Schizm Mysterious Journey: Pływająca Wyspa cz.1
Aktualizacja:
Hannah Grant
Trzeba mieć naprawdę pecha. Przecież miał to być zwykły, rutynowy lot, a teraz jestem sama, na jakiejś dziwnej wyspie. Sam po katastrofie wylądował w zupełnie innym miejscu. Gdzie? Nie wiem. Muszę go jak najszybciej odnaleźć, bo tylko razem uda nam się wyjaśnić zagadkę zaginionych naukowców. Czas się stąd zabierać... Rozejrzałam się dookoła i nie pozostało mi nic innego, jak tylko pójść tą ścieżką w stronę dziwnych budowli na horyzoncie.

Przestraszyłam się, kiedy nagle z wody wyskoczyła ogromna ryba.

Nie mogę nawiązać kontaktu z Samem. Trudno, odnotuję koordynaty, może w jakiś sposób później uda mi się je przekazać.

Doszłam do rozstajów ścieżek. Prawa niknie gdzieś w wodzie... Lepiej pójdę tą, która prowadzi w lewo.

Po chwili doszłam do tej niesamowitej wyspy... Wspięłam się do góry i po chwili byłam na głównej platformie. Co to było? Wydawało mi się, że... Rozejrzałam się uważnie, ale wokół nie było nikogo. Musiało mi się zdawać...

Po prawej, niedaleko ławek, na niewielkim stoliczku, odnalazłam bardzo ważną rzecz..

To dziennik misji jednego z zaginionych naukowców, niejakiego Tomlina. Pozostały w nim dwa wpisy.

Musiałam je odsłuchać... O czym o mówił? Co za tunele? Dlaczego pozostało tylko 14 z 92 członków zespołu badawczego? Co się z nimi stało? Gdzie ja, do cholery, jestem?

Ruszyłam w kierunku budowli, która wyglądała mi na szyb windy.

Po lewej, na ścianie był przycisk sprowadzający windę. Nacisnęłam go.

Wyboru kierunków jazdy nie miałam oczywiście zbyt wielu. Jadę do góry, jak wskazuje strzałka.

Po chwili, byłam już kilka poziomów wyżej.

Wysiadłam z windy i poszłam w lewo.

Wszędzie było cicho i pusto. Wyglądało, jakby mieszkańcy uciekli stąd w pośpiechu, pozostawiając wszystko, co posiadali.

0
- Schizm: Prawdziwe Wyzwanie - poradnik do gry
- Schizm: Prawdziwe Wyzwanie - poradnik do gry
- Schizm Mysterious Journey: Pływająca Wyspa cz.1
- Schizm Mysterious Journey: Pływająca Wyspa cz.2
- Schizm Mysterious Journey: Pływająca Wyspa cz.3
- Schizm Mysterious Journey: Pływająca Wyspa cz.4
- Schizm Mysterious Journey: Pływająca Wyspa cz.5
- Schizm Mysterious Journey: Miasto w Przestworzach cz.1
- Schizm Mysterious Journey: Miasto w Przestworzach cz.2
- Schizm Mysterious Journey: Tunele Bosha cz.1
- Schizm Mysterious Journey: Tunele Bosha cz.2
- Schizm Mysterious Journey: Tunele Bosha cz.3
- Schizm Mysterious Journey: Tunele Bosha cz.4
- Schizm Mysterious Journey: Tunele Bosha cz.5
- Schizm Mysterious Journey: Poszukiwania Nieznanego cz.1
- Schizm Mysterious Journey: Poszukiwania Nieznanego cz.2
- Schizm Mysterious Journey: Poszukiwania Nieznanego cz.3
- Schizm Mysterious Journey: Matia cz.1
- Schizm Mysterious Journey: Matia cz.2
- Schizm Mysterious Journey: Matia cz.3
- Schizm Mysterious Journey: Tajemnica Matii cz.1
- Schizm Mysterious Journey: Tajemnica Matii cz.2
- Schizm Mysterious Journey: Tajemnica Matii cz.3
- Schizm Mysterious Journey: Tajemnica Matii cz.4
- Schizm Mysterious Journey: Tajemnica Matii cz.5
- Schizm: Prawdziwe Wyzwanie - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany45590 Junior
Jesli chodzi o to nieszczesne wyliczenie kursu to wydaje mi sie ze jest to blad
w tej grze , ktory uniemozliwia jej ukonczenie . Bardzo sie dziwie , ze
autorzy nie poprawili tego .
Liczby okreslajace kurs sa zapisane w systemie dwunastkowym .
Od pierwszej cyfry 10 1 9 nalezy odjac cyfre 17 co daje 9 12 2 ( to jest
system dwunastkowy)
Do drugiej cyfry 3 12 10 nalezy dodac cyfre 14 co daje 4 2 2
Jak widac przy pisaniu gry popelniono blad bo niby ma to byc 10 12 2 i
3 2 2
Ciekawe jak oni to wyliczyli albo raczej jak palneli tego byka .
A moze sie myle ...
pozdrawiam
Slawek Czerwik
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
