Opcje graficzne w grze Phantom Doctrine

Poradniki

Aktualizacja:

Spis treści

W tej sekcji dowiesz się, jakie opcje graficzne można zmienić w Phantom Doctrine. Rozdział będzie szczególnie przydatny dla tych, którzy chcą zaznajomić się z opcjami i zwiększyć sobie ilość klatek na sekundę.

1 - Opcje graficzne w grze Phantom Doctrine - Phantom Doctrine - poradnik do gry
  1. Mode - wyświetlanie gry - w oknie, w oknie bez ramek oraz na pełnym ekranie,
  2. Resolution - rozdzielczość gry, im wyższa, tym bardziej obciążasz komputer,
  3. Gamma - zwiększenie tego parametru z reguły zwiększa jasność gry,
  4. Enable V-Sync - opcja odpowiada za włączenie synchronizacji pionowej, potrafi być bardzo FPSożerne. Synchronizuje monitor z kartą graficzną, dzięki temu, jest w stanie utrzymać odpowiednią ilość klatek do częstotliwości odświeżania monitora.
2 - Opcje graficzne w grze Phantom Doctrine - Phantom Doctrine - poradnik do gry
  1. Preset - od Low do Very High - są to ustawienia predefiniowane dla ludzi, którzy nie chcą grzebać w ustawieniach. Ustawienia te zmieniają wszystkie ustawienia graficzne (np. na Low ustawi wszystko na Low),
  2. Anti - Aliasing - od Low do Very High - wygładzanie krawędzi, jeśli masz problem z FPSami, zaleca się ustawienie na Low.
  3. Post Processing - od Low do Very High - jakość post procesów, dodatkowe nakładanie efektów po wyrenderowaniu obrazu, raczej dość FPSożerna opcja,
  4. Shadows - od Low do Very High - cienie, generowanie cieni w zależności od padającego światła, opłaca się ustawić na Low.
  5. Textures - od Low do Very High - jakość tekstur - im wyższe, tym bardziej obciążony PC,
  6. Effects - od Low do Very High - jakość efektów, im wyższe, tym lepsze efekty,
  7. Foliage - od Low do Very High - listowie, czyli jakość roślin - najczęściej będziesz operować w budynkach, więc możesz ustawić na Low,
  8. View Distance - od Low do Very High - dystans renderowania - czyli to, jak daleko będziesz widział - zmniejszenie tego parametru może zwiększyć ilość klatek na sekundę,
  9. Anti-Aliasing Mode - None, Default i TXAA - tryb antialiasingu, TXAA to antialiasing zaproponowany przez GeForce (temporal antialiasing). Im gorszy antialiasing, tym więcej FPS,
  10. Ambient Occlusion - OFF, SSAO oraz HBAO+ - okluzja otoczenia, SSAO (Screen Space Ambient Occlusion) oraz HBAO+ (Horizon Based Ambient Occlusion) powodują konkretne spadki FPS, przy czym HBAO+ potrafi być uszczknąć najwięcej. Gdy narzekasz na zacinanie się gry, lepiej to w ogóle wyłączyć.
Podobało się?

0

Phantom Doctrine

14 sierpnia 2018

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl