Schizm Mysterious Journey: Tunele Bosha cz.3
Aktualizacja:
Trochę dalej otworem stała malutka salka w której znalazłem dziwne urządzenie. Ciekawe, do czego mogło służyć? Do tego jeszcze ten znak powyżej...

Obróciłem się do tyłu i zobaczyłem fresk, który widziałem wcześniej, tym razem bardziej wyraźny. Człowiek mierzy słupy... I znów ten trójkąt...

Gdzie ja te słupy widziałem... Już wiem. Ale zanim tam wrócę, rozejrzę się jeszcze trochę na korytarzu. Dobrze, że tak zrobiłem, gdyż trochę dalej, tuż przed pomieszczeniem do którego nie można było wejść, leżał kolejny dziennik misji.

Znalazłem w nim naprawdę sporo informacji, ale wcale nie posunęło mnie to do wyjaśnienia zagadki zaginionych naukowców. Co to jest "davinta-kar", "matia" czy też Dobry Sługa? Za dużo tych tajemnic...

Wróciłem z powrotem, aż do wejścia do świątyni, do miejsca z którego było widać Bazę. Tym razem nie poszedłem do wózka, lecz skręciłem w drugą stronę.

Na ścianie zauważyłem ogromny, żółty znak, taki sam jak przy urządzeniu w małej salce.

Poszedłem przed siebie i po wąskim mostku dotarłem do kapsuły.

To była taka sama kapsuła, jaką zauważyłem na fresku, a więc to za jej pomocą mogłem pomierzyć słupy.

Otworzyłem ją i dokładnie obejrzałem dalmierz i podziałki oznaczone znakami Argilan.

Przesunąłem kapsułę w lewo i skierowałem celownik na żółty znak na ścianie. Zapamiętałem jego wysokość. Teraz kliknąłem poniżej najpierw na znak "0", a potem "+"i odczytałem wynik według znaków Argilan. W ten sposób miałem punkt odniesienia do pomiaru pozostałych słupów.

Teraz po kolei mierzyłem słupy od lewej do prawej:
Nr 1 - podziałka 4, odległość 45,

Nr 2 - podziałka 5, odległość 16,

Nr 3 - podziałka 7, odległość 20,

Nr 4 - podziałka 4, odległość 25,

Nr 5 - podziałka 6, odległość 35,

0
- Schizm: Prawdziwe Wyzwanie - poradnik do gry
- Schizm: Prawdziwe Wyzwanie - poradnik do gry
- Schizm Mysterious Journey: Pływająca Wyspa cz.1
- Schizm Mysterious Journey: Pływająca Wyspa cz.2
- Schizm Mysterious Journey: Pływająca Wyspa cz.3
- Schizm Mysterious Journey: Pływająca Wyspa cz.4
- Schizm Mysterious Journey: Pływająca Wyspa cz.5
- Schizm Mysterious Journey: Miasto w Przestworzach cz.1
- Schizm Mysterious Journey: Miasto w Przestworzach cz.2
- Schizm Mysterious Journey: Tunele Bosha cz.1
- Schizm Mysterious Journey: Tunele Bosha cz.2
- Schizm Mysterious Journey: Tunele Bosha cz.3
- Schizm Mysterious Journey: Tunele Bosha cz.4
- Schizm Mysterious Journey: Tunele Bosha cz.5
- Schizm Mysterious Journey: Poszukiwania Nieznanego cz.1
- Schizm Mysterious Journey: Poszukiwania Nieznanego cz.2
- Schizm Mysterious Journey: Poszukiwania Nieznanego cz.3
- Schizm Mysterious Journey: Matia cz.1
- Schizm Mysterious Journey: Matia cz.2
- Schizm Mysterious Journey: Matia cz.3
- Schizm Mysterious Journey: Tajemnica Matii cz.1
- Schizm Mysterious Journey: Tajemnica Matii cz.2
- Schizm Mysterious Journey: Tajemnica Matii cz.3
- Schizm Mysterious Journey: Tajemnica Matii cz.4
- Schizm Mysterious Journey: Tajemnica Matii cz.5
- Schizm: Prawdziwe Wyzwanie - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany45590 Junior
Jesli chodzi o to nieszczesne wyliczenie kursu to wydaje mi sie ze jest to blad
w tej grze , ktory uniemozliwia jej ukonczenie . Bardzo sie dziwie , ze
autorzy nie poprawili tego .
Liczby okreslajace kurs sa zapisane w systemie dwunastkowym .
Od pierwszej cyfry 10 1 9 nalezy odjac cyfre 17 co daje 9 12 2 ( to jest
system dwunastkowy)
Do drugiej cyfry 3 12 10 nalezy dodac cyfre 14 co daje 4 2 2
Jak widac przy pisaniu gry popelniono blad bo niby ma to byc 10 12 2 i
3 2 2
Ciekawe jak oni to wyliczyli albo raczej jak palneli tego byka .
A moze sie myle ...
pozdrawiam
Slawek Czerwik
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
