Punkty akcji w grze Phantom Doctrine
Aktualizacja:
Rozdział ten poświęcony jest punktom akcji w Phantom Doctrine. Różni się trochę od tego z XCOM, gdzie były tylko punkty ruchu. Ten rozdział pozwoli Ci zaznajomić się z tym systemem.

Każdy agent w grze podstawowo ma 2 punkty akcji i jeden punkt strzału. Zasięg ruchu jest zależny od statystyk postaci (zobacz Statystyki agentów w rozdziale Mechanizmy rozgrywki). Większość ruchów i akcji nieofensywnych wymagają tylko punktów akcji np. podniesienie agenta. Użycie przedmiotów oraz akcje ofensywne wymagają nie tylko punktów akcji, ale również punkty strzału, np. strzał długą serią potrzebuje 1 punkt akcji oraz 1 punkt strzału, przeładowanie zużywa 1 punkt akcji i 1 punkt strzału, a użycie apteczki kosztuje punkt strzału. Starannie planuj swoje działania, aby mieć zawsze jakiś punkt akcji w odwodzie. System ten pozwala na wykonanie ruchu jednym punktem akcji oraz strzał w jednej turze.
0
- Phantom Doctrine - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Mechanizmy rozgrywki
- Rozwijanie postaci w grze Phantom Doctrine
- Punkty akcji w grze Phantom Doctrine
- Ulepszanie bazy w grze Phantom Doctrine
- Mechanika wyłomu w grze Phantom Doctrine
- Jak gromadzić pieniądze w grze Phantom Doctrine?
- Jak przeciwdziałać dekonspiracji agenta w grze Phantom Doctrine?
- Działania wywiadowcze i kontrwywiad w grze Phantom Doctrine
- Dekonspirowanie wrogiej organizacji w grze Phantom Doctrine
- Jak pojmać wrogiego agenta w grze Phantom Doctrine?
- Mechanizmy rozgrywki
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
