Bard's Tale 4: Elfie wabiki
Aktualizacja:
Na stronie znajduje się opis przejścia głównego zadania Eflie wabiki w grze The Bard's Tale IV: Barrows Deep. W tej misji poznasz kolejną pieśń. Dzięki tej solucji z łatwością pokonasz napotkanych wrogów.
Znajdź Zieloną Damę
Po zabiciu oprawcy Tavisha wyjdź z jego domu. Twoim celem jest znalezienie Zielonej Damy. Po wyjsciu z jego domu skieruj się w prawo, zobaczysz tam skrzynię. Na wprost od domu Tavisha znajdziesz wątłą scianę, którą możesz zniszczyć przy pomocy pieśni wojownika.

Gdy to zrobisz, Zielona Dama znajdzie się przed Tobą. Pomów z nią, dołączy ona do twojej drużyny. Jest ona adeptem. Nauczy cię nowej pieśni pod tytułem "Oczy Jarnel". Gdy zmierzysz na wprost, spotkasz podejrzanych wieśniaków.

Odegraj nowo poznaną pieśń przed nimi, aby przystąpić do walki. Będziesz walczyć z czterema adeptami, którzy podają się za zwykłych bandytów. Kiedy zadasz im obrażenia, dopiero stają się magami. Jest to podobny typ przeciwnika, co oprawca Tavisha. Kiedy przeciwnicy koncentrują się skorzystaj z umiejętności twojego nowego członka drużyny. Jej druga umiejętność zadaje cztery psychiczne obrażenia i pozwala przerwać silny atak przeciwnika. Taki sam efekt ma pierwsza umiejętność twojego wojownika. Podążaj śladem porywaczy. Idź na wprost, za bazarem zejdź po schodach w dół i jak zastasz kolejne schody - zejdź po nich.

W celu otworzenia napotkanych drzwi, koła zębate powinny być ułożone w następujący sposób:

Po raz kolejny spotkasz podejrzanych wieśniaków. Zagraj przed nimi Oczy Jarnel.

Postaraj się jednak rozprawiać z wieśniakami pojedynczo. Jeżeli jednak uderzysz każdego wieśniaka przynajmniej raz i posiadasz kolczatki, twój łotr może użyć używać całkiem dobrych umiejętności obszarowych. Obejmują one pole 3x2 najbliższe łotrowi. Na początku zadają dwa punkty obrażeń, natomiast gdy przeciwnik poruszy się, gdy kolczatki leżą na ziemi, otrzymuje on obrażenia wysokości 6 punktów życia oraz zostaje on unieruchomiony. Pamiętaj, że gdy wieśniak zamieni się w adepta, to zadaje on większe obrażenia.
Pierwsze dwie umiejętności twojego sojuszniczego adepta są umiejętnościami, które nie pobierają szans, wymagają one jedynie punktów zaklęcia. Po zwycięskim pojedynku spójrz za siebie. Będzie tam beczka. Zanim skierujesz się za punktem na radarze, rozejrzyj się po prawo, znajdziesz tam jedną skrzynkę. Za punktem kontrolnym znajduje się totem zapisujący grę, wokół niego znajdziesz parę ziół. Gdy się cofniesz, zauważysz trzy beczki i skrzynie. Będzie tam również właz który, na tę chwilę będzie zablokowany.

Pokonaj przeciwników
Wejdź do domu Zielonej Damy.

Zastaniesz tam przeciwników. Wykonaj pierwszy ruch. Walka będzie mieć dwie fale. W pierwszej będziesz walczyć z jednym przeciwnikiem - opancerzonym elfem o 33 punktach życia. W drugiej fali zmierzysz się z dwoma takimi wrogami. Uważaj na ich pojedynkową postawę. Sprawia ona, że atakują Cię oni mimo, że nie jest to ich tura. Postaraj się przerwać tą postawę, używając umiejętności adepta i wojownika.

Po ich pokonaniu podnieś tajemniczą mapę, która znajduje się po lewej stronie domu.

Przed pierwszą od lewej klatką wieźniów znajduje się klucz. Uwolnij więźniów. Misja zostaje ukończona.

- The Bard's Tale 4 - poradnik do gry
- Bard's Tale 4: Opis przejścia
- Bard's Tale 4: Zadania główne
- Bard's Tale 4: Ciężkie czasy w Skara Brae
- Bard's Tale 4: Dom w mroku
- Bard's Tale 4: Zła reputacja
- Bard's Tale 4: Sobowtór
- Bard's Tale 4: Elfie wabiki
- Bard's Tale 4: Ukryta ręka i Najlepsi z nas
- Bard's Tale 4: Niscy przyjaciele w niskich miejscach
- Bard's Tale 4: Strażnik starych dróg
- Bard's Tale 4: Ruszam w mrok...
- Bard's Tale 4: Nie szukajcie świętych miejsc
- Bard's Tale 4: Głos Mangara!
- Bard's Tale 4: Tajemnica Cialhmar
- Bard's Tale 4: Kości we mgle
- Bard's Tale 4: Wyruszajmy na wyspy Stennish
- Bard's Tale 4: No nie, coś mnie rozstroiło
- Bard's Tale 4: Krew Królów
- Bard's Tale 4: Użyj miecza głodu Atakuj czarną dziurę
- Bard's Tale 4: Śmierć Szalonemu Bogowi i Błogosławiona Pani
- Bard's Tale 4: Pieśń Dziewicy
- Bard's Tale 4: Zadania główne
- Bard's Tale 4: Opis przejścia
Komentarze czytelników
A.l.e.X Legend
pierwszy raz liczę na poradnik, o ile questy główne idą nieźle o tyle pobocznych niektórych nie dam rady wykonać i nie wiem czy to bug w grze czy może coś źle robię, wkurza mnie to trochę bo lubię kończyć takie gry na 100%. Panowie szybciej, bo chce zweryfikować swoje dokonania :)
A.l.e.X Legend
zrobiłem już ten quest pływająca tortuga, jedna nie jest to takie proste jak się wydaje (w sumie jest ale trzeba trochę pochodzić po mapach) -> jednak nie ma bugów w tej grze na ten moment ;)
A.l.e.X Legend
cyfrowy code wheel abyście nie musieli kręcić na papierze ;)
Ragnarok77 Junior
Poradnik beznadziejny. Mało szczegółowy i mało precyzyjny, brak wielu misji pobocznych i głównych. Na zasadzie odwalonej na siłę "pracy domowej"
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
