Schizm Mysterious Journey: Matia cz.1
Aktualizacja:
Hannah Grant
Zjechałam windą na dół. Ależ zmienił się teraz krajobraz...

Obeszłam windę dookoła i podeszłam do lunety - jeśli mam się rozejrzeć po wyspie, czyż znajdę lepsze do tego urządzenie?

Niestety, obraz był nieostry, czekała mnie więc zabawa z soczewkami.

Wyciągałam po kolei jedną po drugiej i osadzałam w lunecie. Kiedy trójkąt wskazywał dół, soczewkę zostawiałam, natomiast kiedy kierował się ku górze, zmieniałam. Trochę to trwało, aż uzyskałam odpowiedni obraz.

Kiedy już mi się to udało, moją uwagę zwróciły błyski pojawiające się z budynku na dolnym moście widocznym w oddali. Przecież to stary, dobry sygnał Morse'a... Zanotowałam go i pobiegłam do mojego komunikatora w pomieszczeniu nawigacyjnym. Jednak wcześnie ujrzałam...

Nie, coś tu nie gra, czemu są dwie różne wersje wydarzeń? Jaka jest ta Matia? Postanowiłam użyć mojego sygnalizatora, by dostać się na wyspę i sprawdzić to sama...

Nacisnęłam przycisk na godzinie dziesiątej, gdyż tyle ujrzałam błysków i tyle sama chciałam nadać, a następnie przesunęłam dźwignie z szeregu u dołu. Kiedy dźwignia była skierowana do dołu, wysyłany był krótki błysk, jeśli ku górze, długi. Wysłałam sygnał... Ale coś poszło nie tak... Pojawiła się zjawa... Tak, spróbujmy odwrotnie - zamienić długie na krótkie... Udało się!

Zacumowałam. Ale co teraz?

A co mi tam, raz kozie śmierć. Pojechałam windą i podeszłam do krzesełka. Za jego pomocą przedostałam się na drugą stronę.

Ledwo wylądowałam, pojawił się hologram naukowca, Tomlina. Z tego, co mówił wywnioskowałam, że jak zwykle to mieszkańcy staruszki Ziemi znowu wszystkiemu byli winni. Jakżeby inaczej...

Zaraz, zanim zacznę swoją podróż wagonikiem, sprawdzę, jak daleko dotarł już Sam. Wagonik zaczeka...

0
- Schizm: Prawdziwe Wyzwanie - poradnik do gry
- Schizm: Prawdziwe Wyzwanie - poradnik do gry
- Schizm Mysterious Journey: Pływająca Wyspa cz.1
- Schizm Mysterious Journey: Pływająca Wyspa cz.2
- Schizm Mysterious Journey: Pływająca Wyspa cz.3
- Schizm Mysterious Journey: Pływająca Wyspa cz.4
- Schizm Mysterious Journey: Pływająca Wyspa cz.5
- Schizm Mysterious Journey: Miasto w Przestworzach cz.1
- Schizm Mysterious Journey: Miasto w Przestworzach cz.2
- Schizm Mysterious Journey: Tunele Bosha cz.1
- Schizm Mysterious Journey: Tunele Bosha cz.2
- Schizm Mysterious Journey: Tunele Bosha cz.3
- Schizm Mysterious Journey: Tunele Bosha cz.4
- Schizm Mysterious Journey: Tunele Bosha cz.5
- Schizm Mysterious Journey: Poszukiwania Nieznanego cz.1
- Schizm Mysterious Journey: Poszukiwania Nieznanego cz.2
- Schizm Mysterious Journey: Poszukiwania Nieznanego cz.3
- Schizm Mysterious Journey: Matia cz.1
- Schizm Mysterious Journey: Matia cz.2
- Schizm Mysterious Journey: Matia cz.3
- Schizm Mysterious Journey: Tajemnica Matii cz.1
- Schizm Mysterious Journey: Tajemnica Matii cz.2
- Schizm Mysterious Journey: Tajemnica Matii cz.3
- Schizm Mysterious Journey: Tajemnica Matii cz.4
- Schizm Mysterious Journey: Tajemnica Matii cz.5
- Schizm: Prawdziwe Wyzwanie - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany45590 Junior
Jesli chodzi o to nieszczesne wyliczenie kursu to wydaje mi sie ze jest to blad
w tej grze , ktory uniemozliwia jej ukonczenie . Bardzo sie dziwie , ze
autorzy nie poprawili tego .
Liczby okreslajace kurs sa zapisane w systemie dwunastkowym .
Od pierwszej cyfry 10 1 9 nalezy odjac cyfre 17 co daje 9 12 2 ( to jest
system dwunastkowy)
Do drugiej cyfry 3 12 10 nalezy dodac cyfre 14 co daje 4 2 2
Jak widac przy pisaniu gry popelniono blad bo niby ma to byc 10 12 2 i
3 2 2
Ciekawe jak oni to wyliczyli albo raczej jak palneli tego byka .
A moze sie myle ...
pozdrawiam
Slawek Czerwik
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
