Resident Evil 4 2005: Boss (5-3) - It
Aktualizacja:

![]() | Walka rozpoczyna się od scenki, która załączy się, kiedy próbować będziesz wejść do pobliskich drzwi. Boss ten nie jest trudny, ale powinieneś posiadać magnum, gdyż inne bronie są dość słabe. Pisząc poradnik rzadko wspominałem, by zużywać do tej giwery amunicję, więc powinieneś mieć sporo naboi. |
Koniec scenki następuje, gdy obydwoje trafiacie na odciętą zamkniętą bramą arenę. Opuścić ją będziesz mógł dopiero po zwycięstwie.
Na początku postaram się opisać arenę, gdyż odpowiednie poruszanie się po niej jest kluczem do zwycięstwa, możliwe jest nawet takie przeprowadzenie potyczki, że nie stracisz ani trochę życia.
Teren walki składa się z dwóch części: tunelu odgrodzonego kratami (podnosimy je i zamykamy umieszczonymi obok dźwigniami) oraz placu ze skałą na środku. Właśnie dzięki tej skale potyczka jest o wiele prostsza. Wystarczy biegać cały czas dookoła i nie pozwolić się dogonić przeciwnikowi. Biorąc pod uwagę, że jest on niezwykle powolny nie będzie to trudne. Stale trzymaj go na oku, gdyż czasami możesz go na tyle wyprzedzić, że ten zajdzie Cię od przodu. Gdy będziesz odpowiednio daleko wyceluj z magnum i ładuj w głowę (nie strzelaj w ogon i ostrza).
![]() | ![]() |
Wejście za kraty pozwoli Ci jeszcze bardziej się oddalić, a dodatkowo dostaniesz sporo czasu, by móc w niego strzelać. Boss stanie przed nimi i dopiero po dłuższej chwili zniszczy je (o ile zamkniesz je za sobą, o czym pamiętaj). Tunel ten oddzielony jest kratami z dwóch stron, więc przed wyjściem miej na tyle czasu, by je otworzyć, nim "It" Cię dopadnie.
![]() | ![]() |
Na arenie znajdziesz dwie wybuchowe beczki (ich położenie zaznaczyłem na mapie). Jeśli odpowiednio je wykorzystasz, znacznie skrócisz czas starcia i zaoszczędzisz amunicję, która jeszcze się przyda. Przeciwnik, jak już wspominałem, porusza się wolno, więc będziesz mieć sporo czasu na oddanie strzału.
![]() | ![]() |
Zadawanie obrażeń przeciwnikowi, to przede wszystkim strzelanie w głowę, ale granaty mogą równie dobrze skutkować.
![]() | ![]() |
Gdy przeciwnik przyjmie na siebie odpowiednia ilość ołowiu padnie na ziemię i otrzyma nową zdolność: "wchodzenie" pod ziemię. Gdy zniknie Ci z oczu, natychmiast zacznij biegać dookoła skały. Ten, co jakiś czas będzie próbował Cię "uszczypnąć", a w takim przypadku wykonaj unik (wciśnięcie odpowiednich guzików).
Po kilku podobnych atakach ponownie wyjdzie na powierzchnię i rozpocznie pogoń. Dalsza część eksterminacji jest identyczna, jak ta na początku walki, z tą tylko różnicą, że "It" będzie inaczej ustawiony (nachylony bliżej ziemi).
