Sobowtór - zadanie w The Bard's Tale 4 - solucja
Aktualizacja:
Na stronie znajduje się opis przejścia głównego zadania Sobowtór w grze The Bard's Tale IV: Barrows Deep. W tej misji po raz pierwszy musisz zmierzyć się z paladynami. Z kolejnym członkiem w drużynie, nie stanowi to wielkiego problemu.
Pierwsze starcie
Użyj bomby na bramie, która znajduje się po prawo od miejsca ostatniego pojedynku.

Uważaj na paladynów. Chowaj się za skrzyniami. Gdy oddalą się, trzymaj się lewej strony i otwórz drzwi, które napotkasz. Znajdziesz totem zapisujący grę i parę ziół.
Spotkasz kolejnych paladynów, podążając za niebieską strzałką na radarze. Walcz z nimi. Wykonaj pierwszy ruch, kiedy najbliższy z nich odwrócony jest plecami. Paladyni dzielą się na opancerzonych i na lekkozbrojnych. Uważaj na tych opancerzonych. Mają aż 32 punkty życia i dodatkowo zadają śmiertelne obrażenia kiedy zadadzą ci cios po koncentracji.

Oddal się od wroga, który się koncentruje, używając szóstej umiejętności. Nie stój w tej samej pionowej linii, co wróg.
Korzystaj także ze znikania chochlika z twojej drużyny. Jest to jego darmowa umiejętność, która pozwoli mu uniknąć nieskoncentrowanych ataków. Pamiętaj, że zadaje on największe obrażenia w drużynie, nie pozwól by umarł. W okolicy znajdziesz parę skrzynek.
Zabij oprawcę Tavisha
Wejdź na górę i porozmawiaj z Dalglieshem. Dołączy on do twojej drużyny. W twojej drużynie znajdują się teraz trzy postacie - twoja, łotr i wojownik. Żaden paladyn nie stanowi już problemu. Wojownik z drużyny uczy cię nowej pieśni, która niszczy wątłe mury.
Na wprost widnieją drzwi. By je otworzyć, koła zębate muszą być ustawione następująco:

Zmierzysz się z kolejnymi wrogami, idąc na wprost. Łuczników najlepiej atakować chochlikiem - łotrem. Jego umiejętności zadają wielkie obrażenia z daleka.
Po lewej stronie budynku, za miejscem pojedynku z paladynami, znajduje się kapliczka.

Za nią znajdziesz schody na górę. Podążaj za punktem na radarze. Kiedy znajdziesz Kamień umożliwiający zapis gry i schody prowadzące na dół, po lewo zauważysz wątły mur, który możesz zniszczyć za pomocą pieśni wojownika.

Za murem znajdziesz parę beczek. Idź w stronę, którą wskazuje ci radar. Zauważysz grupę paladynów.

Pokonaj ich. Fiksacja jest darmową umiejętnością wojownika, może ci tutaj posłużyć. Kiedy przeciwnik się koncentruje, a za nim stoi inny - użyj tej umiejętności na przeciwniku za nim. Gdy wymienią się miejscami, koncentrujący zada krytyczne obrażenia swojemu sojusznikowi. Skorzystaj także z pancerza wojownika. Jest naprawdę silny i potrafi przyjąć wiele ataków.
Wejdź do domu paladyna Tavisha i zabij znęcającego się nad nim maga, który najpierw jawi się jako krasnolud. Uważaj na jego ataki magiczne. Przywołuje on gobliny.

Po pokonaniu wroga, weź książkę znajdującą się na końcu pokoju. Podniesienie jej kończy zadanie.
0
- The Bard's Tale 4 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Zadania główne
- Ciężkie czasy w Skara Brae - zadanie w The Bard's Tale 4 - solucja
- Dom w mroku - zadanie w The Bard's Tale 4 - solucja
- Zła reputacja - zadanie w The Bard's Tale 4 - solucja
- Sobowtór - zadanie w The Bard's Tale 4 - solucja
- Elfie wabiki - zadanie w The Bard's Tale 4 - solucja
- Ukryta ręka i Najlepsi z nas - zadania w The Bard's Tale 4 - solucja
- Niscy przyjaciele w niskich miejscach - zadanie w The Bard's Tale 4 - solucja
- Strażnik starych dróg - zadanie w The Bard's Tale 4 - solucja
- Ruszam w mrok... - zadanie w The Bard's Tale 4 - solucja
- Nie szukajcie świętych miejsc - zadanie w The Bard's Tale 4 - solucja
- Głos Mangara! - zadanie w The Bard's Tale 4 - solucja
- Tajemnica Cialhmar - zadanie w The Bard's Tale 4 - solucja
- Kości we mgle - zadanie w The Bard's Tale 4 - solucja
- Wyruszajmy na wyspy Stennish - zadanie w The Bard's Tale 4 - solucja
- No nie, coś mnie rozstroiło - zadanie w The Bard's Tale 4 - solucja
- Krew Królów - zadanie w The Bard's Tale 4 - solucja
- Użyj miecza głodu! Atakuj czarną dziurę! - Solucja Bard's Tale 4
- Śmierć Szalonemu Bogowi i Błogosławiona Pani - Solucja Bard's Tale 4
- Pieśń Dziewicy - Solucja Bard's Tale 4
- Zadania główne
- Opis przejścia
Komentarze czytelników
A.l.e.X Legend

zrobiłem już ten quest pływająca tortuga, jedna nie jest to takie proste jak się wydaje (w sumie jest ale trzeba trochę pochodzić po mapach) -> jednak nie ma bugów w tej grze na ten moment ;)
A.l.e.X Legend

cyfrowy code wheel abyście nie musieli kręcić na papierze ;)
Ragnarok77 Junior
Poradnik beznadziejny. Mało szczegółowy i mało precyzyjny, brak wielu misji pobocznych i głównych. Na zasadzie odwalonej na siłę "pracy domowej"
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.