Widmo cieni - zadania poboczne w Bard's Tale IV
Aktualizacja:
Strona zawiera opis zadania pobocznego Widmo cieni w grze The Bard's Tale IV: Barrows Deep. Zadanie zawiera wiele zagadek, znanych z wcześniejszych misji. Ten poradnik opisuje każdą łamigłówkę w Wieży Mangara.
Zadanie zaczyna się po rozmowie z mężczyznami na górze starej Gildii Bohaterów. Musisz udać się do Wieży Mangara, która znajduje się w siedzibie Diuka Kingstona w ruinach pod Skara Brae.

Gdy tam wejdziesz, rozepchnij pobliskie kamienie, aby odkryć skrzynki. Jak odsuniesz jeden kamień, ujrzysz koło zębate, które powinno być ustawione tak:

Otworzy się tajemne przejście, za którym będzie skrzynka. Podążaj wzdłuż korytarzy, aż dotrzesz do ogromnych drzwi. Zdejmij blokadę i otwórz je.

Zastaniesz zagadkę z kamieniami do popchnięcia. Nowym elementem tej zagadki jest wiatr, który wciąga kamienie na górę, jeżeli zostaną one na niego popchnięte. W ten wiatr powinny być popchnięte głazy z glifami przypominającymi litery "I" i "N".

Wejdź także na górę i popchnij głaz z glifem przypominającym literę "M" w ten podmuch. Później wystarczy już tylko ustawić kamienie na odpowiednich piedestałach na dole i na górze.
Na górze otworzą się drzwi. Znajdziesz zagadkę z runami. Jej rozwiązaniem jest ułożenie ich tak, żeby od lewej miały glify przypominające litery "I", "M", "F", "I".

Idź dalej. Runy po prawo od krwistego basenu powinny przypominać "W", "I", "I", "M".

Natomiast runy po lewo powinny wyglądać tak:

Na środku basenu pojawi się dźwignia. Użyj jej, aby zyskać podpowiedź do zagadki z dzwonkami.

Aby rozwiązać zagadkę z dzwonkami należy zadzwonić nimi w następującej kolejności: 5, 3, 4, 2, 1, 4, 2, 3, 2, 1 (kiedy 5 to najmniejszy dzwonek, a 1 to największy). Uważaj, pojawią się wrogowie.

Po ich pokonaniu wróć na górę i zejdź spowrotem na dół. Korytarz zmieni swój wygląd.

Idź na wprost, pojawi się boss - widmo Mangara. Ma on ósmy poziom pancerza i przyzywa kule, które ładują mu punkty zaklęcia. Jego ataki wywołują krwawienie. Ma on jednak tylko 150 punktów życia, więc po zbiciu pancerza łatwo będzie go pokonać.

Pokonanie widma Mangara kończy zadanie poboczne Widmo cieni w grze The Bard's Tale 4: Barrows Deep.
0
- The Bard's Tale 4 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Zadania poboczne
- Okropny ból głowy i Komisja kwalifikacyjna - zadania poboczne w Bard's Tale IV
- Idź na gościniec - zadania poboczne w Bard's Tale IV
- Pływanie tortugi - zadania poboczne w Bard's Tale IV
- W lesie nastały ponure dni - zadania poboczne w Bard's Tale IV
- Święta Droga - zadania poboczne w Bard's Tale IV
- Kolacja u logika - zadania poboczne w Bard's Tale IV
- Widmo cieni - zadania poboczne w Bard's Tale IV
- Niedźwiedzia krew - zadania poboczne w Bard's Tale IV
- Różdżka Pokoju - zadania poboczne w Bard's Tale IV
- Zadania poboczne
- Opis przejścia
Komentarze czytelników
A.l.e.X Legend

zrobiłem już ten quest pływająca tortuga, jedna nie jest to takie proste jak się wydaje (w sumie jest ale trzeba trochę pochodzić po mapach) -> jednak nie ma bugów w tej grze na ten moment ;)
A.l.e.X Legend

cyfrowy code wheel abyście nie musieli kręcić na papierze ;)
Ragnarok77 Junior
Poradnik beznadziejny. Mało szczegółowy i mało precyzyjny, brak wielu misji pobocznych i głównych. Na zasadzie odwalonej na siłę "pracy domowej"
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.