Niedźwiedzia krew - zadania poboczne w Bard's Tale IV

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Na początku Baedyjskich Nizin spotkasz mężczyznę stojącego przed zamkiem. Prosi cię on, abyś pomógł mu otworzyć bramę i zbadać wnętrze. Aby ją otworzyć trzeba zadzwonić dzwonkami w takiej kolejności: 1, 3, 1, 2, 4, 2, 3 (kiedy 1 to najmniejszy dzwonek, a 4 to największy).

W środku zastaniesz kolejne takie dzwonki - Niedźwiedzia krew - zadania poboczne w Bards Tale IV - The Bards Tale 4 - poradnik do gry

W środku zastaniesz kolejne takie dzwonki. Użyj takiej samej kolejności, co wcześniej. Pułapki zaczną się poruszać, przejdź przez nie. Pociągnij za dźwignię koło totemu zapisu, aby je zatrzymać.

Za bramą znajdziesz łamigłówkę z kołami, które funkcjonują jak dzwonki. Użyj takiego samego szyfru co wyżej, uznając, że 4 to największe koło, a 1 to największe.

Idź dalej do pokoju z guzikami, na których są glify - Niedźwiedzia krew - zadania poboczne w Bards Tale IV - The Bards Tale 4 - poradnik do gry

Idź dalej do pokoju z guzikami, na których są glify. Aktywuj pierwszy guzik, runą przypominającą literę "M". Teraz musisz znaleźć otwarty totem z runą za bramą. Znajduje się po lewo. Ustaw ją tak, aby odpowiadała tej na guziku.

1 - Niedźwiedzia krew - zadania poboczne w Bards Tale IV - The Bards Tale 4 - poradnik do gry
Drugi taki totem, odpowiadający drugiemu guzikowi, znajduje się za skałą na wprost bramy - Niedźwiedzia krew - zadania poboczne w Bards Tale IV - The Bards Tale 4 - poradnik do gry

Drugi taki totem, odpowiadający drugiemu guzikowi, znajduje się za skałą na wprost bramy. Trzeci otworzy się po prawo, a ostatni tuż obok bramy po lewo.

Odblokujesz dzwonki koło guzików. Znów zastosuj ten sam kod (najmniejszy dzwonek to 1, a 4 największy).

Idź dalej - Niedźwiedzia krew - zadania poboczne w Bards Tale IV - The Bards Tale 4 - poradnik do gry

Idź dalej. Zauważysz głaz otoczony kratą i dzwonkami. Odegraj taki sam szyfr co zawsze, zakładając, że glif przypominający strzałkę do góry to 4, "F" to 3, "T" to 2, a wyglądający jak "X" to 1. Wskazówką były runy na poprzednich dzwonkach.

Następnie znajdziesz się w pokoju ze świeczkami. Kluczem jest ułożenie świeczek w dobrej kolejności. Zacznij od kapliczki, na której leżała świeczka i układaj je w swoją prawą stronę. Gdy ułożysz takich sześć (połowę okręgu), na ostatniej pojawi się włócznia.

Gdy podniesiesz włócznię, ukończysz zadanie poboczne Niedźwiedzia krew w grze The Bard's Tale 4: Barrows Deep.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2018-09-24
13:21

Zmroku Konsul

Zmroku

*Dziewczyny
:)

Komentarz: Zmroku
2018-09-25
17:30

A.l.e.X Legend

A.l.e.X

zrobiłem już ten quest pływająca tortuga, jedna nie jest to takie proste jak się wydaje (w sumie jest ale trzeba trochę pochodzić po mapach) -> jednak nie ma bugów w tej grze na ten moment ;)

Komentarz: A.l.e.X
2018-09-29
00:59

A.l.e.X Legend

Komentarz: A.l.e.X
2018-10-05
20:21

Xisertus Legionista

Wiadomo kiedy będzie gotowy poradnik??

Komentarz: Xisertus
2020-07-04
14:04

Ragnarok77 Junior

👎

Poradnik beznadziejny. Mało szczegółowy i mało precyzyjny, brak wielu misji pobocznych i głównych. Na zasadzie odwalonej na siłę "pracy domowej"

Komentarz: Ragnarok77

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl