Rekomendowane składy - drużyna czteroosobowa w Bard's Tale 4
Aktualizacja:
Dobór drużyny w Bard's Tale IV jest niezwykle ważny. Dobrze dobrana drużyna stanowi bowiem ogromną siłę, której będą ulegać wrogie jednostki. W grze możesz posiadać maksymalnie sześcioosobowy skład, jednak w początkowej fazie rozgrywki mógł poruszać się tylko z czteroosobowym składem. W tym rozdziale znajdziesz dwa proponowane składy drużyn, dla czteroosobowego zestawienia.
Drużyna podstawowa
Jest to najbardziej podstawowa drużyna w jej skład wchodzi po jednym przedstawicielu każdej klasy zaimplementowanej w grze.

Klasa postaci | Przydatne zdolności | Funkcja |
Wojownik | Atak ospałości, Sukin---, Chop, | Jest to najwytrzymalsza postać w drużynie. Niech zawsze stoi w pierwszym rzędzie. Powinna więc za wszelką cenę zwracać na siebie uwagę, tak by przeciwnicy skupiali na niej swoje ataki. W ten sposób osłonisz resztę drużyny. |
Adept | Dragons Breath, Arcane Barrage, Science | Jednostka wspierająca. Cechuje się najmniejszą wytrzymałością, dlatego to ona powinna stać bezpośrednio za wojownikiem. Punkty magii, które posiada wykorzystuj do wyprowadzania ataków, nie zużywających jednocześnie punków akcji. Wykorzystuj ją także do przełamywania czarów przeciwnika |
Łotr | Hide in Shadows, Cavity Search, Atak z ukrycia | Może stać na dowolnej linii. Chociaż lepiej sprawdza się w pierwszej, w której ma większą możliwość działania. Zadaje największe obrażenia ze wszystkich klas. Wykorzystuj zdolność "Hide In Shadows", by odwracać od niego uwagę i zyskać dodatkową premię do ataku. |
Bard | Straż Waylandu, Zapalnik Kaela, Sanctuary Score | Jest to postać, która ma globalny wpływ na walkę, za pomocą pieśni może znacząco wpływać na losy bitwy. Powinna być chroniona za wszelką cenę. Dlatego trzymaj ją w drugim rzędzie. Ma wytrzymałość zbliżoną do łotra jednak nie może odwracać od siebie uwagi. |
Bardów dwóch
Bardowie są najsilniejszą klasą postaci w Bard's Tale IV. Potrafią oni śpiewać pieśni, które mają gigantyczny wpływ na losy bitwy. Dlatego możesz zastąpić adepta, kolejnym bardem. Wpłynie to jednak na umiejętności jakie muszą posiadać pozostałe dwie klasy.
Klasa postaci | Przydatne zdolności | Funkcja |
Wojownik | Sukin---, Chop, Moja...Głowa... | Podobnie jak w pierwszym przypadku będzie on służył do skupiania na sobie ataków. W tym przypadku jednak, będzie on musiał także przełamywać czary przeciwników. Do tego właśnie jest potrzebna zdolność Moja...Głowa... |
Łotr | Hide in Shadows, Cavity Search, Atak z ukrycia, Science | Funkcja łotra zasadniczo się nie zmieni. Nadal będziesz musiał starać się utrzymać go w ukryciu, tak by nie zwracał na siebie zbytniej uwagi. Przejmie on jednak dodatkowo funkcję warzenia eliksirów dla drużyny. |
Bard | Straż Waylandu, Zapalnik Kaela, Sanctuary Score | Postać, która powinna być chroniona za wszelką cenę. Ten bard powinien znajdować się bezpośrednio za wojownikiem. Może on bowiem snuć pieśni, które mocno ingerują w walkę. |
Bard | Sanctuary Score, Straż Waylandu, Moja...Głowa..., Sukin--- | Ten bard powinien znajdować się w pierwszym rzędzie. Jest on mniej skupiony na pieśniach, za to bardzo dobrze radzi sobie w walce. Podobnie jak wojownik, może on przełamywać czary przeciwnika. |
0
Komentarze czytelników
A.l.e.X Legend

zrobiłem już ten quest pływająca tortuga, jedna nie jest to takie proste jak się wydaje (w sumie jest ale trzeba trochę pochodzić po mapach) -> jednak nie ma bugów w tej grze na ten moment ;)
A.l.e.X Legend

cyfrowy code wheel abyście nie musieli kręcić na papierze ;)
Ragnarok77 Junior
Poradnik beznadziejny. Mało szczegółowy i mało precyzyjny, brak wielu misji pobocznych i głównych. Na zasadzie odwalonej na siłę "pracy domowej"
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.