Phantom Doctrine: Mechanika wyłomu

Poradniki

Aktualizacja:

Spis treści

Ten rozdział jest poświęcony mechanice wyłomu w Phantom Doctrine. Mechanika ta pozwoli Ci bardzo szybko czyścić pomieszczenia z przeciwników, nawet zabijając szybko problematycznych wrogich agentów. Ta sekcja pozwoli Ci na zaznajomienie się z mechaniką wyłomu w Phantom Doctrine.

Mechanika wyłomu (Breach) pozwala na szybkie i łatwe czyszczenie pomieszczenia z wrogów. Atak można przeprowadzać nawet po cichu, pod warunkiem posiadania na broni tłumika. Do wykonania tego manewru potrzeba conajmniej dwóch agentów (mogą korzystać z jednego wejścia do pomieszczenia). Domyślnie podczas wyboru manewru, przydziela wszystkich agentów w pobliżu danego pomieszczenia. Jeśli chcesz wybrać, którzy agenci mają nie brać w tym udziału, po lewej stronie ekranu nad portretami agentów możesz usunąć wybrane osoby (na screenie przycisk Remove). Tam też możesz rozkazać z jakiej broni mają korzystać podczas wykonywania manewru. Domyślnie lewym przyciskiem myszy wybierasz, które pomieszczenie mają atakować. Wybierając agentów biorących udział w akcji, możesz przydzielić im wrogów do których mają strzelać, klikając domyślnie prawym przyciskiem myszy. Na filmie zostało pokazane, jak dokładnie wygląda ten proces od strony planowania oraz wykonania rozkazu. Zauważ, że w środku jest wrogi agent, którego nie można ogłuszyć i stanowi spore zagrożenie dla misji. Tym manewrem można w szybki i łatwy sposób go pokonać. Brak przydziału celów spowoduje, że agenci sami będą wyszukiwać wrogie cele i je neutralizować.

Zostało jeszcze 43% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie

Phantom Doctrine

14 sierpnia 2018

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl