Zła reputacja - zadanie w The Bard's Tale 4 - solucja

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Poniżej na stronie znajduje się opis przejścia głównego zadania Zła reputacja w grze The Bard's Tale IV: Barrows Deep. Zmierzysz się z trudniejszymi niż dotychczas przeciwnikami. Poznasz kolejnego członka drużyny.

Pomów z Wringneckiem

Wyjdź zielonymi drzwiami ze starej Gildii Bohaterów. Podążaj za niebieską strzałką na mapie.

Postaraj się po drodze znów ominąć fachana - Zła reputacja - zadanie w The Bards Tale 4 - solucja - The Bards Tale 4 - poradnik do gry

Postaraj się po drodze znów ominąć fachana. Na placu, gdzie wcześniej byli paladyni, pojawił się trudny do pokonania stwór. Postaraj się go ominąć, trzymając się lewej strony ściany i wnęk, by dojść do punktu kontrolnego.

Gdy dojdziesz do drzwi, pchnij koło zębate lewym przyciskiem myszy - Zła reputacja - zadanie w The Bards Tale 4 - solucja - The Bards Tale 4 - poradnik do gry

Gdy dojdziesz do drzwi, pchnij koło zębate lewym przyciskiem myszy. Na prawo od drzwi masz do otworzenia dwie beczki. Zmierzaj w stronę niebieskiego punktu na radarze, uważając na pobliskie stwory. Możesz je łatwo ominąć, dbaj o to, by nie zwróciły na ciebie uwagi, trzymając odpowiedni dystans. Spotkasz na swojej drodze bandytów łatwych do pokonania. Postaraj się wykonać pierwszy ruch.

Po ich pokonaniu natrafisz na kolejne drzwi - aby je otworzyć musisz podnieść wszystkie koła zębate.

Za drzwiami udaj się wzdłuż ruin do punktu kontrolnego, napotkasz tam chochlików. Pomów z Wringneckiem, po przeprowadzonej rozmowie dołączy on do twojej drużyny. Warto rozejrzeć się po okolicy, niedaleko znajdziesz dwie skrzynie i beczkę, do otworzenia jednej ze skrzyń wymagany jest "Master Lockpicking", rozwinięta umiejętność łotra.

Idź dalej i podążaj wzdłuż śladów krwi. Aby otworzyć napotkane drzwi koła zębate muszą być ustawione w taki sposób:

Postaraj się ominąć fachana - Zła reputacja - zadanie w The Bards Tale 4 - solucja - The Bards Tale 4 - poradnik do gry

Postaraj się ominąć fachana. Chochlik nauczy Cię nowej pieśni, którą można odgrywać gdy zobaczysz graffiti chochlików. Pieśń ta odkryje przed Tobą wcześniej niewidoczne skrzynie. Jedna taka skrzynia znajduje się tuż przed Tobą. Kliknij prawy przycisk myszy przed grafitti, kliknij przycisk na dole "Abilities" i wybierz drugą pieśń.

W trakcie dalszej drogi chochlik wręczy Ci bosak, który pozwoli ci wspiąć się na platformę nad tobą za pomocą lewego przycisku myszy - Zła reputacja - zadanie w The Bards Tale 4 - solucja - The Bards Tale 4 - poradnik do gry

W trakcie dalszej drogi chochlik wręczy Ci bosak, który pozwoli ci wspiąć się na platformę nad tobą za pomocą lewego przycisku myszy. Przy pomocy drabiny udaj się do Skara Brae. Zapisz grę przy pomocy totemu znajdującego się przed tobą.

Trudny przeciwnik

Udaj się dalej, powinieneś natrafić na kolejne graffiti chochlików, zagraj pieśń aby pojawiła się skrzynia.

W okolicy zauważysz kilka skrzyń z jedzeniem - Zła reputacja - zadanie w The Bards Tale 4 - solucja - The Bards Tale 4 - poradnik do gry

W okolicy zauważysz kilka skrzyń z jedzeniem. Gdy popchniesz napotkaną przeszkodę zobaczysz kolejną kapliczkę, modląc się do niej uzyskasz punkty doświadczenia.

Wróć za przeszkodę i wejdź schodami po prawej - Zła reputacja - zadanie w The Bards Tale 4 - solucja - The Bards Tale 4 - poradnik do gry

Wróć za przeszkodę i wejdź schodami po prawej. Na twojej drodze stanie trudny wróg, któremu podołasz. Walka ta ma dwie fale - w pierwszej pokonać musisz trzy gobliny, w drugiej pojawią się trzy gobliny i adept. Swoją uwagę skup na adepcie, zadaje on największe obrażenia.

Aby obronić jedną ze swoich postaci, użyj umiejętności numer 6 i stań postacią osłabioną za taką, która ma więcej punktów życia - Zła reputacja - zadanie w The Bards Tale 4 - solucja - The Bards Tale 4 - poradnik do gry

Aby obronić jedną ze swoich postaci, użyj umiejętności numer 6 i stań postacią osłabioną za taką, która ma więcej punktów życia. W walce wykorzystuj łotra; jego umiejętności zadają największe obrażenia, ale uważaj - musisz go ustawiać z daleka od wroga, aby nie umarł. Po zwycięskim pojedynku misja zostaje ukończona.

Po prawo znajduje się kolejne malowidło chochlików. Skrytka będzie po lewej stronie.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2018-09-24
13:21

Zmroku Konsul

Zmroku

*Dziewczyny
:)

Komentarz: Zmroku
2018-09-25
17:30

A.l.e.X Legend

A.l.e.X

zrobiłem już ten quest pływająca tortuga, jedna nie jest to takie proste jak się wydaje (w sumie jest ale trzeba trochę pochodzić po mapach) -> jednak nie ma bugów w tej grze na ten moment ;)

Komentarz: A.l.e.X
2018-09-29
00:59

A.l.e.X Legend

Komentarz: A.l.e.X
2018-10-05
20:21

Xisertus Legionista

Wiadomo kiedy będzie gotowy poradnik??

Komentarz: Xisertus
2020-07-04
14:04

Ragnarok77 Junior

👎

Poradnik beznadziejny. Mało szczegółowy i mało precyzyjny, brak wielu misji pobocznych i głównych. Na zasadzie odwalonej na siłę "pracy domowej"

Komentarz: Ragnarok77

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl