Neuro Hunter: Rozgrywka

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Opisałem tutaj bardzo ważne aspekty gry, tj. "Cyber bitwy" oraz "Cyber gry". W obu przypadkach wykorzystujemy Instillera - podstawową jednostkę bojowo/przejmującą. Jeśli ma się trudności z wygrywaniem bitw czy gier, powinno się rozwijać umiejętność "Programowanie", która powoduje zwiększenie liczby punktów wytrzymałości naszego Instillera.

Cyber bitwy

Cyber bitwa polega na zajęciu procesora lub procesorów wroga, wyglądających jak czerwone "zamki". Warunkiem wygrania bitwy jest przeżycie głównej jednostki - Instillera, który jako jedyny potrafi przejmować wrogie "zamki" bądź wieżyczki.

1 - Rozgrywka | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry
Pierwszą rzeczą, jaką robimy po rozpoczęciu gry jest przedostanie się do zielonego regeneratora życia - pozwala on na uleczenie jednostki, którą na nim umieścimy - Rozgrywka | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry

Pierwszą rzeczą, jaką robimy po rozpoczęciu gry jest przedostanie się do zielonego regeneratora życia - pozwala on na uleczenie jednostki, którą na nim umieścimy. Niestety - uzdrawia tylko do pewnego momentu, dlatego najlepiej jest wykorzystywać go jedynie do leczenia Instillera. Dopiero po przejęciu regeneratora należy przypuszczać atak na procesor wroga. Przed każdą bitwą wybieramy skład naszego oddziału - do wyboru mamy: Instillera (jest w składzie przymusowo), Wojownika (zadaje większe obrażenia, ma mniej punktów życia), Strażnika (sporo punktów życia, zadaje mniejsze obrażenia ) i Radar (wykrywa miny, jest jednostką szpiegowską).

2 - Rozgrywka | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry
Na drodze do zwycięstwa staną nam wrogowie- jednostki bojowe oraz wieżyczki - Rozgrywka | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry

Na drodze do zwycięstwa staną nam wrogowie- jednostki bojowe oraz wieżyczki. Dla tych pierwszych jak i drugich priorytetowym celem będzie wyeliminowanie naszego Instillera - jeśli w ich pobliżu będzie inna nasza jednostka, to i tak najpierw zaatakują Instillera. Wrogie jednostki niszczymy za pomocą naszego wojska- prosta sprawa. Wieżyczki możemy albo zniszczyć albo przejąć- gdy wybierzemy opcję drugą, zaczną ostrzeliwać naszych nieprzyjaciół.

3 - Rozgrywka | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry
Kolejną przeszkodą są miny (występują one w bitwach mniej więcej po przejściu 2/3 gry) - Rozgrywka | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry

Kolejną przeszkodą są miny (występują one w bitwach mniej więcej po przejściu 2/3 gry). Wejście na minę całym oddziałem oznacza zniszczenie wszystkich jednostek, dlatego przodem należy posyłać tylko jednego podkomendnego w celach rozpoznawczych. Profesjonalną jednostką wykrywającą miny jest radar, więc wedle potrzeb należy go wykorzystywać. Powinno się też uważać na "niebieskie pola", powodujące spowolnienie każdej wkraczającej nań jednostki.

4 - Rozgrywka | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry
Pamiętasz sapera - Rozgrywka | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry

Cyber gry

Pamiętasz sapera? Jeśli tak, to cyber gra nie powinna sprawić Ci problemu. Chodzi o to, żeby przejść z platformy startowej na przeciwległą platformę. Jest pewien kruczek- całe pole jest zaminowanie, a o obecności min mówią nam cyfry, umieszczone na każdym polu. Jeśli na danym polu jest liczba "0", to w tym miejscu ani na żadnym z przylegających pól nie ma żadnej miny- jest bezpiecznie. Jeśli są to cyfry powyżej zera, to niebezpieczeństwo wybuchu zwiększa się. Należy zdać się na liczby, czy też na szczęście i za każdym razem próbować przejść przez planszę na wprost- aż do skutku. Instiller, w zależności od posiadanych punktów w "Programowaniu", może przeżyć nawet 3 wybuchy.

5 - Rozgrywka | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry
6 - Rozgrywka | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry
Podobało się?

0

Neuro Hunter

2 września 2005

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2008-10-11
17:09

Tester28 Pretorianin

Tester28

Bardzo fajna gra.Teraz stoję na głównym generatorze ;)

Komentarz: Tester28

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl