Rozdział I | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine

Poradniki

Aktualizacja:

Spis treści

Ta sekcja zawiera kompletny opis przejścia Rozdziału I kampanii KGB w Phantom Doctrine. Znajdziesz tu dokładny opis wraz ze screenami.

Pierwsza misja polega na aresztowaniu człowieka imieniem Yukon - Rozdział I | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine - Phantom Doctrine - poradnik do gry

Pierwsza misja polega na aresztowaniu człowieka imieniem Yukon. Na miejscu jednak okazuje się, że nie żyje. Podążając śladami krwi, musisz znaleźć teczkę z informacjami (jest na tym samym piętrze co martwy Yukon, w innym pokoju, drugi screen).

Następne Twoje zadanie to złożenie wizyty policji we Władywostoku - Rozdział I | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine - Phantom Doctrine - poradnik do gry

Następne Twoje zadanie to złożenie wizyty policji we Władywostoku. Wyślij 2 agentów. Następnie, należy znaleźć zaaresztowanego szefa policji.

Do sprawdzenia masz kilka lokacji (Irkutsk, Sakhalin, Vorkuta) - Rozdział I | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine - Phantom Doctrine - poradnik do gry

Do sprawdzenia masz kilka lokacji (Irkutsk, Sakhalin, Vorkuta). Najlepiej, jeśli do każdej lokacji wyślesz po jednym agencie (albo jednym zrób sobie wycieczkę po tych lokacjach - za misję dostaniesz małe ilości doświadczenia).

Opcjonalnie możesz również sprawdzić przechwyconą walutę we Władywostoku (wyślij jednego agenta, za misję dostaniesz tylko doświadczenie) - Rozdział I | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine - Phantom Doctrine - poradnik do gry

Opcjonalnie możesz również sprawdzić przechwyconą walutę we Władywostoku (wyślij jednego agenta, za misję dostaniesz tylko doświadczenie). Misja ta tylko potwierdzi, że Twoja agencja nie ma doczynienia z amatorami.

Następnym Twoim zadaniem jest nakłonienie ludzi z obozu pracy, aby ujawnili, gdzie konkretnie jest szef policji - Rozdział I | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine - Phantom Doctrine - poradnik do gry

Następnym Twoim zadaniem jest nakłonienie ludzi z obozu pracy, aby ujawnili, gdzie konkretnie jest szef policji. Do tego wystarczy wysłać dwóch agentów (każdy dostanie +10 doświadczenia).

Po tych łatwych misjach (oczywiście w międzyczasie sprawdzasz na bieżąco wszystkie aktywności wroga i z powodzeniem stosujesz kontrwywiad) pora na Investigate Board - Rozdział I | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine - Phantom Doctrine - poradnik do gry

Po tych łatwych misjach (oczywiście w międzyczasie sprawdzasz na bieżąco wszystkie aktywności wroga i z powodzeniem stosujesz kontrwywiad) pora na Investigate Board. Twoim celem będzie zbadanie teczki Yukona, aby przeanalizować korelacje z agentem Snowcat.

1 - Rozdział I | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine - Phantom Doctrine - poradnik do gry

Po wszystkim musisz założyć ogon wrogiemu agentowi - dzięki temu dojdziesz do jego kryjówki - Rozdział I | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine - Phantom Doctrine - poradnik do gry

Po wszystkim musisz założyć ogon wrogiemu agentowi - dzięki temu dojdziesz do jego kryjówki. Do tego zadania potrzebni są 3 agenci. Następnie przeprowadź zasadzkę na agentów GRU. Misja specjalna, która popchnie fabułę do przodu polega na "podkablowaniu" Snowcat'a i jego nielegalnej działalności do jego przełożonych w Moskwie. Następnie znajdź informację na temat agenta Patriot, aby odkryć jego prawdziwą tożsamość.

Po odkryciu agenta Patrioty, złóż mu wizytę jednym agentem - Rozdział I | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine - Phantom Doctrine - poradnik do gry

Po odkryciu agenta Patrioty, złóż mu wizytę jednym agentem.

Po spotkaniu z Patriotą Twoim kolejnym celem będzie łódź podwodna K-429. Przeprowadź w miejscu misji zwiad, a następnie zaatakuj. Na dobrą sprawę wystarczy tam posłać jednego agenta w przebraniu, zrobić co trzeba i wyjść - możesz wziąć ewentualnie paru agentów, gdyby akcja cichej infiltracji legła w gruzach. Na początek musisz znaleźć dokładne plany łodzi podwodnej.

Przed pomieszczeniem (patrz screen) jest agent, jednak przez całą misję nie ma zamiaru się ruszyć - Rozdział I | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine - Phantom Doctrine - poradnik do gry

Przed pomieszczeniem (patrz screen) jest agent, jednak przez całą misję nie ma zamiaru się ruszyć. Omiń go, wyłącz na parterze lasery i wejdź po drabince do tego pomieszczenia. Następnie będziesz musiał sabotować łódź podwodną.

W sumie musisz 3 miejsca sabotować - dwa znajdują się na kadłubie łodzi (jeden w jednym, drugi w drugim końcu), ostatnie miejsce to panel przy łodzi - chodzi tam 1-2 strażników - Rozdział I | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine - Phantom Doctrine - poradnik do gry

W sumie musisz 3 miejsca sabotować - dwa znajdują się na kadłubie łodzi (jeden w jednym, drugi w drugim końcu), ostatnie miejsce to panel przy łodzi - chodzi tam 1-2 strażników. Wysoce rekomendowane jest użycie agenta w przebraniu przez całą misję. Po wszystkim ewakuuj się.

Podobało się?

0

Phantom Doctrine

14 sierpnia 2018

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl