Phantom Doctrine: Rozdział 3 Opis przejścia kampanii KGB

Poradniki

Aktualizacja:

Spis treści

Ta sekcja zawiera kompletny opis przejścia Rozdziału III kampanii KGB w Phantom Doctrine. Znajdziesz tu dokładny opis wraz ze screenami.

Okazało się, że jeden z Twoich stałych agentów/informatorów to był tak na prawdę "śpiący agent" na usługach przeciwnika.

Na początek zrób specjalną misję odzyskania raportu HMS Conqueror i zmień swoją bazę - po akcji w Glasgow wzrośnie niebezpieczeństwo ataku na Twoją lokalizację - Rozdział III | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine - Phantom Doctrine - poradnik do gry

Na początek zrób specjalną misję odzyskania raportu HMS Conqueror i zmień swoją bazę - po akcji w Glasgow wzrośnie niebezpieczeństwo ataku na Twoją lokalizację.

Następnie znajdź Lamstera, który ukrył się gdzieś w USA - po prostu wysyłaj jednego agenta do tych lokacji - Rozdział III | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine - Phantom Doctrine - poradnik do gry

Następnie znajdź Lamstera, który ukrył się gdzieś w USA - po prostu wysyłaj jednego agenta do tych lokacji. W tym momencie założysz teczkę z tajnymi informacjami o statku Beholdera - zbieraj do niej dane, analizuj i połącz fakty. Jak już znajdziesz Lamstera, wyślij agenta, aby zapytał o Wybrzeże Kości słoniowej (Ivory Coast).

Analiza danych teczki o statku Beholdera wskazuje, że HMS Conqueror uzyskał ładunek od statku CS Marquis - Rozdział III | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine - Phantom Doctrine - poradnik do gry

Analiza danych teczki o statku Beholdera wskazuje, że HMS Conqueror uzyskał ładunek od statku CS Marquis.

Skontaktuj się również z pewnym człowiekiem w Hong Kongu - Tai-Pan - Rozdział III | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine - Phantom Doctrine - poradnik do gry

Skontaktuj się również z pewnym człowiekiem w Hong Kongu - Tai-Pan. Poleci Ci infiltrację firmy WindJammer Logistic - wyślij tam swoich najlepszych ludzi, wyekwipowanych nawet w najlepsze dostępne pancerze, bowiem misja okaże się być pułapką, a Tai-Pan Cię wystawił. Zleć obserwację Tai-Pan (potrzeba aż 4 agentów).

Aby zmusić Tai-Pan do współpracy, będziesz musiał użyć nadzwyczajnych środków - Rozdział III | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine - Phantom Doctrine - poradnik do gry

Aby zmusić Tai-Pan do współpracy, będziesz musiał użyć nadzwyczajnych środków. Przeszkodź imprezę w której bierze udział jej wspólniczka - Sunspot (potrzeba dwóch agentów).

Następnie przeprowadź rozmontowanie biznesu Tai-Pan, gdzie właśnie wspólniczka przeprowadza inspekcję (potrzeba dwóch agentów) - Rozdział III | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine - Phantom Doctrine - poradnik do gry

Następnie przeprowadź "rozmontowanie" biznesu Tai-Pan, gdzie właśnie wspólniczka przeprowadza inspekcję (potrzeba dwóch agentów).

Po zniszczeniu biznesu przeciwnika, Sunspot wynajmuje prywatny samolot - leci na spotkanie z lokalnymi przywódcami karteli - Rozdział III | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine - Phantom Doctrine - poradnik do gry

Po zniszczeniu biznesu przeciwnika, Sunspot wynajmuje prywatny samolot - leci na spotkanie z lokalnymi przywódcami karteli. Zestrzel samolot i porwij ją (to nie jest misja taktyczna, potrzeba do tego 2 agentów).

Po tym wszystkim, możesz przeprowadzić jej przesłuchanie (przesłuchanie jej da Ci dostęp do akt Valhalla), a następnie przeprowadzić egzekucję - Rozdział III | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine - Phantom Doctrine - poradnik do gry

Po tym wszystkim, możesz przeprowadzić jej przesłuchanie (przesłuchanie jej da Ci dostęp do akt Valhalla), a następnie przeprowadzić egzekucję. Tai-Pan będzie musiał przystać na Twoje ultimatum.

Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie

Phantom Doctrine

14 sierpnia 2018

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl