Neuro Hunter: Rozgrywka
Aktualizacja:
Opisałem tutaj bardzo ważne aspekty gry, tj. "Cyber bitwy" oraz "Cyber gry". W obu przypadkach wykorzystujemy Instillera - podstawową jednostkę bojowo/przejmującą. Jeśli ma się trudności z wygrywaniem bitw czy gier, powinno się rozwijać umiejętność "Programowanie", która powoduje zwiększenie liczby punktów wytrzymałości naszego Instillera.
Cyber bitwy
Cyber bitwa polega na zajęciu procesora lub procesorów wroga, wyglądających jak czerwone "zamki". Warunkiem wygrania bitwy jest przeżycie głównej jednostki - Instillera, który jako jedyny potrafi przejmować wrogie "zamki" bądź wieżyczki.
![]() | ![]() |
Pierwszą rzeczą, jaką robimy po rozpoczęciu gry jest przedostanie się do zielonego regeneratora życia - pozwala on na uleczenie jednostki, którą na nim umieścimy. Niestety - uzdrawia tylko do pewnego momentu, dlatego najlepiej jest wykorzystywać go jedynie do leczenia Instillera. Dopiero po przejęciu regeneratora należy przypuszczać atak na procesor wroga. Przed każdą bitwą wybieramy skład naszego oddziału - do wyboru mamy: Instillera (jest w składzie przymusowo), Wojownika (zadaje większe obrażenia, ma mniej punktów życia), Strażnika (sporo punktów życia, zadaje mniejsze obrażenia ) i Radar (wykrywa miny, jest jednostką szpiegowską).
![]() | ![]() |
Na drodze do zwycięstwa staną nam wrogowie- jednostki bojowe oraz wieżyczki. Dla tych pierwszych jak i drugich priorytetowym celem będzie wyeliminowanie naszego Instillera - jeśli w ich pobliżu będzie inna nasza jednostka, to i tak najpierw zaatakują Instillera. Wrogie jednostki niszczymy za pomocą naszego wojska- prosta sprawa. Wieżyczki możemy albo zniszczyć albo przejąć- gdy wybierzemy opcję drugą, zaczną ostrzeliwać naszych nieprzyjaciół.
![]() | ![]() |
Kolejną przeszkodą są miny (występują one w bitwach mniej więcej po przejściu 2/3 gry). Wejście na minę całym oddziałem oznacza zniszczenie wszystkich jednostek, dlatego przodem należy posyłać tylko jednego podkomendnego w celach rozpoznawczych. Profesjonalną jednostką wykrywającą miny jest radar, więc wedle potrzeb należy go wykorzystywać. Powinno się też uważać na "niebieskie pola", powodujące spowolnienie każdej wkraczającej nań jednostki.
![]() | ![]() |
Cyber gry
Pamiętasz sapera? Jeśli tak, to cyber gra nie powinna sprawić Ci problemu. Chodzi o to, żeby przejść z platformy startowej na przeciwległą platformę. Jest pewien kruczek- całe pole jest zaminowanie, a o obecności min mówią nam cyfry, umieszczone na każdym polu. Jeśli na danym polu jest liczba "0", to w tym miejscu ani na żadnym z przylegających pól nie ma żadnej miny- jest bezpiecznie. Jeśli są to cyfry powyżej zera, to niebezpieczeństwo wybuchu zwiększa się. Należy zdać się na liczby, czy też na szczęście i za każdym razem próbować przejść przez planszę na wprost- aż do skutku. Instiller, w zależności od posiadanych punktów w "Programowaniu", może przeżyć nawet 3 wybuchy.
![]() | ![]() |
0
- Neuro Hunter - poradnik do gry
- Neuro Hunter: Poradnik do gry
- Neuro Hunter: Porady ogólne
- Neuro Hunter: Rozgrywka
- Neuro Hunter: Bestiariusz
- Neuro Hunter: Bronie
- Neuro Hunter: Kolonia górnicza
- Neuro Hunter: Hełm dla strażnika
- Neuro Hunter: Grzyby dla Kathryn
- Neuro Hunter: Rejestracja w kolonii
- Neuro Hunter: Naprawa krótkofalówki
- Neuro Hunter: Anonimowa notatka
- Neuro Hunter: Pomoc dla kolonii
- Neuro Hunter: Dostęp do windy
- Neuro Hunter: Kolonia więzienna
- Neuro Hunter: Zamknięta śluza
- Neuro Hunter: Biedny Chuck
- Neuro Hunter: Zestaw narzędzi dla Manimiego
- Neuro Hunter: Drinki dla Williamsa
- Neuro Hunter: Diabelska sól
- Neuro Hunter: Kradzież raportu
- Neuro Hunter: Próbka dla Doca
- Neuro Hunter: Hełm dla Kathryn
- Neuro Hunter: Kolonia biologów
- Neuro Hunter: Jedzenie dla stworzenia Toadstoola
- Neuro Hunter: Jakinie
- Neuro Hunter: Roztwór kwasowy
- Neuro Hunter: Główny generator energii
- Neuro Hunter: Awaryjny system wentylacyjny
- Neuro Hunter: Ocalenie górników
- Neuro Hunter: Tajne informacje
- Neuro Hunter: Uwolnić więźniów
- Neuro Hunter: Amulet buntowników
- Neuro Hunter: Uwolnić więźniów 2
- Neuro Hunter: Spotkanie z Hackerem
- Neuro Hunter: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Tester28 Pretorianin
Bardzo fajna gra.Teraz stoję na głównym generatorze ;)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.










