Star Wars Empire at War: Misja 11 Postępować z ostrożnością
Aktualizacja:
Wprowadzenie, które obejrzysz na początku, podaje ci wszystkie niezbędne informacje. Musisz dostać się do magazynu w południowo-wschodnim rogu mapy. Wcześniej jednak należy zniszczyć generator, który (jak szybko się zorientujesz) leży w części północno-wschodniej.
Po placu na południe od miejsca lądowania biegają dwie grupy szturmowców. Możesz je dość łatwo pokonać, ale jeśli nie chcesz tracić życia, po prostu je wymiń. Twoim celem jest przejście znajdujące się tuż obok lądowiska - przy zachodnim brzegu mapy. Stoją tam dwie wieżyczki. Włącz umiejętność sprint Hana Solo i podbiegnij do nich, po czym (drugą umiejętnością) wypuść wiązkę EMP. Wieżyczki przestaną na chwilę działać, więc zniszcz je. Potem idź dalej wzdłuż ulicy. Dotrzesz do punktu konstrukcyjnego oraz kilku zaparkowanych czołgów TIE. Han niech od razu podbiegnie do punktu i wybuduje na nim stację medyczną, a Chewie niech w tym czasie ukradnie czołg. Z północy pewnie już nadbiegają szturmowcy. Zacznij ich rozjeżdżać, a kiedy czołg będzie poważnie uszkodzony, zdetonuj go i ucieknij pod stację. Tam obaj bohaterowie będą spokojnie mogli bronić się przed wrogiem.

Kiedy wybijesz szturmowców, poczekaj aż zregeneruje się umiejętność wookiego, a następnie poślij go by ukradł... AT-AT. Potężna maszyna stoi w północno-zachodnim rogu i z jej pomocą wykończysz pozostałych szturmowców oraz AT-ST. Pamiętaj, że walker potrafi rozdeptywać piechotę! Gdy skończysz, sprzedaj stację medyczną i zamiast niej wybuduj naprawczą. Reperując AT-AT pomiędzy walkami, zajmij pozycję na głównej ulicy (to ta przechodząca przez całą mapę z północy na południe) i niszcz po kolei oddziały, które będą podchodzić. Potem rozwal jeszcze trzy wieżyczki (zaczynając od przeciwpancernej!) oraz cztery grupy szturmowców. Wreszcie, po kolejnej naprawie, rozbij generator. Jeśli do tej pory zachowałeś AT-AT, możesz go porzucić. Już się nie przyda. Rusz na południe główną ulicą, wybij wrogów na placyku z wieżyczkami (w razie czego sprintuj bohaterami do stacji medycznej), a potem podejdź do magazynu. Na północy wyląduje pokaźny oddział imperialnych żołnierzy. Wróć więc na główną ulicę, poczekaj aż się zbliżą, a potem ucieknij na placyk. Gdy pójdą za tobą, daj drapaka północnymi schodami, a potem uciekaj do wahadłowców. Ufff... To już koniec!
- Star Wars: Empire At War - poradnik do gry
- Star Wars: Empire At War - poradnik do gry
- Star Wars Empire at War: Rebelia
- Star Wars Empire at War: Misja 1 Sabotaż na Kuat
- Star Wars Empire at War: Misja 2 Interpretacja sieci
- Star Wars Empire at War: Misja 3 Kradzież myśliwca typu X
- Star Wars Empire at War: Misja 4 Akcja ratownicza na Kessel
- Star Wars Empire at War: Misja 5 Okradanie bogatego
- Star Wars Empire at War: Misja 6 Oswobodzenie z imperialnej niewoli
- Star Wars Empire at War: Misja 7 Najwyższa oferta
- Star Wars Empire at War: Misja 8 Pomoc dla Sokoła Millenium
- Star Wars Empire at War: Misja 9 Igła w stogu siana
- Star Wars Empire at War: Misja 10 Pożyczony czas
- Star Wars Empire at War: Misja 11 Postępować z ostrożnością
- Star Wars Empire at War: Misja 12 Obrona Mon Calamari
- Star Wars Empire at War: Misja 13 Ostatnia bitwa
- Star Wars Empire at War: Rebelia
- Star Wars: Empire At War - poradnik do gry
Komentarze czytelników
smok wawelski Chorąży
Autor poradnika w dziale "wstęp" napisał : "Nie mówiąc już o tym, że przy dużej liczbie planet nim ustawisz kolejkę budowy w jednej części Imperium, w innej produkcja dawno się skończy a fabryki będą leżeć odłogiem." Jest to prawda, ale tylko w przypadku, gdy nie używa sie pauzy, a bywa ona bardzo pomocna przytakiej liczbie planet. Szkoda tylko że podczas pauzy nie mozna zaplanować lotów nadprzestrzennych.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