![]() | Po zwycięskiej walce kamera wskaże otwierającą się bramę. Podnieś nagrodę za triumf i udaj się w dalszą drogę (opis w dziale "Island (5-3) - klatka z It". |
- Resident Evil 4 - PC - poradnik do gry
- Resident Evil 4: Poradnik do gry PC
- Resident Evil 4 2005: Sterowanie PC
- Resident Evil 4 2005: Village (1-1) - centrum
- Resident Evil 4 2005: Village (1-1) - początek
- Resident Evil 4 2005: Village (1-1) - początek medalionów
- Resident Evil 4 2005: Village (1-1) - Spotkanie Luisa
- Resident Evil 4 2005: Village (1-2) - pierwszy handlarz
- Resident Evil 4 2005: Village (1-2) - ryby w kanałach
- Resident Evil 4 2005: Village (1-2) - pierwsza łamigłówka
- Resident Evil 4 2005: Village (1-3) - normalny dom
- Resident Evil 4 2005: Village (1-3) - ponownie centrum
- Resident Evil 4 2005: Village (1-3) - podziemny tunel
- Resident Evil 4 2005: Village (1-3) - cmentarz
- Resident Evil 4 2005: Village (1-3) - arena bez walki
- Resident Evil 4 2005: Village (1-3) - moczary
- Resident Evil 4 2005: Village (1-3) - jezioro
- Resident Evil 4 2005: Village (2-1) - jezioro po walce
- Resident Evil 4 2005: Village (2-1) - wodospad
- Resident Evil 4 2005: Village (2-1) - przystań i boss
- Resident Evil 4 2005: Village (2-1) - kościół i spotkanie Ashley
- Resident Evil 4 2005: Village (2-2) - eskorta Ashley
- Resident Evil 4 2005: Village (2-2) - obrona domu
- Resident Evil 4 2005: Village (2-3) - rozdwojenie dróg
- Resident Evil 4 2005: Village (2-3) - arena
- Resident Evil 4 2005: Village (2-3) - kolejka górska
- Resident Evil 4 2005: Village (2-3) - walka z Chief'em
- Resident Evil 4 2005: Village (2-3) - droga do zamku
- Resident Evil 4 2005: Castle (3-1) - początek zamku
- Resident Evil 4 2005: Castle (3-1) - katapulty
- Resident Evil 4 2005: Castle (3-1) - zamiana mieczy
- Resident Evil 4 2005: Castle (3-1) - kolejne spotkanie Luisa
- Resident Evil 4 2005: Castle (3-1) - ślepy więzień
- Resident Evil 4 2005: Castel (3-1) - Pomocna Ashley
- Resident Evil 4 2005: Castle (3-1) - Ashley wpada w pułapkę
- Resident Evil 4 2005: Castle (3-2) - kanały z wielkimi insektami
- Resident Evil 4 2005: Castle (3-2) - ucieczka sprzed ołtarza
- Resident Evil 4 2005: Castle (3-2) - działo maszynowe
- Resident Evil 4 2005: Castle (3-2) - zewnętrzny balkon
- Resident Evil 4 2005: Castle (3-2) - ogrodowy labirynt
- Resident Evil 4 2005: Castle (3-3) - walka w klatce
- Resident Evil 4 2005: Castle (3-3) - śmierć Luisa
- Resident Evil 4 2005: Castle (3-4) - Oswobodzenie Ashley
- Resident Evil 4 2005: Castle (3-4) - samodzielna Ashley
- Resident Evil 4 2005: Castle (3-4) - rycerze
- Resident Evil 4 2005: Castle (4-1) - mechaniczne smoki
- Resident Evil 4 2005: Castle (4-1) - waleczni rycerze
- Resident Evil 4 2005: Castle (4-1) - pułapki Salazara
- Resident Evil 4 2005: Castle (4-1) - posągi królów
- Resident Evil 4 2005: Castle (4-1) - porwanie Ashely
- Resident Evil 4 2005: Castle (4-1) - ruchomy most
- Resident Evil 4 2005: Castle (4-1) - próba zabicia Leona
- Resident Evil 4 2005: Castle (4-1) - kanały przed Bossem
- Resident Evil 4 2005: Castle (4-2) - kopalnia
- Resident Evil 4 2005: Castle (4-2) - jaskinia
- Resident Evil 4 2005: Castle (4-3) - ruiny zamkowe
- Resident Evil 4 2005: Castle (4-3) - piaskowe katakumby
- Resident Evil 4 2005: Castle (4-3) - podziemna kolejka
- Resident Evil 4 2005: Castle (4-4) - ruchomy posąg Salazara
- Resident Evil 4 2005: Castle (4-4) - wieża
- Resident Evil 4 2005: Castle (4-4) - przystań
- Resident Evil 4 2005: Island (5-1) - laserowe przejście
- Resident Evil 4 2005: Island (5-1) - urwisko
- Resident Evil 4 2005: Island (5-1) - kuchnia i monitoring
