Schizm Mysterious Journey: Tajemnica Matii cz.3
Aktualizacja:
Trzeba było wracać. Kiedy zmierzałem do wagonika, postanowiłem rzucić okiem na domki z których wychodziły rury.

Zauważyłem na jednej z rur szereg ni to przycisków, ni to zaworów. Gdzie ja takie coś już widziałem...

Wróciłem do wagonika, którym przejechałem na poprzedni przystanek. Poszedłem do windy i zjechałem nią na sam dół, gdzie czekała już na mnie Hannah. Poprosiłem ją o przysługę...
Hannah Grant
Kiedy wrócił Sam, wyglądał na zdrowo zmęczonego. Poprosił mnie, bym zakręciła zawór odcinający wodę w celi z naukowcem, gdyż musi z nim porozmawiać. W porządku, nie ma sprawy.

Kiedy ja trzymałam koło zaworu, Sam poszedł do naukowca...

Sam Mainey
Bez pomocy Hannah nic bym nie zdziałał. Wszedłem do pomieszczenia, gdzie więziony był Charles Santo. Podszedłem do jego klatki. Wspomniał, że mam starą kartę i że musimy wykonać "ossa" i "dissa".

Zostawiłem Hannah i pobiegłem do windy. Wjechałem na drugie piętro, szybko skierowałem się do wagonika. Przywołałem go. Kiedy nadjechał wprowadziłem symbol, odpowiedni, by udać się do Pływającej Wyspy.

Przejechałem wagonikiem, a następnie na krzesełku. Już mi się w głowie kręciło od tych jazd...

Pobiegłem do windy, wjechałem do góry i wszedłem do sterowni. Dobrze, że Hannah mi wytłumaczyła jak się tym steruje... "Na małym panelu naciśnij środkowy zielony guzik i znak ręki". Proste...

Podróż niestety trochę trwała...

Winda, krzesełko i już jestem przy Tunelach Bosha...

Wszedłem do Tuneli. Krok przed siebie, skręciłem w lewo idąc do końca. Odwróciłem się w lewo.

Tak, tę budowlę to ja już znam. Wszedłem po schodach do góry i podszedłem do urządzenia, które tam stało.

0
- Schizm: Prawdziwe Wyzwanie - poradnik do gry
- Schizm: Prawdziwe Wyzwanie - poradnik do gry
- Schizm Mysterious Journey: Pływająca Wyspa cz.1
- Schizm Mysterious Journey: Pływająca Wyspa cz.2
- Schizm Mysterious Journey: Pływająca Wyspa cz.3
- Schizm Mysterious Journey: Pływająca Wyspa cz.4
- Schizm Mysterious Journey: Pływająca Wyspa cz.5
- Schizm Mysterious Journey: Miasto w Przestworzach cz.1
- Schizm Mysterious Journey: Miasto w Przestworzach cz.2
- Schizm Mysterious Journey: Tunele Bosha cz.1
- Schizm Mysterious Journey: Tunele Bosha cz.2
- Schizm Mysterious Journey: Tunele Bosha cz.3
- Schizm Mysterious Journey: Tunele Bosha cz.4
- Schizm Mysterious Journey: Tunele Bosha cz.5
- Schizm Mysterious Journey: Poszukiwania Nieznanego cz.1
- Schizm Mysterious Journey: Poszukiwania Nieznanego cz.2
- Schizm Mysterious Journey: Poszukiwania Nieznanego cz.3
- Schizm Mysterious Journey: Matia cz.1
- Schizm Mysterious Journey: Matia cz.2
- Schizm Mysterious Journey: Matia cz.3
- Schizm Mysterious Journey: Tajemnica Matii cz.1
- Schizm Mysterious Journey: Tajemnica Matii cz.2
- Schizm Mysterious Journey: Tajemnica Matii cz.3
- Schizm Mysterious Journey: Tajemnica Matii cz.4
- Schizm Mysterious Journey: Tajemnica Matii cz.5
- Schizm: Prawdziwe Wyzwanie - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany45590 Junior
Jesli chodzi o to nieszczesne wyliczenie kursu to wydaje mi sie ze jest to blad
w tej grze , ktory uniemozliwia jej ukonczenie . Bardzo sie dziwie , ze
autorzy nie poprawili tego .
Liczby okreslajace kurs sa zapisane w systemie dwunastkowym .
Od pierwszej cyfry 10 1 9 nalezy odjac cyfre 17 co daje 9 12 2 ( to jest
system dwunastkowy)
Do drugiej cyfry 3 12 10 nalezy dodac cyfre 14 co daje 4 2 2
Jak widac przy pisaniu gry popelniono blad bo niby ma to byc 10 12 2 i
3 2 2
Ciekawe jak oni to wyliczyli albo raczej jak palneli tego byka .
A moze sie myle ...
pozdrawiam
Slawek Czerwik
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
