Star Wars Empire at War: Misja 9 Zdradziecki Moff

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Moff Kalast zdradził Imperium i musi zginąć. Jest jednak mały problem - Kalast dowodzi supernowoczesnym niszczycielem Imperial, którego siła ognia znacznie przekracza siłę okrętów, do których masz dostęp. No ale rozkaz imperatora jest prawem - zbierz dużą flotę i ruszaj na Atzeri.

Zdrajca otoczony - Misja 9 Zdradziecki Moff | Imperium | Star Wars Empire At War - Star Wars: Empire At War - poradnik do gry
Zdrajca otoczony

Gdy bitwa się rozpocznie, okręt Calasta będzie tuż przy twojej flocie. Ucieknie jednak w nadprzestrzeń nim zdołasz poważnie go uszkodzić. Teraz masz dwie opcje - przerwać misję, lub zacząć walkę z siłami Rebelii. Polecam to drugie, bo Atzeri i tak trzeba będzie w końcu podbić. Bitwa nie różni się niczym od poprzednich, jest jednak dość stresująca, bo od bazy oddziela cię długi pas asteroid, zza których bezkarnie strzelają Marudery. Zniszcz je jak najszybciej i przeleć do wrogiej stacji, nawet ryzykując uszkodzenia okrętów. Możesz potrzebować trochę posiłków, ale w końcu stacja padnie.

To jednak nie rozwiązuje głównego problemu, bo Kalast pozostaje na wolności. Na szczęście imperator skieruje ci na pomoc krążownik Interdyktor, który uniemożliwia skoki w nadprzestrzeń wrogim jednostkom. Wkrótce dojdzie do ciebie wieść, że przy którejś z planet widziano Kalasta ponownie. Leć tam zaraz i przygotuj się do bitwy.

Trudno coś powiedzieć o samym przebiegu starcia, bo planeta, przy której do niego dojdzie, jest losowa. Na początku koniecznie zatrzymaj grę i potwórz grupy, zaś Interdyktorowi nakaż ruch na tyły floty. Gdy krążownik włączy swoją studnię grawitacyjną nie będzie mógł się ruszyć, więc powinien być tak daleko od wroga, jak tylko się da.

Niestety, na ukrycie go masz ledwie parę sekund, bo Kalast zaraz po rozpoczęciu bitwy skacze znów w nadprzestrzeń. Jeśli tak się zdarzy, załaduj grę i próbuj włączyć pole nieco wcześniej. Jeśli ci się uda, niszczyciel zdrajcy ruszy, by zniszczyć Interdyktora. Zostaw przy krążowniku małą obstawę, a resztę floty rzuć na spotkanie Kalasta. Musisz go zatrzymać, nim wejdzie w zasięg skutecznego strzału i zniszczy twój nowy krążownik. Strzelaj najpierw w silniki, potem w generator tarczy. Ignoruj całkowicie ewentualne statki Rebelii. Gdy zadasz okrętowi Kallasta odpowiednio duże obrażenia, misja zakończy się sukcesem.

Podbój

Jeśli za sprawą floty Kalasta straciłeś jakąś planetę, pora ją odzyskać. Poza tym upewnij się, czy masz maksymalnie rozbudowane stacje na Sulust, Fondor, Kuat oraz Mon Calamari. Już niedługo będziesz mógł produkować niszczyciele Imperial... Wcześniej jednak Imperator chce dać nauczkę zdradzieckim Bothanom.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Wszystkie komentarze2
2006-03-21
18:29

ziben Centurion

👍

Pełen wypas .!!!!

Komentarz: ziben
2008-06-18
21:33

smok wawelski Chorąży

Autor poradnika w dziale "wstęp" napisał : "Nie mówiąc już o tym, że przy dużej liczbie planet nim ustawisz kolejkę budowy w jednej części Imperium, w innej produkcja dawno się skończy a fabryki będą leżeć odłogiem." Jest to prawda, ale tylko w przypadku, gdy nie używa sie pauzy, a bywa ona bardzo pomocna przytakiej liczbie planet. Szkoda tylko że podczas pauzy nie mozna zaplanować lotów nadprzestrzennych.

Komentarz: smok wawelski

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl