Punkty akcji w grze Phantom Doctrine

Poradniki

Aktualizacja:

Spis treści

Rozdział ten poświęcony jest punktom akcji w Phantom Doctrine. Różni się trochę od tego z XCOM, gdzie były tylko punkty ruchu. Ten rozdział pozwoli Ci zaznajomić się z tym systemem.

Każdy agent w grze podstawowo ma 2 punkty akcji i jeden punkt strzału - Punkty akcji w grze Phantom Doctrine - Phantom Doctrine - poradnik do gry

Każdy agent w grze podstawowo ma 2 punkty akcji i jeden punkt strzału. Zasięg ruchu jest zależny od statystyk postaci (zobacz Statystyki agentów w rozdziale Mechanizmy rozgrywki). Większość ruchów i akcji nieofensywnych wymagają tylko punktów akcji np. podniesienie agenta. Użycie przedmiotów oraz akcje ofensywne wymagają nie tylko punktów akcji, ale również punkty strzału, np. strzał długą serią potrzebuje 1 punkt akcji oraz 1 punkt strzału, przeładowanie zużywa 1 punkt akcji i 1 punkt strzału, a użycie apteczki kosztuje punkt strzału. Starannie planuj swoje działania, aby mieć zawsze jakiś punkt akcji w odwodzie. System ten pozwala na wykonanie ruchu jednym punktem akcji oraz strzał w jednej turze.

Podobało się?

0

Phantom Doctrine

14 sierpnia 2018

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl