Twierdza: Propozycja Szczura
Aktualizacja:
Misja VI: Propozycja Szczura
Cele:
- wyeliminuj wszystkich wrogów
"(...) Zbuduj silne fortyfikacje i przygotuj swoje wojska na przybycie diuka de Puce'a. Skorzystaj z umiejętności murarzy, których do Ciebie wysłałem - każ im wydobyć surowce z kamieniołomów i postaw potężny zamek, który mógł by przetrwać wiele szturmów wrogich wojsk."
Strategia: " ulokuj swoją siedzibę w pobliżu załóż kamienia na południowym zachodzie, następnie uruchom tam kamieniołomy i zbuduj umocnienia. Jak najszybciej rozpocznij produkcję broni. "
Porady:
- "Blanki na murach będą stanowić dodatkową ochronę dla Twoich łuczników."

Za drewno otrzymane na starcie zbuduj następujące budynki: główną siedzibę (w pobliżu złóż kamienia), spichlerz (w centralnej części polany), chaty drwali (dwie w dolnym lewym rogu ekrany, a resztę stawiaj - nawet gdy będziesz dobudowywać nowe - w prawym dolnym rogu), ze trzy zagrody i jeśli starczy drewna to warsztat łuczniczy (nie zapominając o zbrojowni, w której pojawią się darmowe łuki).

Dalsze praca powinna posunąć się w stronę zwiększenia bezpieczeństwa oraz doprowadzenie do wzrostu napływu żywności. W tym celu postaw mur (w sposób widoczny na zdjęciu), zbuduj koszary (by pierwszymi łucznikami wytępić grasujące niedźwiedzie w południowo-wschodniej części mapy) i wznieś pierwszy kamieniołom. Sukcesywnie dostawiaj nowe farmy, by móc uruchomić proces tworzenia pieczywa.
![]() | Po unormowaniu sytuacji z jedzeniem (bułeczki się już pieką :)) zajmij się rekrutacją. Nie możesz się guzdrać, bo do pierwszego ataku mur (ze zbudowanymi wcześniej blankami - dostaw więcej kamieniołomów, by posiąść potrzebny kamień) powinien być obstawiony - około 15-20 łuczników. |
![]() | Podczas bitwy nie dopuść do ataku katapulty, jeśli pojawi się w zasięgu strzał skieruj w niego wszystkich łuczników. To samo tyczy się ludzi z drabinami, wybijaj wszystkich zanim dotrą do murów. |
Ataków będzie cztery, każdy następny coraz trudniejszy, a w ostatnim będzie trzy katapulty i chmara ludzi z drabinami. Podczas tego napadu mur powinieneś mieć już czterokrotny, a łuczników około 50. Dlatego co jakiś czas dostawiaj warsztaty, by napływ broni był szybszy.
Zwycięstwo we wszystkich potyczkach kończy zadanie.
- Twierdza - poradnik do gry
- Twierdza: Twierdza - poradnik do gry
- Twierdza: Kampania
- Twierdza: Objaśnienia
- Twierdza: Lizanie ran
- Twierdza: Wykończenie fortu
- Twierdza: Jak pozbyć się wilków
- Twierdza: Podglądanie z ukrycia
- Twierdza: - Między młotem a kowadłem
- Twierdza: Propozycja Szczura
- Twierdza: Przełamane oblężenie
- Twierdza: Handel z diabłem
- Twierdza: Ostatnia walka Szczura
- Twierdza: Polowanie na węża
- Twierdza: Pierwsza krew
- Twierdza: Okup
- Twierdza: Oczy Węża
- Twierdza: Górska przełęcz
- Twierdza: Wytyczając nowy szlak
- Twierdza: Odwrót z bronią w ręku
- Twierdza: Wędzony boczek wieprzowy
- Twierdza: Koniec Wieprza
- Twierdza: Wilk w klatce
- Twierdza: Lament i zgrzytanie zębów
- Twierdza: Ostateczna pomsta
- Twierdza: Kampania ekonomiczna
- Twierdza: Misje ekonomiczne
- Twierdza: Kampania
- Twierdza: Twierdza - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


