Twierdza: Machiny oblężnicze
Aktualizacja:
![]() | Ruchoma tarcza - machina służąca do ochraniania innych maszyn. Ustawiaj ją przed np. katapultami i dzięki temu wydłuż żywotność (i tym samym atak) tej drugiej. |
![]() | Katapulta - posiada przeciętny zasięg, ale dość dużą celność. Niszcz przy jej udziale wrogie wieże/bramy lub mury. Ponadto może wyrzucać zarażone krowy, które zabijają wrogów. |
![]() | Taran - machina, przy pomocy której niszcz bramy lub wieże. Uderzając robi duże zniszczenia, pod którymi kamienny mur bardzo szybko się rozsypuje. |
![]() | Wieża oblężnicza - najbardziej przydatna z machin. Jeśli posiadać będzie ją twój nieprzyjaciel, powal ją, zanim dotrze do Twojej palisady. Kiedy przystawisz wieże do muru, możesz w kilka sekund ogromne ilości armii wprowadzić na palisadę. Poza tym korzystają z niej wszystkie jednostki, a nie tylko te co umieją spinać się po drabinach. |
![]() | Trebusz - maszyna atakująca z ogromnego dystansu, ale niestety dość mało celna (strzał kamieniami i krowami). Po jej zbudowaniu nie możesz się nią przemieszczać, dlatego wznoś trebusza w odpowiednim, wcześniej obmyślonym miejscu. |
![]() | Balista - rodzaj maszyny, który służy do obrony warowni. Balistę można postawić wyłącznie na większych basztach. Atakuje strzałami, które przydają się przede wszystkim do niszczenia machin wroga. |
![]() | Mangonela - machina podobna do tej poprzedniej, stawiasz się je wyłącznie na wieżach (tych większych) i przy ich udziale rozbijasz armię wroga. Strzela wiązką kamieni, które lecą dość niecelnie, dlatego uważaj, by nie zniszczyć sobie swoich obiektów. Służy przede wszystkim do zabijania jednostek. |
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.