- Resident Evil 4 2005: Island (5-1) - barykada
- Resident Evil 4 2005: Island (5-1) - laboratorium i lodówka
- Resident Evil 4 2005: Island (5-1) - Uwięziona Ashley
- Resident Evil 4 2005: Island (5-1) - uwolnienie Ashley
- Resident Evil 4 2005: Island (5-2) - zsyp
- Resident Evil 4 2005: Island (5-2) - zamurowane przejście
- Resident Evil 4 2005: Island (5-2) - zręcznościowe dźwignie
- Resident Evil 4 2005: Island (5-3) - przejażdżka buldożerem
- Resident Evil 4 2005: Island (5-3) - utrata Ashley
- Resident Evil 4 2005: Island (5-3) - pojedynek na noże
- Resident Evil 4 2005: Island (5-3) - przejście między laserami
- Resident Evil 4 2005: Island (5-3) - bezpieczna jaskinia
- Resident Evil 4 2005: Island (5-3) - klatki z IT
- Resident Evil 4 2005: Island (5-3) - wybuchowe urwisko
- Resident Evil 4 2005: Island (5-3) - ruiny z Krauserem
- Resident Evil 4 2005: Island (5-4) - wsparcie powietrzne
- Resident Evil 4 2005: Island (5-4) - zestrzelony helikopter
- Resident Evil 4 2005: Island (5-4) - więzienie
- Resident Evil 4 2005: Island (5-4) - wróg z kartą "klucz"
- Resident Evil 4 2005: Island (5-4) - wyleczenie
- Resident Evil 4 2005: Island (final chapter) - walka i ucieczka
- Resident Evil 4 2005: Boss (1-3) - Del Lago
- Resident Evil 4 2005: Boss (2-1) - El Gigante
- Resident Evil 4 2005: Boss (2-3) - El Gigante #2
- Resident Evil 4 2005: Boss (2-3) - Chief
- Resident Evil 4 2005: Boss (4-1) - Verdugo
- Resident Evil 4 2005: Boss (4-2) - Dos Gigantes
- Resident Evil 4 2005: Boss (4-4) - Salazar
- Resident Evil 4 2005: Boss (5-3) - It
- Resident Evil 4 2005: Boss (5-3) - Jack Krauser
- Resident Evil 4 2005: Boss (final chapter) - Saddler
- Resident Evil 4: Poradnik do gry PC
Komentarze czytelników
Pamiętam jak patrzyłem jak mój wujek grał w tą grę i byłem posrany. Polecam, jak dla mnie jedna z najlepszych części z serii, jak nie najlepsza...
Wszystko pieknie opisane ale wystompil blad zamiast ,, wejdz po schodach '' napisales ,, wejdz po chodach '' ale to jeden blendzik niewazne zajebiscie
Ej ale ja mam inny struj jak to jest ?
Mało korzystałem z tego poradnika ale były chwile w których naprawdę się przydawał.
koles utrudniasz im tylko zycie ten poradnik jest do dupy w gazecie CD-action ukazała sie gra resident evil 4 tam jest mod który wprowadza gre za pomoca myszki a ty im piszesz bzdety mod równiesz mozna sciagnoc z neta nazywa sie bio4_mauseaim polecam naprawde ułatwia zycie mod instalujecie w głownym katalogu gry
Witam mam problem i nie wiem czy to wina gry czy cos mianowicie poczatek gry goniacy kamien a na moim monitorze oprocz biegu nie pojawia sie zadna kombinajca cyfr i za kazdym razem gine jezeli ktos mial pododbna historie albo wie jak zaradzic to porsze o pomoc
masz zdjęcia z ps2 czy ty to przeszedłeś na pc
opis na poziomie przedszkolaka
poza tym wierza pisze się ta wieża
i w rozdziale nie trza ładowac ze snajpy, latają goscie z dynamitem, tam gdzie zaraz wyjdziesz jest taka kładka która leci w dół
jak gosciu tam stanie bedzie rzucal to dynamit sie zatrzyma, rozwalą sami siebie
POMILIłA CI śę KOLEJNOść 1 MISJA JEST 2 A 2 MISJA 1
WYCZES I WYPAS PIKNIE WYKONANY
OMG!! ja ten sam poradnik sciągałem z torrentów 4 godz. a tu prosze..
szkoda ze nie ma poradnika do the meceneries czy coś takiego
wyczesany poradnik :) GJ
Ładnie , piknie , jak zwykle.... Ale zauważyłem błąd. W "Kościół i spotkanie Ashley" atakują cię zmutowane psy.Napisałeś , że na Easy nigdy ich nie spotkasz.Ja gram na Easy i spotkałem. Co jets ?? Błąd w grze , czy w poradniku??
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.










