Schizm Mysterious Journey: Pływająca Wyspa cz.5

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Po środku pomieszczenia stały dwa duże zegary, na których (przynajmniej tak podpowiadała mi babska intuicja) musiałam ustawić odpowiednio kurs. Przyjrzałam się im - każdy oznaczony był pośrodku symbolem, takim samym jak na tablicach. W ten sposób wiedziałam już, na którym zegarze, które koordynaty należy ustawić. Podeszłam do lewego. Podobnie jak ten obok składał się z trzech okręgów, odpowiadających godzinom, minutom i sekundom. Teraz nacisnęłam następujące przyciski:

  • okręg zewnętrzny - na godzinie 7,
  • okręg środkowy - na godzinie 8,
  • okręg wewnętrzny - na godzinie 10.

Coś zadrżało...

Teraz podeszłam do prawego zegara - Pływająca Wyspa cz.5 | Schizm Prawdziwe Wyzwanie - Schizm: Prawdziwe Wyzwanie - poradnik do gry

Teraz podeszłam do prawego zegara. Tam ustawiłam symbole w następujący sposób:

  • okręg zewnętrzny - na godzinie 9,
  • okręg środkowy - na godzinie 2,
  • okręg wewnętrzny - na godzinie 9.

Już drga porządnie...

Zbliżyłam się do tablicy z wzorem ręki i nacisnęłam ją - Pływająca Wyspa cz.5 | Schizm Prawdziwe Wyzwanie - Schizm: Prawdziwe Wyzwanie - poradnik do gry

Zbliżyłam się do tablicy z wzorem ręki i nacisnęłam ją...

Moja podróż na wyspie zaczęła się - Pływająca Wyspa cz.5 | Schizm Prawdziwe Wyzwanie - Schizm: Prawdziwe Wyzwanie - poradnik do gry

Moja podróż na wyspie zaczęła się. Nie omieszkałam oczywiście poinformować o tym fakcie Sama...

Zostało jeszcze 59% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie
Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe
2002-11-25
18:01

zanonimizowany45590 Junior

😊

Jesli chodzi o to nieszczesne wyliczenie kursu to wydaje mi sie ze jest to blad
w tej grze , ktory uniemozliwia jej ukonczenie . Bardzo sie dziwie , ze
autorzy nie poprawili tego .
Liczby okreslajace kurs sa zapisane w systemie dwunastkowym .
Od pierwszej cyfry 10 1 9 nalezy odjac cyfre 17 co daje 9 12 2 ( to jest
system dwunastkowy)

Do drugiej cyfry 3 12 10 nalezy dodac cyfre 14 co daje 4 2 2

Jak widac przy pisaniu gry popelniono blad bo niby ma to byc 10 12 2 i
3 2 2
Ciekawe jak oni to wyliczyli albo raczej jak palneli tego byka .
A moze sie myle ...
pozdrawiam
Slawek Czerwik

Komentarz: zanonimizowany45590

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl