Rozdział III | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine
Aktualizacja:
Ta sekcja zawiera kompletny opis przejścia Rozdziału III kampanii KGB w Phantom Doctrine. Znajdziesz tu dokładny opis wraz ze screenami.
Okazało się, że jeden z Twoich stałych agentów/informatorów to był tak na prawdę "śpiący agent" na usługach przeciwnika.

Na początek zrób specjalną misję odzyskania raportu HMS Conqueror i zmień swoją bazę - po akcji w Glasgow wzrośnie niebezpieczeństwo ataku na Twoją lokalizację.

Następnie znajdź Lamstera, który ukrył się gdzieś w USA - po prostu wysyłaj jednego agenta do tych lokacji. W tym momencie założysz teczkę z tajnymi informacjami o statku Beholdera - zbieraj do niej dane, analizuj i połącz fakty. Jak już znajdziesz Lamstera, wyślij agenta, aby zapytał o Wybrzeże Kości słoniowej (Ivory Coast).

Analiza danych teczki o statku Beholdera wskazuje, że HMS Conqueror uzyskał ładunek od statku CS Marquis.

Skontaktuj się również z pewnym człowiekiem w Hong Kongu - Tai-Pan. Poleci Ci infiltrację firmy WindJammer Logistic - wyślij tam swoich najlepszych ludzi, wyekwipowanych nawet w najlepsze dostępne pancerze, bowiem misja okaże się być pułapką, a Tai-Pan Cię wystawił. Zleć obserwację Tai-Pan (potrzeba aż 4 agentów).

Aby zmusić Tai-Pan do współpracy, będziesz musiał użyć nadzwyczajnych środków. Przeszkodź imprezę w której bierze udział jej wspólniczka - Sunspot (potrzeba dwóch agentów).

Następnie przeprowadź "rozmontowanie" biznesu Tai-Pan, gdzie właśnie wspólniczka przeprowadza inspekcję (potrzeba dwóch agentów).

Po zniszczeniu biznesu przeciwnika, Sunspot wynajmuje prywatny samolot - leci na spotkanie z lokalnymi przywódcami karteli. Zestrzel samolot i porwij ją (to nie jest misja taktyczna, potrzeba do tego 2 agentów).

Po tym wszystkim, możesz przeprowadzić jej przesłuchanie (przesłuchanie jej da Ci dostęp do akt Valhalla), a następnie przeprowadzić egzekucję. Tai-Pan będzie musiał przystać na Twoje ultimatum.
W międzyczasie odzyskaj raport z operacji Ivory Coast z amerykańskiej ambasady w Sztokholmie. W misji taktycznej opcjonalnie możesz wyłączyć kamery w dwóch miejscach oraz pozostać niewykrytym do tego czasu. Kamery rozmieszczone są w lokacjach przedstawionych na screenach.


Misja jest dosyć prosta zwłaszcza, gdy masz tam swojego człowieka w przebraniu. Jak gdyby nigdy nic możesz wejść, zabrać to co potrzeba i wyjść. W drugim pokoju jest wrogi agent, ale nie musisz się nim przejmować - on z tego pokoju nie wychodzi, czasem tylko spojrzy przez szybkę w drzwiach.

Po wszystkim przeprowadź analizę zebranych danych oraz raportu Renegata (Turncoat). Do Twojej organizacji dołączy Lamster - będzie posiadać od razu perk Lojalność. Nie zapomnij również o raportach Valhalli i Tai-Pan. Po analizie raportu Ivory Coast zaatakuj komórkę Beholder w Dubrownik. Przed misją wyposaż się w tłumiki. Misja polega na uwolnieniu agenta, zabranie planów frazy kontrolnej do MK Ultra oraz opcjonalnie zabiciu 3 nadzorców projektu przeciwnika. W misji znajdziesz minimum dwóch wrogich agentów - jeden z nich jest na parterze, w pomieszczeniu z urządzeniem do wyłączania kamer (patrz screen poniżej). Drugi agent jest na pierwszym piętrze, znajdziesz go idąc po schodach na górę (patrz screen poniżej, schody są po prawej stronie ekranu w korytarzu). Zaleca się ich zneutralizować jako pierwszych - w ten sposób nie będą Ci przeszkadzać i zastanawiać, co z resztą sojuszników.

Agenta, którego musisz uwolnić bardzo łatwo znaleźć - jest na pierwszym piętrze i pilnuje go jeden żołnierz.

Aby dobrać się do nadzorców projektu przeciwnika musisz najpierw wyłączyć lasery - konsola odpowiedzialna za obsługę laserów znajduje się na parterze (uważaj, z pierwszego piętra na parter jeden z żołnierzy ma widok na konsolę - poczekaj, aż pójdzie na patrol).

Na screenie poniżej znajdziesz miejsce, gdzie ukrywają się badacze - są na pierwszym piętrze. Użyj mechaniki wyłomu, aby ich szybko zneutralizować.

Plany projektu do MK Ultra również znajdziesz na pierwszym piętrze, niedaleko miejsca ukrywania się nadzorców.

Po ataku założysz akta Iceberg oraz uzyskasz dostęp do zakładania frazy kontrolnej agentom - od razu opracuj ją w Warsztacie. Po tym będziesz mógł porwać Tai-Pan z jego bazy w Hong Kongu. Misji tej raczej nie da się przejść po cichu - Tai-Pan jest otoczony policjantami. Wybierz mocny zespół do tej misji - najprawdopodobniej w misji będzie jeszcze kilku agentów.

Możesz ominąć cały budynek dzięki drabinie. Jednak uważaj, na balkonie kręcą się cywile, więc obezwładnij ich, aby uniknąć alarmu.

Wpadnij szybko, weź Tai-Pan żywcem, zabij wszystkich na swojej drodze i ucieknij do bazy.
Po akcji wykonaj pranie mózgu złapanemu agentowi, a następnie wypuść i czekaj na informacje dot. technologii Beholderu.
// Brainwashing - wstawić filmik //

Następnie przeprowadź zwiad i zatakuj komórkę Beholderu w Rydze - znajdź ładunek Beholderu. Misja jest dość prosta, zwłaszcza z agentem w przebraniu. Najpierw sprawdź na samej górze głównego budynku czy jest tam pakunek.

Okaże się, że paczka została przeniesiona na barkę - teren pilnują agenci przeciwnika. Obezwładnij ich po cichu, pozbądź się ciał. Aby wziąć ładunek, musisz najpierw wyłączyć kamery - konsola znajduje się na pierwszym piętrze, gdzie przebywa cywil. Po wyłączeniu kamer możesz zabrać ładunek, poczekać na ewakuację i wrócić do bazy.

0
- Phantom Doctrine - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Kampania KGB
- Rozdział I | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine
- Rozdział II | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine
- Rozdział III | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine
- Rozdział IV | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine
- Rozdział V | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine
- Rozdział VI | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine
- Rozdział VII | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine
- Kampania KGB
- Opis przejścia
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
