Schizm Mysterious Journey: Tunele Bosha cz.2
Aktualizacja:
Kiedy pociągnąłem za nie, u moich stóp zjawił się pojazd, coś w rodzaju skrzyżowania wózka z maszyną parową.

Co było robić, wsiadłem do niego, pociągnąłem za prawą dźwignię i rozpocząłem przejażdżkę.

Po zatrzymaniu się mojego środka lokomocji, wysiadłem z niego i poszedłem przed siebie, by po chwili znaleźć się w ogromnej sali.

Na jej środku stało kilka zastanawiających urządzeń, które z wyglądu przypominały mi młynki modlitewne. Każdy był oznaczony innym kolorem, innego kształtu oraz, kiedy nim zakręciłem, wydobywał się z niego inny dźwięk. Na wszelki wypadek starałem się dokładnie zapamiętać wszystkie kształty i dźwięki.

Wróciłem do wózka i odbyłem podróż powrotną.

Poszedłem teraz wzdłuż toru, do miejsca w którym znikał w ciemnej wnęce.

Wszedłem tam i po chwili znalazłem się w prawie całkowicie zalanej ogromnej sali.

Poszedłem przed siebie. Po drodze minąłem salę z młynkami modlitewnymi, podobnymi do tych, które widziałem przedtem. Jednakże coś je różniło... Ciekawe, czy służyły do otwierania przejść?

Ruszyłem dalej, by po chwili skręcić w lewo i wspiąć się po schodach do góry.

Wszedłem do komnaty po lewej.

Jej ścianę zdobił ogromny portret szacownego przedstawiciela żółtej rasy, a pod nim stała kamienna płyta z wizerunkiem owada.

Na ścianie widziało coś w rodzaju płaskorzeźby ze znakiem, który w języku Argilan oznaczał liczbę "dziewięć". Czemu akurat tę? Coraz więcej niewiadomych... Wyszedłem na zewnątrz.

Skręciłem w lewo i zszedłem schodami w dół, by następnie odbić w prawo i po minięciu kolejnej sali z młynkami znów skręcić w prawo i stanąć u stóp spiralnych schodów.

Dalej, do góry i w prawo.

Zaraz za rogiem moją uwagę przykuł ledwo widoczny fresk. Skąd ja znam ten trójkąt? Coś takiego miałem w szkole, ale dawno temu...

0
- Schizm: Prawdziwe Wyzwanie - poradnik do gry
- Schizm: Prawdziwe Wyzwanie - poradnik do gry
- Schizm Mysterious Journey: Pływająca Wyspa cz.1
- Schizm Mysterious Journey: Pływająca Wyspa cz.2
- Schizm Mysterious Journey: Pływająca Wyspa cz.3
- Schizm Mysterious Journey: Pływająca Wyspa cz.4
- Schizm Mysterious Journey: Pływająca Wyspa cz.5
- Schizm Mysterious Journey: Miasto w Przestworzach cz.1
- Schizm Mysterious Journey: Miasto w Przestworzach cz.2
- Schizm Mysterious Journey: Tunele Bosha cz.1
- Schizm Mysterious Journey: Tunele Bosha cz.2
- Schizm Mysterious Journey: Tunele Bosha cz.3
- Schizm Mysterious Journey: Tunele Bosha cz.4
- Schizm Mysterious Journey: Tunele Bosha cz.5
- Schizm Mysterious Journey: Poszukiwania Nieznanego cz.1
- Schizm Mysterious Journey: Poszukiwania Nieznanego cz.2
- Schizm Mysterious Journey: Poszukiwania Nieznanego cz.3
- Schizm Mysterious Journey: Matia cz.1
- Schizm Mysterious Journey: Matia cz.2
- Schizm Mysterious Journey: Matia cz.3
- Schizm Mysterious Journey: Tajemnica Matii cz.1
- Schizm Mysterious Journey: Tajemnica Matii cz.2
- Schizm Mysterious Journey: Tajemnica Matii cz.3
- Schizm Mysterious Journey: Tajemnica Matii cz.4
- Schizm Mysterious Journey: Tajemnica Matii cz.5
- Schizm: Prawdziwe Wyzwanie - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany45590 Junior
Jesli chodzi o to nieszczesne wyliczenie kursu to wydaje mi sie ze jest to blad
w tej grze , ktory uniemozliwia jej ukonczenie . Bardzo sie dziwie , ze
autorzy nie poprawili tego .
Liczby okreslajace kurs sa zapisane w systemie dwunastkowym .
Od pierwszej cyfry 10 1 9 nalezy odjac cyfre 17 co daje 9 12 2 ( to jest
system dwunastkowy)
Do drugiej cyfry 3 12 10 nalezy dodac cyfre 14 co daje 4 2 2
Jak widac przy pisaniu gry popelniono blad bo niby ma to byc 10 12 2 i
3 2 2
Ciekawe jak oni to wyliczyli albo raczej jak palneli tego byka .
A moze sie myle ...
pozdrawiam
Slawek Czerwik
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
