Głos Mangara! - zadanie w The Bard's Tale 4 - solucja
Aktualizacja:
Na stronie znajduje się opis przejścia głównego zadania Głos Mangara! w grze The Bard's Tale IV: Barrows Deep. W tej misji poznasz nowy rodzaj zagadki. Zadanie nie jest trudne, lecz przez cały czas jej trwania możesz dokonać tylko jednego zapisu.
Wejdź do Źródeł Siarki
Oczyść wszystkie zbezczeszczone kapliczki (fioletowe znaki na mapie) w Lesie Inshriacha, aby móc zastosować nowe konstelacje na geodzie w Skyhenge. Po ustawieniu konstelacji geody w taki sposób, otworzy się portal:

Zdobądź relikwię Mangara
Gdy wejdziesz do Źródeł Siarki zastasz nieco trudniejszych przeciwników niż w lesie, jednak walka będzie wyrównana. Pamiętaj o zbijaniu pancerza. Po drodze na punkt kontrolny znajdziesz skrzynki. Użyj klucza aby dostać się do Iwon Rheg. Zastasz tam kolejny rodzaj zagadki. Aby rozwiązać pierwszą ułóż środkowy mechanizm w taki sposób:

Kolejna zagadka tego typu musi być ułożona w ten sposób:

Za bramą znajdziesz przeciwników - dwóch fachanów, goblina i adepta. Jeden fachan jest silniejszy. Jego hipnotyczne oko zadaje obrażenia obszarowe. Używaj na niego umiejętności zadające obrażenia mentalne.

Po pokonaniu przeciwnika musisz rozwiązać kolejną taką łamigłówkę. Jej rozwiązaniem jest ułożenie mechanizmu w następujący sposób:

Za drzwiami zastasz główną łamigłówkę, aby ją rozwiązać musisz rozwiązać parę zagadek, takiego samego typu jak poprzednie. W pokoju gdzie mechanizmy są na ścianach (na parterze), ustaw połączenia tak:

Natomiast w tym miejscu:

Czerwone mechanizmy powinny być ustawione tak:

Kiedy znajdujesz się przed docelową relikwią spójrz na platformę. Do jednej zaczep bosak. Znajdziesz tam klucz do zagadki na pierwszym piętrze.
Wejdź na górę. Zastasz tam trzy fachany i dwóch adeptów. W jednej z komnat na górze znajdziesz kolejną zagadkę, aby ją rozwiązać ułóż mechanizm w ten sposób:

Musisz doprowadzić go do tej fontanny:

Korzystaj z możliwości zaczepienia bosaka. Dzięki niemu szybko zejdziesz na dół.
Kiedy zrobisz to wszystko, ważnym elementem jest połączenie wszystkich kaplic na dole.

Podnieś relikwie Mangara. Pojawi się duch. Rozmowa z nim kończy zadanie.
0
- The Bard's Tale 4 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Zadania główne
- Ciężkie czasy w Skara Brae - zadanie w The Bard's Tale 4 - solucja
- Dom w mroku - zadanie w The Bard's Tale 4 - solucja
- Zła reputacja - zadanie w The Bard's Tale 4 - solucja
- Sobowtór - zadanie w The Bard's Tale 4 - solucja
- Elfie wabiki - zadanie w The Bard's Tale 4 - solucja
- Ukryta ręka i Najlepsi z nas - zadania w The Bard's Tale 4 - solucja
- Niscy przyjaciele w niskich miejscach - zadanie w The Bard's Tale 4 - solucja
- Strażnik starych dróg - zadanie w The Bard's Tale 4 - solucja
- Ruszam w mrok... - zadanie w The Bard's Tale 4 - solucja
- Nie szukajcie świętych miejsc - zadanie w The Bard's Tale 4 - solucja
- Głos Mangara! - zadanie w The Bard's Tale 4 - solucja
- Tajemnica Cialhmar - zadanie w The Bard's Tale 4 - solucja
- Kości we mgle - zadanie w The Bard's Tale 4 - solucja
- Wyruszajmy na wyspy Stennish - zadanie w The Bard's Tale 4 - solucja
- No nie, coś mnie rozstroiło - zadanie w The Bard's Tale 4 - solucja
- Krew Królów - zadanie w The Bard's Tale 4 - solucja
- Użyj miecza głodu! Atakuj czarną dziurę! - Solucja Bard's Tale 4
- Śmierć Szalonemu Bogowi i Błogosławiona Pani - Solucja Bard's Tale 4
- Pieśń Dziewicy - Solucja Bard's Tale 4
- Zadania główne
- Opis przejścia
Komentarze czytelników
A.l.e.X Legend

zrobiłem już ten quest pływająca tortuga, jedna nie jest to takie proste jak się wydaje (w sumie jest ale trzeba trochę pochodzić po mapach) -> jednak nie ma bugów w tej grze na ten moment ;)
A.l.e.X Legend

cyfrowy code wheel abyście nie musieli kręcić na papierze ;)
Ragnarok77 Junior
Poradnik beznadziejny. Mało szczegółowy i mało precyzyjny, brak wielu misji pobocznych i głównych. Na zasadzie odwalonej na siłę "pracy domowej"
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.