Twierdza: Ostatnia walka Szczura

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Misja IX: Ostatnia walka Szczura

Cele:

  1. wyeliminuj wszystkich wrogów

"Obroń zamek Szczura przed atakami dawnego właściciela! Zamek jest źle zbudowany, dlatego będziesz musiał go wzmocnić. Radziłbym pomyśleć o dokończeniu kopania fosy . Mamy wspaniałą okazję, by raz na zawsze skończyć z jednym z tyranów."

Strategia: "użyj swoich włóczników, aby jak najszybciej dokończyli kopanie fosy, a następnie skieruj na mury - niech bronią ich z łucznikami. Po każdym natarciu wroga staraj się naprawiać uszkodzenia , których doznał zamek i fosa."

Porady:

  1. "Murowane wieże dadzą Twoim oddziałom dodatkową przewagę wysokości."
1 - Misja IX - Ostatnia walka Szczura | Kampania i misje dodatkowe w Twierdza - Twierdza - poradnik do gry
W misji tej dojdzie tylko do dwóch ataków, pierwszy zaraz po starcie, a kolejny po upływie kilku minut - Misja IX - Ostatnia walka Szczura | Kampania i misje dodatkowe w Twierdza - Twierdza - poradnik do gry

W misji tej dojdzie tylko do dwóch ataków, pierwszy zaraz po starcie, a kolejny po upływie kilku minut. Na początku wznieś niezbędne budynki, czyli około dwóch chat drwali i około 3 warsztatów łuczniczych. Misja jest dość krótka, a Twoim zadaniem jest wyłącznie przetrwanie napadów, dlatego nie zajmuj się niepotrzebnym rozbudowywaniem, a przygotuj tylko wojsko i odpowiednie ich rozstawienie.

Dokończ kopanie fosy (zdjęcie pierwsze) i pogrub dość znacząco południowy winkiel palisady (około pięć warstw - zdjęcie drugie), bronić będzie spichlerza, który musi przetrwać, bo nie uda Ci się zmagazynować pożywienia.

Na każdej ścianie muru ustaw po kilku włóczników, by w momencie przystawienia drabin szybko zareagowali. Rozpoczynając grę łucznicy mieli ustawioną opcję patrolu, odznacz ją, a ich ulokuj na przednich ścianach. Miej więcej 4 daj na bramę, po dwóch na wsch. i zach. róg muru. Miejsce pogrubienia i odcinek od niego do bramy pozostaw pusty (widoczne na zdjęciu), bo prawdopodobnie zostanie szybko zniszczony. - Misja IX - Ostatnia walka Szczura | Kampania i misje dodatkowe w Twierdza - Twierdza - poradnik do gry
Na każdej ścianie muru ustaw po kilku włóczników, by w momencie przystawienia drabin szybko zareagowali. Rozpoczynając grę łucznicy mieli ustawioną opcję "patrolu", odznacz ją, a ich ulokuj na przednich ścianach. Miej więcej 4 daj na bramę, po dwóch na wsch. i zach. róg muru. Miejsce pogrubienia i odcinek od niego do bramy pozostaw pusty (widoczne na zdjęciu), bo prawdopodobnie zostanie szybko zniszczony.

Rozlokuj otrzymane na starcie i zdobyte przez siebie wojsko na murach. Tylne ściany niech zostaną puste (od łuczników), dzięki temu wróg tam maszerujący będzie cały czas pod ostrzałem, a nie dopiero gdy dotrze.

Oprócz ludzi w bitwie będą brały udział machiny oblężnicze, niszcz tylko jedną, tą która wysunie się na przód, gdyż atakować będą tylko na początku, później się wycofują.

Po pierwszym ataku rozpocznij naprawianie i poszerzanie (szczególnie z przodu, bo tu padną mury) fosy, oraz napraw palisadę. - Misja IX - Ostatnia walka Szczura | Kampania i misje dodatkowe w Twierdza - Twierdza - poradnik do gry
Po pierwszym ataku rozpocznij naprawianie i poszerzanie (szczególnie z przodu, bo tu padną mury) fosy, oraz napraw palisadę.

Następny napad nastąpi dość szybko, dlatego nie marnuj czasu. Zwerbuj nowych żołnierzy (obydwa rodzaje, choć łuczników postaraj się mieć więcej) i zajmij się pracami naprawczymi.

Kolejna bitwa będzie bardzo podobna, dlatego zastosuj taką samą taktykę co poprzednio rozstawiając większą liczbę wojsk. Z pewnością nieprzyjacielskie jednostki z powodu pogrubienia przedniej fosy zaczną zakopywać tylnią, dlatego postaraj się mieć na bramie (z której szybko przegrupujesz oddział) więcej jednostek.

Zwycięstwo w drugiej bitwie kończy zadanie.

Stronghold

18 października 2001

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl