Star Wars Empire at War: Misja 3 Kradzież myśliwca typu X
Aktualizacja:
Wroga baza zajmuje górę mapy, a nieopodal niej stoją prototypy myśliwców. Do bazy prowadzą dwie drogi - wschodnia broniona przez baterie turbolaserowe oraz zachodnia, praktycznie nie strzeżona. Ta druga wiedzie przez dodatkowy punkt wsparcia prosto do wrogiego generatora. Puść tamtędy oddział piechoty i PLEX-ów, a pojazdy z jedną grupką wyrzutni zostaw na straży punktu wsparcia. Pilotów najlepiej ciągnij w bezpiecznej odległości za atakującą grupą - w ten sposób zawsze będziesz miał na nich oko.
Po drodze do bazy spotkasz wpierw wrogą piechotę (wystrzelaj, uprzednio nakazując swoim ludziom krycie) oraz parę łazików AT-ST (rakiety poradzą sobie z nimi szybko). Gdy zdobędziesz punkt wsparcia, zrzuć tam resztę sił i przygotuj się do ataku na bazę. Najpierw poślij pod bramę grupę zwiadowczą. Kiedy zlokalizują wieżyczki i ściągną trochę wrogich sił, wyceluj w wejście do bazy nalot. Gdy opadnie dym, nie będzie już wieżyczek, muru, wroga, a generator powinien zostać uszkodzony. Atakuj teraz wszystkim co masz. Po zniszczeniu generatora, zdemontuj wszystkie budynki w bazie i zdobądź punkt wsparcia na jej końcu. Uważaj na wieżyczki oraz posiłki wroga! W razie czego pamiętaj o nalotach.

Gdy mapa będzie całkiem czysta, oczyść drogę do maszyn X i podeślij tam pilotów. Niestety, to jeszcze nie koniec. W kilku miejscach mapy zaczyna się budowa wieżyczek przeciwlotniczych, a na dodatek z orbity schodzi desant wroga - głównie czołgi TIE. Jeśli masz na polu bitwy maksymalną liczbę wojsk, poradzisz sobie z nimi, a wtedy myśliwce będą mogły wystartować.
Podbój
Zaraz po misji zajmij Frezję i spokojnie ją rozbuduj. Znów pojawia się tylko jedna nowa planeta, ale ciesz się tym spokojem - już wkrótce będziesz miał przeciwko sobie połowę galaktyki. Tak, czy inaczej teraz jest dobry moment, by rozbudować flotę i armię lądową o kolejne jednostki. Nie zapomnij o wzmocnieniu swoich sił nowymi myśliwcami X! Gdy będziesz miał już zadowalającą armię, lub zaczniesz zbliżać się do limitu jednostek, pora wykonać kolejne zadanie.
- Star Wars: Empire At War - poradnik do gry
- Star Wars: Empire At War - poradnik do gry
- Star Wars Empire at War: Rebelia
- Star Wars Empire at War: Misja 1 Sabotaż na Kuat
- Star Wars Empire at War: Misja 2 Interpretacja sieci
- Star Wars Empire at War: Misja 3 Kradzież myśliwca typu X
- Star Wars Empire at War: Misja 4 Akcja ratownicza na Kessel
- Star Wars Empire at War: Misja 5 Okradanie bogatego
- Star Wars Empire at War: Misja 6 Oswobodzenie z imperialnej niewoli
- Star Wars Empire at War: Misja 7 Najwyższa oferta
- Star Wars Empire at War: Misja 8 Pomoc dla Sokoła Millenium
- Star Wars Empire at War: Misja 9 Igła w stogu siana
- Star Wars Empire at War: Misja 10 Pożyczony czas
- Star Wars Empire at War: Misja 11 Postępować z ostrożnością
- Star Wars Empire at War: Misja 12 Obrona Mon Calamari
- Star Wars Empire at War: Misja 13 Ostatnia bitwa
- Star Wars Empire at War: Rebelia
- Star Wars: Empire At War - poradnik do gry
Komentarze czytelników
smok wawelski Chorąży
Autor poradnika w dziale "wstęp" napisał : "Nie mówiąc już o tym, że przy dużej liczbie planet nim ustawisz kolejkę budowy w jednej części Imperium, w innej produkcja dawno się skończy a fabryki będą leżeć odłogiem." Jest to prawda, ale tylko w przypadku, gdy nie używa sie pauzy, a bywa ona bardzo pomocna przytakiej liczbie planet. Szkoda tylko że podczas pauzy nie mozna zaplanować lotów nadprzestrzennych.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
