Schizm Mysterious Journey: Matia cz.2
Aktualizacja:
Sam Mainey
Przed oczami miałem drucianą siatkę. Rozejrzałem się dookoła, a następnie odwróciłem się w prawą stronę. Moją uwagę przykuł, wiszący po lewej stronie, ledwo, ledwo widoczny klucz.

Przekręciłem go i na wprost mnie rozsunęły się drzwi, skrywające za sobą kurs na Matię. Przekręciłem klucz jeszcze raz, a następnie wyjąłem go. Teraz mogłem już wsiąść do windy.

Nacisnąłem znajdujący się na środku przycisk, tylko raz, tak by zjechać jedno piętro w dół. Kiedy winda zatrzymała się, wysiadłem i poszedłem kładką na wprost.

Szedłem szeregiem metalowych kładek przed siebie, aż zatrzymałem się przed dużymi drzwiami, na których ktoś wyrysował symbol, taki sam jak na posiadanej przeze mnie płytce.

Ponieważ drzwi były zamknięte, poszedłem dalej i dotarłem do następnych. Na tych był podobny symbol, a na dodatek ustawiony został zamek szyfrowy. Chyba powinienem zapamiętać ten układ...

Kiedy nacisnąłem guzik, drzwi otworzyły się, a ja przeszedłem na drugą stronę. Interesujące miejsce...

Skręciłem w prawo.

Na wprost zobaczyłem coś w rodzaju panelu kontrolnego. No tak, kolejna zabawa... Jak nie pompki, to mostki... Musiałem połączyć brzegi panelu mostkiem, tak by maszyna nie postawiła mi wcześnie zapory. Proste? Pewnie, tylko, że trzeba było to zrobić dwa razy pod rząd. Wówczas, kiedy mi się to udało, podnosiła się część mostu, po pierwszej wygranej do połowy, po drugiej cała.


Kiedy już mi się to udało, odwróciłem się i znów przeszedłem przez ciemny tunel, a następnie skierowałem się po schodach w lewo.

Doszedłem do szyn kolejki obok których stał wskaźnik z przyciskiem. Tylko ten symbol mógł sprowadzić wagonik... Chyba powinienem o tym powiedzieć Hannah... Ona coś wspominała o wagoniku...

W porządku, Hannah już ma ten znak, więc ja wracam do windy...
0
- Schizm: Prawdziwe Wyzwanie - poradnik do gry
- Schizm: Prawdziwe Wyzwanie - poradnik do gry
- Schizm Mysterious Journey: Pływająca Wyspa cz.1
- Schizm Mysterious Journey: Pływająca Wyspa cz.2
- Schizm Mysterious Journey: Pływająca Wyspa cz.3
- Schizm Mysterious Journey: Pływająca Wyspa cz.4
- Schizm Mysterious Journey: Pływająca Wyspa cz.5
- Schizm Mysterious Journey: Miasto w Przestworzach cz.1
- Schizm Mysterious Journey: Miasto w Przestworzach cz.2
- Schizm Mysterious Journey: Tunele Bosha cz.1
- Schizm Mysterious Journey: Tunele Bosha cz.2
- Schizm Mysterious Journey: Tunele Bosha cz.3
- Schizm Mysterious Journey: Tunele Bosha cz.4
- Schizm Mysterious Journey: Tunele Bosha cz.5
- Schizm Mysterious Journey: Poszukiwania Nieznanego cz.1
- Schizm Mysterious Journey: Poszukiwania Nieznanego cz.2
- Schizm Mysterious Journey: Poszukiwania Nieznanego cz.3
- Schizm Mysterious Journey: Matia cz.1
- Schizm Mysterious Journey: Matia cz.2
- Schizm Mysterious Journey: Matia cz.3
- Schizm Mysterious Journey: Tajemnica Matii cz.1
- Schizm Mysterious Journey: Tajemnica Matii cz.2
- Schizm Mysterious Journey: Tajemnica Matii cz.3
- Schizm Mysterious Journey: Tajemnica Matii cz.4
- Schizm Mysterious Journey: Tajemnica Matii cz.5
- Schizm: Prawdziwe Wyzwanie - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany45590 Junior
Jesli chodzi o to nieszczesne wyliczenie kursu to wydaje mi sie ze jest to blad
w tej grze , ktory uniemozliwia jej ukonczenie . Bardzo sie dziwie , ze
autorzy nie poprawili tego .
Liczby okreslajace kurs sa zapisane w systemie dwunastkowym .
Od pierwszej cyfry 10 1 9 nalezy odjac cyfre 17 co daje 9 12 2 ( to jest
system dwunastkowy)
Do drugiej cyfry 3 12 10 nalezy dodac cyfre 14 co daje 4 2 2
Jak widac przy pisaniu gry popelniono blad bo niby ma to byc 10 12 2 i
3 2 2
Ciekawe jak oni to wyliczyli albo raczej jak palneli tego byka .
A moze sie myle ...
pozdrawiam
Slawek Czerwik
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
