Schizm Mysterious Journey: Pływająca Wyspa cz.3
Aktualizacja:
Kolejna ścieżka przede mną...

Ledwo wdrapałam się na platformę, której centralny punkt stanowiła fontanna, pojawił się obraz holograficzny Tomlina...

Przekazał mi, że są w pułapce i że koniecznie muszę odnaleźć tablice z nowymi koordynatami. Tak, tylko gdzie ich szukać?

Z prawej zobaczyłam ogromne kwiaty, przypominające kształtem tulipany. Zajrzałam do najbliższego, ale nic w nim nie było.

Odwróciłem się w stronę fontanny i po znajdujących się za nią spiralnych schodach weszłam jeszcze wyżej.

Tam po prawej zauważyłam dziwną tablicę z pięcioma kołami i świecącymi znacznikami.

Po chwili już wiedziałam, do czego ona służy i w jaki sposób mogę odnaleźć jedną z tablic zawierających koordynaty. Oznaczyłam wskaźniki numerami od 1 do 5 licząc od lewej do prawej i naciskałam je w następującej kolejności: 3, 1, 4, 2, 5. W ten sposób tablica znalazła się najbliższym tulipanie.

Wspięłam się po schodach jeszcze jedno piętro wyżej.

Na podłodze, wśród rupieci znalazłam tablicę z koordynatami. Stare były przekreślone na czerwono. Mnie interesowały te na dole. Porównałam je ze znakami z gruszkowatego zbiornika. Jeden znak był mi zupełnie obcy - w dolnym rzędzie po lewej. Przyporządkowałam mu wartość 6 i odczytałam nowy kurs:
3 - 4 - 7
6 - 9 - 11

Zbiegłam po schodach w dół. Znów pojawił się hologram Tomlina - przynajmniej byłam pewna, że jak na razie wszystko idzie dobrze.

Podeszłam do tulipana i ze znajdującej się tam tablicy już bez większych problemów odczytałam nowy kurs:
7 - 8 - 10
9 - 2 - 9
Pozostałe symbole też sobie odnotowałam, ale na razie nie będą mi chyba potrzebne. Może później...

Teraz zeszłam ścieżką w dół.

Wsiadłam do windy i zjechałam w dół.

Obeszłam szyb windy dookoła i nad przepaścią odnalazłam nietypowy panel.

0
- Schizm: Prawdziwe Wyzwanie - poradnik do gry
- Schizm: Prawdziwe Wyzwanie - poradnik do gry
- Schizm Mysterious Journey: Pływająca Wyspa cz.1
- Schizm Mysterious Journey: Pływająca Wyspa cz.2
- Schizm Mysterious Journey: Pływająca Wyspa cz.3
- Schizm Mysterious Journey: Pływająca Wyspa cz.4
- Schizm Mysterious Journey: Pływająca Wyspa cz.5
- Schizm Mysterious Journey: Miasto w Przestworzach cz.1
- Schizm Mysterious Journey: Miasto w Przestworzach cz.2
- Schizm Mysterious Journey: Tunele Bosha cz.1
- Schizm Mysterious Journey: Tunele Bosha cz.2
- Schizm Mysterious Journey: Tunele Bosha cz.3
- Schizm Mysterious Journey: Tunele Bosha cz.4
- Schizm Mysterious Journey: Tunele Bosha cz.5
- Schizm Mysterious Journey: Poszukiwania Nieznanego cz.1
- Schizm Mysterious Journey: Poszukiwania Nieznanego cz.2
- Schizm Mysterious Journey: Poszukiwania Nieznanego cz.3
- Schizm Mysterious Journey: Matia cz.1
- Schizm Mysterious Journey: Matia cz.2
- Schizm Mysterious Journey: Matia cz.3
- Schizm Mysterious Journey: Tajemnica Matii cz.1
- Schizm Mysterious Journey: Tajemnica Matii cz.2
- Schizm Mysterious Journey: Tajemnica Matii cz.3
- Schizm Mysterious Journey: Tajemnica Matii cz.4
- Schizm Mysterious Journey: Tajemnica Matii cz.5
- Schizm: Prawdziwe Wyzwanie - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany45590 Junior
Jesli chodzi o to nieszczesne wyliczenie kursu to wydaje mi sie ze jest to blad
w tej grze , ktory uniemozliwia jej ukonczenie . Bardzo sie dziwie , ze
autorzy nie poprawili tego .
Liczby okreslajace kurs sa zapisane w systemie dwunastkowym .
Od pierwszej cyfry 10 1 9 nalezy odjac cyfre 17 co daje 9 12 2 ( to jest
system dwunastkowy)
Do drugiej cyfry 3 12 10 nalezy dodac cyfre 14 co daje 4 2 2
Jak widac przy pisaniu gry popelniono blad bo niby ma to byc 10 12 2 i
3 2 2
Ciekawe jak oni to wyliczyli albo raczej jak palneli tego byka .
A moze sie myle ...
pozdrawiam
Slawek Czerwik
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
