Bard's Tale 4: Użyj miecza głodu Atakuj czarną dziurę
Aktualizacja:
Niniejsza strona opisuje przejście głównego zadania Użyj miecza głodu! Atakuj czarną dziurę! w grze The Bard's Tale IV: Barrows Deep. W tej misji czekają cie zagadki z czerwonymi mechanizmami. Jedna z nich jest bardzo trudna. W tej solucji pokazane jest, jak ją rozwiązać.
Znajdź drogę do czerwonej krypty
Po porozmawianiu z dowódcą wioski Fichti, idź do Skyhenge. Włóż brakujący klejnot do geody (dał ci go dowódca).

Ułóż następującą konstelację, aby otworzyć portal. (jeżeli nie możesz tego zrobić, musisz znaleźć zbeszczeszczoną kapliczkę, która nie została oczyszczona)

Wejdź do portalu i przemierzaj na wprost, do drzwi. Niedaleko nich, pod zwisającym ciałem znajdziesz klucz. W okolicy znajdziesz także wiele skrzynek i kapliczkę. Jeżeli nie zależy ci na dodatkowych punktach doświadczenia, możesz ominąć przeciwników. W ich łupie nie znajdziesz niczego wartościowego.

Aby otworzyć drzwi, które napotkasz, musisz ułożysz totem w następujący sposób.

Tam znajdziesz klucz do czerwonej krypty i skrzynkę. Za wejściem zamkniętym zielonym totemem jest tajemne przejście. Gdy pójdziesz na górę znajdziesz miecz z przyzwoitymi statystykami.

Wejście do krypty jest chwilę drogi od bramy.

Znajdź miecz głodu
Przed schodami odegraj pieśń "Kamień pamięta", aby je odbudować. Nie walcz z goblinami.

Idź na wprost. Zastaniesz przeciwnika z ogromnym poziomem pancerza. Ciężko będzie go zbić do zera. Skup się na zadawaniu obrażeń mentalnych.

Rozwiązanie zagadki obok przeciwnika jest następujące:


Podnieś krwawy klucz. Idź w lewo. Tam są drzwi do kolejnej zagadki. Ta będzie wyjątkowo trudna.
Skup się na mechanizmach na podłodze. Mechanizmów na ścianach nie możesz zmienić. Kiedy przepływ energii w mechanizmach zatrzymuje się, zastanów się - robisz coś źle.
Rozwiązaniem jest układ:





Po rozwiązaniu otworzą się drzwi. Podnieś miecz głodu. Podniesienie go, kończy zadanie.
- The Bard's Tale 4 - poradnik do gry
- Bard's Tale 4: Opis przejścia
- Bard's Tale 4: Zadania główne
- Bard's Tale 4: Ciężkie czasy w Skara Brae
- Bard's Tale 4: Dom w mroku
- Bard's Tale 4: Zła reputacja
- Bard's Tale 4: Sobowtór
- Bard's Tale 4: Elfie wabiki
- Bard's Tale 4: Ukryta ręka i Najlepsi z nas
- Bard's Tale 4: Niscy przyjaciele w niskich miejscach
- Bard's Tale 4: Strażnik starych dróg
- Bard's Tale 4: Ruszam w mrok...
- Bard's Tale 4: Nie szukajcie świętych miejsc
- Bard's Tale 4: Głos Mangara!
- Bard's Tale 4: Tajemnica Cialhmar
- Bard's Tale 4: Kości we mgle
- Bard's Tale 4: Wyruszajmy na wyspy Stennish
- Bard's Tale 4: No nie, coś mnie rozstroiło
- Bard's Tale 4: Krew Królów
- Bard's Tale 4: Użyj miecza głodu Atakuj czarną dziurę
- Bard's Tale 4: Śmierć Szalonemu Bogowi i Błogosławiona Pani
- Bard's Tale 4: Pieśń Dziewicy
- Bard's Tale 4: Zadania główne
- Bard's Tale 4: Opis przejścia
Komentarze czytelników
A.l.e.X Legend
pierwszy raz liczę na poradnik, o ile questy główne idą nieźle o tyle pobocznych niektórych nie dam rady wykonać i nie wiem czy to bug w grze czy może coś źle robię, wkurza mnie to trochę bo lubię kończyć takie gry na 100%. Panowie szybciej, bo chce zweryfikować swoje dokonania :)
A.l.e.X Legend
zrobiłem już ten quest pływająca tortuga, jedna nie jest to takie proste jak się wydaje (w sumie jest ale trzeba trochę pochodzić po mapach) -> jednak nie ma bugów w tej grze na ten moment ;)
A.l.e.X Legend
cyfrowy code wheel abyście nie musieli kręcić na papierze ;)
Ragnarok77 Junior
Poradnik beznadziejny. Mało szczegółowy i mało precyzyjny, brak wielu misji pobocznych i głównych. Na zasadzie odwalonej na siłę "pracy domowej"
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
