Twierdza: Jak pozbyć się wilków
Aktualizacja:
Misja III: Jak pozbyć się wilków
Cele:
- wybij wilki
"Wznieś gród i podgrodzie, a całość wzmocnij kilkoma wieżami. Potem pomyśl o rozpoczęciu produkcji łuków i zbierz oddział łuczników , który był by w stanie wytępić szalejące w okolicy wilki."
Strategia: " ulokuj swoją siedzibę na wzgórzu, co zapewni Ci dodatkową pozycję obronną. Wybuduj palisadę i rozstaw wokół niej platformy, a następnie łuczników na nich. W ten sposób zwiększysz zasięg ich łuków."
Porady:
- "Skoncentruj się na gromadzeniu drewna, bowiem spore zapasy tego materiału zapewnia możliwość produkcji łuków, a także budowy palisady i wież."
- "Ulokowanie warsztatu łuczniczego w pobliżu składu zapasów i zbrojowni podniesie wydajność łucznika-rzemieślnika."
- Jeśli łucznik wymierzy w wilka, całe stado drapieżników zaatakuje, dlatego przed próbą wytępienia tych groźnych zwierząt upewnij się, że dysponujesz dostatecznie licznym oddziałem łuczników."
![]() | Po wzniesieniu Twojej siedziby i spichlerza (widoczne na drugim zdjęciu) zabierz się za stawianie chat drwali, najlepszym dla nich położeniem zdaje się być północno-wschodnia część mapy, pod lasem (postaw około 6). Za resztę drewna wybuduj chaty myśliwych (w pobliżu wzniesienia, bo na nim nie ma miejsca - jest potrzebne na inne budynki). Jeśli wyniknie taka potrzeba zwiększ populację ludzi budując im domostwa. |
![]() | Po pierwszym przypływie drewna dostaw ze dwie chaty drwali i kilka myśliwych. Następnie na wzniesieniu, blisko magazynu ulokuj warsztat łuczniczy i zbrojownie (wszystko koło siebie). |
![]() | Kolejny krok jaki musisz podjąć to rozpoczęcie budowy muru. Najpierw postaw bramę w północnej części wzniesienia, tak by była zwrócona w stronę chat drwali. Następnie ogrodź wszystko murem (tylko upewnij się, że nie ma żadnych luk między skałami). Możesz również postawić drugi warsztat łuczniczy, a poza granicami palisady zbuduj drewniane koszary. |
![]() | Na pewnym etapie misji zostaniesz zaatakowany przez trzech łuczników wrogiej nacji (pojawią się we wschodniej części mapy), do tego czasu powinieneś mieć najmniej czterech swoich łuczników, co pozwoli Ci na odparcie ataku. Po zażegnaniu pierwszego zagrożenia rekrutuj kolejnych żołnierzy i obsadź nimi wcześniej wzniesionych wieżyczki (przy południowej części muru). Stamtąd bez problemu możesz wybić wili leżące po drugiej stronie rzeki. |
Wilki mogą zdążyć obejść mur, dlatego daj kilku łuczników na bramę. To powinno je powstrzymać. Misja kończy się gdy padną wszystkie wrogie zwierzęta.
- Twierdza - poradnik do gry
- Twierdza: Twierdza - poradnik do gry
- Twierdza: Kampania
- Twierdza: Objaśnienia
- Twierdza: Lizanie ran
- Twierdza: Wykończenie fortu
- Twierdza: Jak pozbyć się wilków
- Twierdza: Podglądanie z ukrycia
- Twierdza: - Między młotem a kowadłem
- Twierdza: Propozycja Szczura
- Twierdza: Przełamane oblężenie
- Twierdza: Handel z diabłem
- Twierdza: Ostatnia walka Szczura
- Twierdza: Polowanie na węża
- Twierdza: Pierwsza krew
- Twierdza: Okup
- Twierdza: Oczy Węża
- Twierdza: Górska przełęcz
- Twierdza: Wytyczając nowy szlak
- Twierdza: Odwrót z bronią w ręku
- Twierdza: Wędzony boczek wieprzowy
- Twierdza: Koniec Wieprza
- Twierdza: Wilk w klatce
- Twierdza: Lament i zgrzytanie zębów
- Twierdza: Ostateczna pomsta
- Twierdza: Kampania ekonomiczna
- Twierdza: Misje ekonomiczne
- Twierdza: Kampania
- Twierdza: Twierdza - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




