Star Wars Empire at War: Rajdy
Aktualizacja:
Poruszone przed chwilą kwestie dotyczą dużych desantów. Ale Rebelia, w przeciwieństwie do Imperium, polega też na małych, szybkich rajdach. Nasi piloci transportowców są na tyle doświadczeni, że bez problemu przemycają oddziały do czterech plutonów obok stacji orbitalnych oraz flot wroga. Wielu z was zastanawia się teraz pewnie: co do diabła mogą zdziałać cztery plutony i to bez wsparcia powietrznego? Otóż mogą - i to dużo.
Jeśli planeta ma bardzo małą bazę bez osłony, dział turbolaserowych i bez wielkiego garnizonu, to dwa plutony ciężkich czołgów oraz grupa piechoty i piechoty PLEX mogą ją zdobyć - jeśli tylko poruszają się skokami, broniąc się przed wrogiem przy własnych wieżyczkach. Jeśli zaś jest silnie broniona, to szybki atak pojazdów może przynajmniej zniszczyć generator, czy jakieś budynki - będzie to bardzo dużym ułatwieniem dla kolejnych sił. Mobilna grupa może długo uciekać po mapie przed wrogim pościgiem. Kiedy cel zostanie już zniszczony, albo zrobi się gorąco, po prostu wycofajcie żołnierzy.
Można w ten sposób niszczyć bazy wroga "na raty" - kolejnymi rajdami. Czas między atakami musi być jednak krótki, aby wróg nie odbudował strat.
- Star Wars: Empire At War - poradnik do gry
- Star Wars: Empire At War - poradnik do gry
- Star Wars Empire at War: Szkolenie Rebelii
- Star Wars Empire at War: Powitanie
- Star Wars Empire at War: Walka w przestrzeni
- Star Wars Empire at War: Modelowe starcie kosmiczne
- Star Wars Empire at War: Walka na planetach
- Star Wars Empire at War: Modelowe starcie naziemne
- Star Wars Empire at War: Wykorzystanie sojuszników
- Star Wars Empire at War: Rajdy
- Star Wars Empire at War: Szkolenie Rebelii
- Star Wars: Empire At War - poradnik do gry
Komentarze czytelników
smok wawelski Chorąży
Autor poradnika w dziale "wstęp" napisał : "Nie mówiąc już o tym, że przy dużej liczbie planet nim ustawisz kolejkę budowy w jednej części Imperium, w innej produkcja dawno się skończy a fabryki będą leżeć odłogiem." Jest to prawda, ale tylko w przypadku, gdy nie używa sie pauzy, a bywa ona bardzo pomocna przytakiej liczbie planet. Szkoda tylko że podczas pauzy nie mozna zaplanować lotów nadprzestrzennych.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
