Ulepszanie bazy w grze Phantom Doctrine

Poradniki

Aktualizacja:

Spis treści

Rozdział ten poświęcony jest ulepszeniom w bazie - nowym pomieszczeniom, które zwiększają Twoje możliwości w Phantom Doctrine. Ten rozdział pozwoli Ci zobaczyć, jakie profity z nich wynikają.

Forger

To pomieszczenie to głównie Twoje dodatkowe źródło dochodu - z początku możesz zarabiać 20$ na godzinę, limit ten można zwiększyć, wykupując dodatkowe miejsca w pomieszczeniu (zablokowane sloty na screenie obok agenta Oracle) lub zwiększając w Warsztacie (Workshop) zarobek per agent - Ulepszanie bazy w grze Phantom Doctrine - Phantom Doctrine - poradnik do gry

To pomieszczenie to głównie Twoje dodatkowe źródło dochodu - z początku możesz zarabiać 20$ na godzinę, limit ten można zwiększyć, wykupując dodatkowe miejsca w pomieszczeniu (zablokowane sloty na screenie obok agenta Oracle) lub zwiększając w Warsztacie (Workshop) zarobek per agent. Tutaj też możesz zmienić tożsamość agenta, co jest przydatne, kiedy agent jest spalony.

Analytics

To pomieszczenie służy do analizy dowodów i materiałów - Ulepszanie bazy w grze Phantom Doctrine - Phantom Doctrine - poradnik do gry

To pomieszczenie służy do analizy dowodów i materiałów. Część z informacji, które możesz zobaczyć w Investigation Board nie posiada słów kluczowych, tym samym nie możesz ich połączyć z innymi dowodami. Poprzez przydzielenie agenta do tego pomieszczenia, możesz rozszyfrować te materiały. Bardzo użyteczne pomieszczenie, potrzebne o tyle, że jest wymagane do przejścia fabuły. Łączenie materiałów ze sobą niesie ze sobą dodatkowe profity w postaci agentów do wynajęcia, nowych broni i kolejnych dowodów. W tym pomieszczeniu możesz również zarządzić przeniesienie Twojej bazy (co kosztuje czasami sporo pieniędzy, ale jest potrzebne).

Body engineering facility

W tym pomieszczeniu możesz wytwarzać dodatkowe przedmioty w postaci stymulantów i boosterów dla swoich agentów - Ulepszanie bazy w grze Phantom Doctrine - Phantom Doctrine - poradnik do gry

W tym pomieszczeniu możesz wytwarzać dodatkowe przedmioty w postaci stymulantów i boosterów dla swoich agentów. Raczej średnio użyteczne zwłaszcza na początku gry.

MK ultra

MK Ultra to pomieszczenie, w którym możesz wpływać na swoich agentów - Ulepszanie bazy w grze Phantom Doctrine - Phantom Doctrine - poradnik do gry

MK Ultra to pomieszczenie, w którym możesz wpływać na swoich agentów. Jest w sumie 9 możliwych akcji do wykonania:

  1. Brainwashing - pranie mózgu - wymazuje przeszłość agenta, ale istnieje ryzyko straty jego talentów,
  2. Interrogation - przesłuchanie - przesłuchanie agenta w celu uzyskania tajnych informacji,
  3. Locator Beacon - lokalizator - instalacja lokalizatora w ciele agenta, pozwala wykryć wrogie aktywności,
  4. Control Phrase - fraza kontrolna - umieszczenie frazy kontrolnej pozwala na kontrolowanie agenta podczas misji taktycznej,
  5. Mason Gambit - zmuś agenta, aby przyłączył się do Ciebie,
  6. Saboteur - sabotażysta - wypierz mózg agentowi tak, aby zniszczył pierwszego napotkanego przeciwnika we wrogiej aktywności,
  7. Conversion - konwersja - konwertuj agenta na Twoją stronę,
  8. Execution - egzekucja - pozbądź się agenta na zawsze,
  9. Release - wypuszczenie - wypuszcza agenta Beholderu.
Podobało się?

0

Phantom Doctrine

14 sierpnia 2018

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl