Star Wars Empire at War: Misja 3 Kradzież myśliwca typu X

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Wroga baza zajmuje górę mapy, a nieopodal niej stoją prototypy myśliwców. Do bazy prowadzą dwie drogi - wschodnia broniona przez baterie turbolaserowe oraz zachodnia, praktycznie nie strzeżona. Ta druga wiedzie przez dodatkowy punkt wsparcia prosto do wrogiego generatora. Puść tamtędy oddział piechoty i PLEX-ów, a pojazdy z jedną grupką wyrzutni zostaw na straży punktu wsparcia. Pilotów najlepiej ciągnij w bezpiecznej odległości za atakującą grupą - w ten sposób zawsze będziesz miał na nich oko.

Po drodze do bazy spotkasz wpierw wrogą piechotę (wystrzelaj, uprzednio nakazując swoim ludziom krycie) oraz parę łazików AT-ST (rakiety poradzą sobie z nimi szybko). Gdy zdobędziesz punkt wsparcia, zrzuć tam resztę sił i przygotuj się do ataku na bazę. Najpierw poślij pod bramę grupę zwiadowczą. Kiedy zlokalizują wieżyczki i ściągną trochę wrogich sił, wyceluj w wejście do bazy nalot. Gdy opadnie dym, nie będzie już wieżyczek, muru, wroga, a generator powinien zostać uszkodzony. Atakuj teraz wszystkim co masz. Po zniszczeniu generatora, zdemontuj wszystkie budynki w bazie i zdobądź punkt wsparcia na jej końcu. Uważaj na wieżyczki oraz posiłki wroga! W razie czego pamiętaj o nalotach.

Kiedy zdobędziesz drugi punkt wsparcia, pójdzie już z górki. Będziesz miał przewagę liczebną i otwartą drogę do bazy. - Misja 3 Kradzież myśliwca typu X | Rebelia | Star Wars Empire At War - Star Wars: Empire At War - poradnik do gry
Kiedy zdobędziesz drugi punkt wsparcia, pójdzie już z górki. Będziesz miał przewagę liczebną i otwartą drogę do bazy.

Gdy mapa będzie całkiem czysta, oczyść drogę do maszyn X i podeślij tam pilotów. Niestety, to jeszcze nie koniec. W kilku miejscach mapy zaczyna się budowa wieżyczek przeciwlotniczych, a na dodatek z orbity schodzi desant wroga - głównie czołgi TIE. Jeśli masz na polu bitwy maksymalną liczbę wojsk, poradzisz sobie z nimi, a wtedy myśliwce będą mogły wystartować.

Podbój

Zaraz po misji zajmij Frezję i spokojnie ją rozbuduj. Znów pojawia się tylko jedna nowa planeta, ale ciesz się tym spokojem - już wkrótce będziesz miał przeciwko sobie połowę galaktyki. Tak, czy inaczej teraz jest dobry moment, by rozbudować flotę i armię lądową o kolejne jednostki. Nie zapomnij o wzmocnieniu swoich sił nowymi myśliwcami X! Gdy będziesz miał już zadowalającą armię, lub zaczniesz zbliżać się do limitu jednostek, pora wykonać kolejne zadanie.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Wszystkie komentarze2
2006-03-21
18:29

ziben Centurion

👍

Pełen wypas .!!!!

Komentarz: ziben
2008-06-18
21:33

smok wawelski Chorąży

Autor poradnika w dziale "wstęp" napisał : "Nie mówiąc już o tym, że przy dużej liczbie planet nim ustawisz kolejkę budowy w jednej części Imperium, w innej produkcja dawno się skończy a fabryki będą leżeć odłogiem." Jest to prawda, ale tylko w przypadku, gdy nie używa sie pauzy, a bywa ona bardzo pomocna przytakiej liczbie planet. Szkoda tylko że podczas pauzy nie mozna zaplanować lotów nadprzestrzennych.

Komentarz: smok wawelski

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl