Rozdział V | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine
Aktualizacja:
Ta sekcja zawiera kompletny opis przejścia Rozdziału V kampanii KGB w Phantom Doctrine. Znajdziesz tu dokładny opis wraz ze screenami.
Na początek zinfiltruj zakład Colossus Computers Corp. - wyślij tam najlepszych ludzi, ponieważ jest to zasadzka. Po wszystkim odezwie się do Ciebie Tai-Pan z informacją o agencie Pałasz (Broadsword). Z informacji Tai-Pan wynika, że Pałasz zarządza komórką terrorystyczną w zachodniej Europie. Zaatakuj tę komórkę Beholdera. Misja jest bardzo prosta i raczej nie przysporzy Ci problemu zwłaszcza po dokonaniu zwiadu taktycznego i przebraniu części agentów. Na miejscu Twoim zadaniem będzie zabranie pewnej paczki oraz opcjonalnie - wyeliminowanie dwóch ludzi. Paczka znajduje się na dole i jest niepilnowana.

Ludzi, których musisz wyeliminować (najlepiej mechaniką wyłomu z tłumikami) są na parterze (pierwszy screen poniżej) oraz na pierwszym piętrze (drugi screen poniżej). Nie powinieneś mieć z nimi większego problemu - zastosuj wyłom, zabij i się ewakuuj.


Po misji taktycznej zacznij zbierać informacje i analizować teczkę na temat Pałasza (Broadsword). Następnie zinfiltruj kwaterę główną NATO w Brukseli (NATO HQ) i zdobądź tam informacje na temat systemu Pałasz - jest to misja specjalna, wyślij tam dwóch agentów.
Po misji specjalnej znajdź w bazie w Warsztacie ulepszenie pomieszczenia telekomunikacyjnego i zainstaluj go. Musisz to zrobić, inaczej nie namierzysz radiostacji numerycznej projektu Pałasz. Pamiętaj, aby co jakiś czas kontrolować zebrane akta i stale przydzielać agentów do analizy. Następnie zniszcz radiostację numeryczną Pałasz - wybierz mocny zespół do tej misji, bo na miejscu okaże się, że przeciwnik spodziewał się Twojej obecności. Twoim celem na miejscu będzie podłożenie bomb oraz zabicie agenta Pałasz, jeśli znajduje się na terenie misji. Pierwsze miejsce podłożenia ładunku jest bardzo blisko (patrz screen).

Następne miejsca na umieszczenie bomby są na górze budynku. Dostaniesz się tam dzięki schodom na środku ogrodzonego placu.


Na górze najprawdopodobniej będzie patrolował agent - możesz go obezwładnić, aby potem nie psuł Ci krwi. Po założeniu jednej/dwóch bomb podniesie się alarm - to moment gdzie możesz wybić wszystkich, włącznie z posiłkami (posiłki przybędą dość szybko). Ewakuuj się.
0
- Phantom Doctrine - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Kampania KGB
- Rozdział I | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine
- Rozdział II | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine
- Rozdział III | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine
- Rozdział IV | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine
- Rozdział V | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine
- Rozdział VI | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine
- Rozdział VII | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine
- Kampania KGB
- Opis przejścia
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
