Rozdział VI | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine

Poradniki

Aktualizacja:

Spis treści

Ta sekcja zawiera kompletny opis przejścia Rozdziału VI kampanii KGB w Phantom Doctrine. Znajdziesz tu dokładny opis wraz ze screenami.

Na początek poczekaj aż Omikron zakończy polowanie na Falę - Omikron zacznie prześwietlać większość agentów w Twoim zespole. Zakończy się to tym, że będziesz musiał jednego agenta zabić w MK Ultra, ponieważ będzie on sprzedawać informacje Beholderowi. Wykonaj egzekucję. Następnie znajdź Renegata gdzieś na terenie ZSSR i zaatakuj. Misja polega na zabraniu tajnych dokumentów - weź mocniejszy zespół, zabranie tych dokumentów spowoduje włączenie się alarmu. Zabierz te akta i zwijaj się stamtąd.

Po powrocie do bazy przeanalizuj zdobyte materiały na temat sowieckiego program kosmicznego Leonidas - Rozdział VI | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine - Phantom Doctrine - poradnik do gry

Po powrocie do bazy przeanalizuj zdobyte materiały na temat sowieckiego program kosmicznego Leonidas. W międzyczasie wyślij 4 agentów na misję specjalną do Plesetsk w celu zebrania informacji i zwerbuj agenta Polyus, aby sprzedał Ci więcej informacji o tym programie.

Wraz z instalacją ulepszenia Almaz w Warsztacie zrobi Ci się misja na znalezienie sposobu na powstrzymanie planów renegata w kwestii radzieckiego programu kosmicznego. Zaatakuj stację w Moskwie. Aby dotrzeć do serwerowni, wyłącz najpierw lasery (screen konsoli).

W serwerowni jest jeden strażnik, którego łatwo obejść - Rozdział VI | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine - Phantom Doctrine - poradnik do gry

W serwerowni jest jeden strażnik, którego łatwo obejść. Dotrzyj do komputera i sprawdź go. Okaże się, że został wyczyszczony z kodów. Wróć do bazy.

W bazie odezwie się do Ciebie po raz kolejny agent Beholderu z misją zabicia Evelyn Pococke - zleć najpierw jej obserwację - Rozdział VI | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine - Phantom Doctrine - poradnik do gry

W bazie odezwie się do Ciebie po raz kolejny agent Beholderu z misją zabicia Evelyn Pococke - zleć najpierw jej obserwację.

Po tym wyślij jednego agenta na sprawdzenie budynku Beholderu, następnie zaatakuj biurowiec w Chicago (wyposaż się w tłumiki i granaty dymne/zaczepne) - Rozdział VI | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine - Phantom Doctrine - poradnik do gry

Po tym wyślij jednego agenta na sprawdzenie budynku Beholderu, następnie zaatakuj biurowiec w Chicago (wyposaż się w tłumiki i granaty dymne/zaczepne). Misja polega na zabraniu teczki dotyczącej projektu Iceberg i opcjonalnie, wykonaniu misji po cichu. Cały biurowiec jest obsiany laserami - musisz je po kolei wyłączać. Pierwsza konsola do wyłączenia laserów jest w miejscu pokazanym na screenie. Po drodze znajdziesz patrolującego strażnika - obezwładnij go.

Następna jest tutaj - Rozdział VI | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine - Phantom Doctrine - poradnik do gry

Następna jest tutaj.

Po drodze znajdziesz patrolującego agenta - obezwładnij go - Rozdział VI | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine - Phantom Doctrine - poradnik do gry

Po drodze znajdziesz patrolującego agenta - obezwładnij go. Uważaj na kamery, które są nad drzwiami po drodze do konsoli. Przejdź następnie do pomieszczenia z celu opcjonalnego, przedstawionego na screenie poniżej. Wejdź tam wyłomem - w środku jest dwóch strażników.

Po wykonaniu celu opcjonalnego możesz na spokojnie kierować się do głównego celu misji - Rozdział VI | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine - Phantom Doctrine - poradnik do gry

Po wykonaniu celu opcjonalnego możesz na spokojnie kierować się do głównego celu misji.

Zanim jednak zabierzesz tajne dokumenty, wejdź na dach i obezwładnij dwóch strażników, bo będą Ci utrudniali ucieczkę - Rozdział VI | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine - Phantom Doctrine - poradnik do gry

Zanim jednak zabierzesz tajne dokumenty, wejdź na dach i obezwładnij dwóch strażników, bo będą Ci utrudniali ucieczkę. (wejście na dach znajdziesz jest zaraz obok głównego celu misji). Strażników znajdziesz w miejscach przedstawionych na screenie poniżej (zacznij od tego co jest wyżej). Po obezwładnieniu ich zabezpiecz miejsce ewakuacji.

Po zabraniu tajnych informacji włączy się alarm - to dobry moment, aby się ewakuować - Rozdział VI | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine - Phantom Doctrine - poradnik do gry

Po zabraniu tajnych informacji włączy się alarm - to dobry moment, aby się ewakuować. Aby uchronić się przed najazdem posiłków, obrzuć ich granatami zaczepnymi oraz swoje pozycje granatami dymnymi.

Podobało się?

0

Phantom Doctrine

14 sierpnia 2018

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl