Soldier of Fortune Payback: Donetsk - Garage (cz.1)
Aktualizacja:
Misja 13 - Donetsk: Garage (Garaż)
Główne cele misji: Zgodnie z informacją Aleny w garażu tego domu publicznego znajdziesz Ethana Walla. Alena opisała garaż jako improwizowaną bazę dla operacji prowadzonych przez tego parszywca. Zejdź do garażu i wypłosz go, niech się pokaże. Na dole spodziewaj się silnego oporu. Musisz zinfiltrować garaż (Infiltrate the garage) , zlokalizować Ethana Walla (Locate Ethan Wall) i wyeliminować wszelki napotkany opór (Eliminate any resistance) .
Opis przejścia: Zaraz po zjechaniu na dół, do garażu, natkniesz się na pierwszego z braci-terrorystów, Gavina. W agresywnej rozmowie zdradzi ci on, iż Ethan jest w posiadaniu jakiegoś urządzenia (prawdopodobnie chodzi o "brudną bombę" - luki w scenariuszu gry). Twoje zadanie jest w tej chwili jasne - musisz zabić Gavina Walla (Kill Gavin Wall) . Nie będzie to jednak łatwe bo Gavin ma podobne zamiary wobec ciebie, tyle że on zacznie najpierw wyręczać się swoimi zbójami, nasyłając ich na ciebie (#1). Sam zaś zwieje. Po tej krótkiej scence wprowadzającej gra zapisze się (checkpoint 1).
![]() # 1
| ![]() # 2
|
Zaraz po jej zakończeniu migiem odskocz w prawo, w ciemność (#2). Kasuj po kolei wszystkich ubranych na czarno niedobruchów Gavina, którzy na ciebie ruszą. Postaraj się wykończyć faceta, który możesz próbować przebiec w lewo i schować się w rogu, bo gdy spróbujesz stąd wyjść wpakuje ci on kulkę w bok. Kilku zbirów może przystanąć przy betonowym filarze, na którym pechowo dla nich wisi gaśnica. Strzel w nią by spowodować eksplozję, dobij rannych. Przeciwnicy uzbrojeni są w karabinki AK-47 ale może się również trafić kbkm M249 - jeśli nie masz broni podobnej klasy zbierz z ziemi taką pukawkę, jest tu bardzo przydatna. Nie jest specjalnie celna - rozrzut pocisków jest na tyle duży, iż może ci być ciężko trafiać w gaśnice - jednak 100 nabojowa taśma pozwala prowadzić ogień przez kilka dłuuugich sekund. Wystarczająco długich by uporać się z całą bandą wrogów, podczas gdy używając karabinka musiałbyś w tym czasie parokrotnie zmienić magazynek. A wtedy jeden z niedobruchów może cię łatwo zaskoczyć i zabić takiego chwilowo bezbronnego.
Gdy dranie po lewej przestaną się pokazywać przesuń się na lewo i zabij kolesia lub dwóch pod filarem po prawej. Można znowu spróbować spowodować eksplozję trafiając w gaśnicę zawieszoną na kolumnie (#3). Prędko zastrzel gacha klęczącego bardziej na prawo. Wejdź do garażu zaraz za wejściem obracając się migiem w prawo i kasując gostka, który przykucnął w kącie. Po jego zlikwidowaniu proponuję piorunem wycofać się z powrotem w ciemność.
![]() # 3
| ![]() # 4
|
A to dlatego, że na drugim końcu garażu pojawi się facecik z granatnikiem rewolwerowym. Postaraj się go wykończyć samemu ukrywając się w ciemnościach. Jeśli nie widzisz swojego celu można jeszcze rozpoznać, iż broń masz na niego skierowaną, gdyż celownik przybiera kolor czerwony . Gdy taki właśnie się zrobi - wal w gościa ile wlezie. Niby można by spróbować podejść do niego bliżej, skacząc od jednego filaru do drugiego, ale te są wąskie i nie zapewniają należytej osłony przed granatami przeciwnika. Gdy go zabijesz i ruszysz w jego kierunku drzwi do garażu zamkną się (#4).
Nie masz innego wyjścia jak obrócić się o 180 stopni i ruszyć w ciemność, z której się wyłoniłeś (#5). Drzwi zostały otwarte - przejdź przez nie wchodząc do sąsiedniego garażu, w którym stoi pełno zaparkowanych samochodów (checkpoint 2).
![]() # 5
| ![]() # 6
|
Gdy zrobisz kilka kroków w głąb garażu samochody zaczną wybuchać - prędko wycofuj się wówczas rakiem (#6).
Z naprzeciwka wybiegnie kilku zawodników (bodajże czterech - trudno mi było policzyć bo rozstrzelałem ich na strzępy: tu noga, tam ręka...). Prując ogniem ciągłym, długimi seriami, posiekaj ich na małe kawałki w tej prawdziwie piekielnej scenerii (#7). Idź dalej prosto, po chwili skręcając w lewo.
![]() # 7
| ![]() # 8
|
Podążaj w kierunku wskazywanym przez strzałki z napisem "Wychod" (czyli po rusku czy ukraińsku - wyjście) obok nich (#8). Skręć w lewo.
Gdy wejdziesz do kolejnego garażu na chwilę zgaśnie światło (#9), a za tobą z hukiem zsuną się drzwi garażu odcinając ci drogę ucieczki (checkpoint 3).
![]() # 9
| ![]() # 10
|
Gdy światło się zapali i zanim zrobisz kilka kroków w głąb garażu zmień taśmę w swoim karabinku maszynowym - lepiej nie wchodzić do akcji z trzema nabojami w taśmie, nie? Po przejściu paru metrów do przodu cofnij się i powitaj wybiegających na ciebie niedobruchów. Możesz ich: a) poprosić grzecznie aby się zatrzymali, b) spróbować zamówić u nich piwo, c) pozdrowić hitlerowskim gestem, ewentualnie d) rzucić w ich stronę granat ręczny. Zgadnij, na którą z powyższych opcji zdecydowałem się ja, wykonując gest jak na powyższym obrazku (#10)?
Komentarze czytelników
Witam ja juz gierke posiadam i naprawde jest fantastyczna pozdrawiam.
Nie przez antybiotyki, koleś, tylko chyba za dużo tego "pifka" tankujesz...
Hehehe!! chyba przez te antybiotyki mam przywidzenia :-) ktoś zrobił poradnik do SOF3??? a to dobry żart!!!
emillo31--->takie gry to tylko z torrentów :-)
Ale po co ją zdobywać? To śmieć od Activision Value.
gdzie autor poradnika zaopatrzył się w grę, jak można ją zdobyć? w Europie nie została chyba wydana?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.










