Star Wars Empire at War: Misja 3 Zagrożenie ze strony piratów

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Początek jest dość prosty - musisz zniszczyć sieć czujników za pomocą statku Boby Fetta. Na szczęście wszystkie czujniki są zaznaczone na mapie, a Slave I jest bardzo szybkim okrętem. Taktyka niszczenia punktów jest taka sama: skierowujesz się w ich pobliże, po czym (ignorując myśliwce) wyrzucasz ładunek termiczny. Później likwidujesz siły wroga, które przetrwały wybuch.

Kiedy eksploduje ostatni czujnik, uzyskasz dostęp do menu posiłków. Sprowadź na pole bitwy cztery Acclamatory wraz z osłoną - ich skoncentrowany ogień szybko zniszczy stację. Wkrótce zostaniesz powiadomiony o szefie piratów, który próbuje uciekać małym statkiem. Zaatakuj go wszystkimi siłami, a kiedy zadasz okrętowi wystarczająco obrażeń, misja skończy się.

Podbój

No, teraz czeka cię sporo roboty! Najważniejsze jest przejęcie kontroli nad linią Endor-Bestine-Corulag. Szlak handlowy zwiększy twoje zyski i umożliwi szybkie przesyłanie wojsk po całym obszarze Imperium. Potem możesz stopniowo podbijać kolejne planety leżące w dolnej części galaktyki. Pamiętaj, by trzymać garnizony na planetach, do których dostęp ma przeciwnik!

Szlak Endor-Bestine-Corulag-Corruscant to główna oś Imperium. Opanuj ją, a przyniesie spore zyski. - Misja 3 Zagrożenie ze strony piratów | Imperium | Star Wars Empire At War - Star Wars: Empire At War - poradnik do gry
Szlak Endor-Bestine-Corulag-Corruscant to główna oś Imperium. Opanuj ją, a przyniesie spore zyski.

Poza tym nakaż w jednej ze stacji produkcję dużej liczby Probotów. Są śmiesznie tanie, a dzięki nim dowiesz się które planety mają słabą obronę (na przykład Sulust na początku może posiadać tylko parę myśliwców oraz stację). Właśnie one powinny być pierwszym celem. W ten sposób będziesz powiększał swoje możliwości finansowe i militarne, nim przyjdzie czas na silnie bronione układy. Gdy w jakiejś bitwie masz bardzo dużą przewagę, nie wahaj się używać autorozstrzygnięcia. Co prawda wcześniej trzeba zapisywać stan gry, bo wynik może być czasem zaskakujący, ale z reguły opcja pozwoli oszczędzić czas na mniej ważnych starciach.

Każdy zdobyty układ rozbudowuj. Stacja poziomu 1, kopalnia, baraki i fabryka lekkich pojazdów to absolutne minimum. Pamiętaj, że fabryki służą nie tylko do produkcji jednostek. Pełnią ważną funkcję obronną, bo każda w wypadku ataku zapewnia mały, ale odnawialny kontyngent żołnierzy.

Nie przesadzaj z rozbudową floty: 10 Acclamatorów to absolutne maksimum. Wkrótce będziesz miał lepsze od nich niszczyciele Victory.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Wszystkie komentarze2
2006-03-21
18:29

ziben Centurion

👍

Pełen wypas .!!!!

Komentarz: ziben
2008-06-18
21:33

smok wawelski Chorąży

Autor poradnika w dziale "wstęp" napisał : "Nie mówiąc już o tym, że przy dużej liczbie planet nim ustawisz kolejkę budowy w jednej części Imperium, w innej produkcja dawno się skończy a fabryki będą leżeć odłogiem." Jest to prawda, ale tylko w przypadku, gdy nie używa sie pauzy, a bywa ona bardzo pomocna przytakiej liczbie planet. Szkoda tylko że podczas pauzy nie mozna zaplanować lotów nadprzestrzennych.

Komentarz: smok wawelski

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl