Schizm Mysterious Journey: Pływająca Wyspa cz.4

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Ciekawość wzięła górę...

A, więc sprowadzał on gondolę - Pływająca Wyspa cz.4 | Schizm Prawdziwe Wyzwanie - Schizm: Prawdziwe Wyzwanie - poradnik do gry

A, więc sprowadzał on gondolę... Teraz wiedziałam jak przedostanę się na drugą stronę.

Podróż w gondoli, nad ogromną przepaścią - Pływająca Wyspa cz.4 | Schizm Prawdziwe Wyzwanie - Schizm: Prawdziwe Wyzwanie - poradnik do gry

Podróż w gondoli, nad ogromną przepaścią... Czysta adrenalina...

Kiedy wysiadłam z mojego środka transportu, po prawej zauważyłam ścieżkę ku górze - Pływająca Wyspa cz.4 | Schizm Prawdziwe Wyzwanie - Schizm: Prawdziwe Wyzwanie - poradnik do gry

Kiedy wysiadłam z mojego środka transportu, po prawej zauważyłam ścieżkę ku górze.

Po chwili stałam po ścianą najeżoną znanymi mi już kolcami - Pływająca Wyspa cz.4 | Schizm Prawdziwe Wyzwanie - Schizm: Prawdziwe Wyzwanie - poradnik do gry

Po chwili stałam po ścianą najeżoną znanymi mi już kolcami. Teraz już wiedziałam, do czego mogła mi się przydać moja urna.

Musiałam tylko odnaleźć coś, na czym mogłabym ją postawić - Pływająca Wyspa cz.4 | Schizm Prawdziwe Wyzwanie - Schizm: Prawdziwe Wyzwanie - poradnik do gry

Musiałam tylko odnaleźć coś, na czym mogłabym ją postawić. Tuż obok moją uwagę zwrócił wykręcony jak baranie rogi twór.

Kiedy zajrzałam za niego, odnalazłam postument - Pływająca Wyspa cz.4 | Schizm Prawdziwe Wyzwanie - Schizm: Prawdziwe Wyzwanie - poradnik do gry

Kiedy zajrzałam za niego, odnalazłam postument.

Postawiłam na nim urnę - Pływająca Wyspa cz.4 | Schizm Prawdziwe Wyzwanie - Schizm: Prawdziwe Wyzwanie - poradnik do gry

Postawiłam na nim urnę. Teraz przesuwając ją i naciskając wieczko, powodowałam, że niektóre kolce wysuwały się, inne zaś chowały. Po krótkiej zabawie wiedziałam już, w jakiej kolejności należy przesuwać lampę. Oznaczyłam kolce na ścianie od numeru 1 do 14 licząc od lewej do prawej, podobnie jak wskaźniki na postumencie. Potem przesuwałam urnę od prawej do lewej w następującej kolejności: pozycja 13, 12, 11, 10, 8, 5, 4, 3 i 2, oczywiście za każdym razem naciskając wieko. Kiedy uczyniłam to ostatni raz z kolców utworzył się most.

Szybciutko przebiegłam na drugą stronę - Pływająca Wyspa cz.4 | Schizm Prawdziwe Wyzwanie - Schizm: Prawdziwe Wyzwanie - poradnik do gry

Szybciutko przebiegłam na drugą stronę.

Gdy znalazłam się po drugiej stronie, moją uwagę zwróciło urządzenie podczepione pod coś w rodzaju liny nośnej - Pływająca Wyspa cz.4 | Schizm Prawdziwe Wyzwanie - Schizm: Prawdziwe Wyzwanie - poradnik do gry

Gdy znalazłam się po drugiej stronie, moją uwagę zwróciło urządzenie podczepione pod coś w rodzaju liny nośnej.

Za pomocą tego krzesełka transportowego przedostałam się na drugą stronę - Pływająca Wyspa cz.4 | Schizm Prawdziwe Wyzwanie - Schizm: Prawdziwe Wyzwanie - poradnik do gry

Za pomocą tego krzesełka transportowego przedostałam się na drugą stronę. Ale jazda...

Po lewej stał panel kontrolny, ale wydawał się być bezużyteczny - Pływająca Wyspa cz.4 | Schizm Prawdziwe Wyzwanie - Schizm: Prawdziwe Wyzwanie - poradnik do gry

Po lewej stał panel kontrolny, ale wydawał się być bezużyteczny. Zeszłam więc w dół.

Odnalazłam tam szyb windy - Pływająca Wyspa cz.4 | Schizm Prawdziwe Wyzwanie - Schizm: Prawdziwe Wyzwanie - poradnik do gry

Odnalazłam tam szyb windy.

Kiedy ja przywołałam i wjechałam do góry znalazłam się w głównym pomieszczeniu, czymś w rodzaju sterowni - Pływająca Wyspa cz.4 | Schizm Prawdziwe Wyzwanie - Schizm: Prawdziwe Wyzwanie - poradnik do gry

Kiedy ja przywołałam i wjechałam do góry znalazłam się w głównym pomieszczeniu, czymś w rodzaju sterowni.

1 - Pływająca Wyspa cz.4 | Schizm Prawdziwe Wyzwanie - Schizm: Prawdziwe Wyzwanie - poradnik do gry
Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe
2002-11-25
18:01

zanonimizowany45590 Junior

😊

Jesli chodzi o to nieszczesne wyliczenie kursu to wydaje mi sie ze jest to blad
w tej grze , ktory uniemozliwia jej ukonczenie . Bardzo sie dziwie , ze
autorzy nie poprawili tego .
Liczby okreslajace kurs sa zapisane w systemie dwunastkowym .
Od pierwszej cyfry 10 1 9 nalezy odjac cyfre 17 co daje 9 12 2 ( to jest
system dwunastkowy)

Do drugiej cyfry 3 12 10 nalezy dodac cyfre 14 co daje 4 2 2

Jak widac przy pisaniu gry popelniono blad bo niby ma to byc 10 12 2 i
3 2 2
Ciekawe jak oni to wyliczyli albo raczej jak palneli tego byka .
A moze sie myle ...
pozdrawiam
Slawek Czerwik

Komentarz: zanonimizowany45590

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl