Niedźwiedzia krew - zadania poboczne w Bard's Tale IV
Aktualizacja:
Na początku Baedyjskich Nizin spotkasz mężczyznę stojącego przed zamkiem. Prosi cię on, abyś pomógł mu otworzyć bramę i zbadać wnętrze. Aby ją otworzyć trzeba zadzwonić dzwonkami w takiej kolejności: 1, 3, 1, 2, 4, 2, 3 (kiedy 1 to najmniejszy dzwonek, a 4 to największy).

W środku zastaniesz kolejne takie dzwonki. Użyj takiej samej kolejności, co wcześniej. Pułapki zaczną się poruszać, przejdź przez nie. Pociągnij za dźwignię koło totemu zapisu, aby je zatrzymać.
Za bramą znajdziesz łamigłówkę z kołami, które funkcjonują jak dzwonki. Użyj takiego samego szyfru co wyżej, uznając, że 4 to największe koło, a 1 to największe.

Idź dalej do pokoju z guzikami, na których są glify. Aktywuj pierwszy guzik, runą przypominającą literę "M". Teraz musisz znaleźć otwarty totem z runą za bramą. Znajduje się po lewo. Ustaw ją tak, aby odpowiadała tej na guziku.


Drugi taki totem, odpowiadający drugiemu guzikowi, znajduje się za skałą na wprost bramy. Trzeci otworzy się po prawo, a ostatni tuż obok bramy po lewo.
Odblokujesz dzwonki koło guzików. Znów zastosuj ten sam kod (najmniejszy dzwonek to 1, a 4 największy).

Idź dalej. Zauważysz głaz otoczony kratą i dzwonkami. Odegraj taki sam szyfr co zawsze, zakładając, że glif przypominający strzałkę do góry to 4, "F" to 3, "T" to 2, a wyglądający jak "X" to 1. Wskazówką były runy na poprzednich dzwonkach.
Następnie znajdziesz się w pokoju ze świeczkami. Kluczem jest ułożenie świeczek w dobrej kolejności. Zacznij od kapliczki, na której leżała świeczka i układaj je w swoją prawą stronę. Gdy ułożysz takich sześć (połowę okręgu), na ostatniej pojawi się włócznia.
Gdy podniesiesz włócznię, ukończysz zadanie poboczne Niedźwiedzia krew w grze The Bard's Tale 4: Barrows Deep.
0
- The Bard's Tale 4 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Zadania poboczne
- Okropny ból głowy i Komisja kwalifikacyjna - zadania poboczne w Bard's Tale IV
- Idź na gościniec - zadania poboczne w Bard's Tale IV
- Pływanie tortugi - zadania poboczne w Bard's Tale IV
- W lesie nastały ponure dni - zadania poboczne w Bard's Tale IV
- Święta Droga - zadania poboczne w Bard's Tale IV
- Kolacja u logika - zadania poboczne w Bard's Tale IV
- Widmo cieni - zadania poboczne w Bard's Tale IV
- Niedźwiedzia krew - zadania poboczne w Bard's Tale IV
- Różdżka Pokoju - zadania poboczne w Bard's Tale IV
- Zadania poboczne
- Opis przejścia
Komentarze czytelników
A.l.e.X Legend

zrobiłem już ten quest pływająca tortuga, jedna nie jest to takie proste jak się wydaje (w sumie jest ale trzeba trochę pochodzić po mapach) -> jednak nie ma bugów w tej grze na ten moment ;)
A.l.e.X Legend

cyfrowy code wheel abyście nie musieli kręcić na papierze ;)
Ragnarok77 Junior
Poradnik beznadziejny. Mało szczegółowy i mało precyzyjny, brak wielu misji pobocznych i głównych. Na zasadzie odwalonej na siłę "pracy domowej"
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.