Schizm Mysterious Journey: Pływająca Wyspa cz.4
Aktualizacja:
Ciekawość wzięła górę...

A, więc sprowadzał on gondolę... Teraz wiedziałam jak przedostanę się na drugą stronę.

Podróż w gondoli, nad ogromną przepaścią... Czysta adrenalina...

Kiedy wysiadłam z mojego środka transportu, po prawej zauważyłam ścieżkę ku górze.

Po chwili stałam po ścianą najeżoną znanymi mi już kolcami. Teraz już wiedziałam, do czego mogła mi się przydać moja urna.

Musiałam tylko odnaleźć coś, na czym mogłabym ją postawić. Tuż obok moją uwagę zwrócił wykręcony jak baranie rogi twór.

Kiedy zajrzałam za niego, odnalazłam postument.

Postawiłam na nim urnę. Teraz przesuwając ją i naciskając wieczko, powodowałam, że niektóre kolce wysuwały się, inne zaś chowały. Po krótkiej zabawie wiedziałam już, w jakiej kolejności należy przesuwać lampę. Oznaczyłam kolce na ścianie od numeru 1 do 14 licząc od lewej do prawej, podobnie jak wskaźniki na postumencie. Potem przesuwałam urnę od prawej do lewej w następującej kolejności: pozycja 13, 12, 11, 10, 8, 5, 4, 3 i 2, oczywiście za każdym razem naciskając wieko. Kiedy uczyniłam to ostatni raz z kolców utworzył się most.

Szybciutko przebiegłam na drugą stronę.

Gdy znalazłam się po drugiej stronie, moją uwagę zwróciło urządzenie podczepione pod coś w rodzaju liny nośnej.

Za pomocą tego krzesełka transportowego przedostałam się na drugą stronę. Ale jazda...

Po lewej stał panel kontrolny, ale wydawał się być bezużyteczny. Zeszłam więc w dół.

Odnalazłam tam szyb windy.

Kiedy ja przywołałam i wjechałam do góry znalazłam się w głównym pomieszczeniu, czymś w rodzaju sterowni.

0
- Schizm: Prawdziwe Wyzwanie - poradnik do gry
- Schizm: Prawdziwe Wyzwanie - poradnik do gry
- Schizm Mysterious Journey: Pływająca Wyspa cz.1
- Schizm Mysterious Journey: Pływająca Wyspa cz.2
- Schizm Mysterious Journey: Pływająca Wyspa cz.3
- Schizm Mysterious Journey: Pływająca Wyspa cz.4
- Schizm Mysterious Journey: Pływająca Wyspa cz.5
- Schizm Mysterious Journey: Miasto w Przestworzach cz.1
- Schizm Mysterious Journey: Miasto w Przestworzach cz.2
- Schizm Mysterious Journey: Tunele Bosha cz.1
- Schizm Mysterious Journey: Tunele Bosha cz.2
- Schizm Mysterious Journey: Tunele Bosha cz.3
- Schizm Mysterious Journey: Tunele Bosha cz.4
- Schizm Mysterious Journey: Tunele Bosha cz.5
- Schizm Mysterious Journey: Poszukiwania Nieznanego cz.1
- Schizm Mysterious Journey: Poszukiwania Nieznanego cz.2
- Schizm Mysterious Journey: Poszukiwania Nieznanego cz.3
- Schizm Mysterious Journey: Matia cz.1
- Schizm Mysterious Journey: Matia cz.2
- Schizm Mysterious Journey: Matia cz.3
- Schizm Mysterious Journey: Tajemnica Matii cz.1
- Schizm Mysterious Journey: Tajemnica Matii cz.2
- Schizm Mysterious Journey: Tajemnica Matii cz.3
- Schizm Mysterious Journey: Tajemnica Matii cz.4
- Schizm Mysterious Journey: Tajemnica Matii cz.5
- Schizm: Prawdziwe Wyzwanie - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany45590 Junior
Jesli chodzi o to nieszczesne wyliczenie kursu to wydaje mi sie ze jest to blad
w tej grze , ktory uniemozliwia jej ukonczenie . Bardzo sie dziwie , ze
autorzy nie poprawili tego .
Liczby okreslajace kurs sa zapisane w systemie dwunastkowym .
Od pierwszej cyfry 10 1 9 nalezy odjac cyfre 17 co daje 9 12 2 ( to jest
system dwunastkowy)
Do drugiej cyfry 3 12 10 nalezy dodac cyfre 14 co daje 4 2 2
Jak widac przy pisaniu gry popelniono blad bo niby ma to byc 10 12 2 i
3 2 2
Ciekawe jak oni to wyliczyli albo raczej jak palneli tego byka .
A moze sie myle ...
pozdrawiam
Slawek Czerwik
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
