Neuro Hunter: Amulet buntowników
Aktualizacja:
Część pierwsza: Jaskinie
![]() |
Legenda:
1. Początek jaskini. 2. Cyber kabina. 3. Wejście do świątyni. |
Po wkroczeniu do jaskini (1) trzeba udać się (po drodze zabijając parę biomutantów) prosto do cyber kabiny (2) , gdzie na gracza czeka cyber bitwa (wygranie jej oznacza dezaktywację wieżyczek). Teraz już spokojnie można iść do (3) , gdzie jest wejście prowadzące do świątyni.
![]() | ![]() |
Część druga: Świątynia
![]() |
Legenda:
1. Wejście/Wyjście. 2. Potwory. 3. Pierwsza część amuletu. 4. Druga część amuletu. 5. Trzecia część amuletu. 6. Czwarta część amuletu. |
Przy wejściu (1) będą na nas czekać kapłani (pokojowo nastawieni). Nauczyciel Paul wysłucha nas tylko wtedy, gdy pozbędziemy się bestii zagrażających świątyni (2) . Po ukatrupieniu wszystkich (w większości są to pliersi i expectoratorzy), wracamy do Paula (1) . Aby otrzymać amulet, trzeba będzie przeczesać każde z czterech pomieszczeń i odszukać cztery fragmenty amuletu.
![]() | ![]() |
Najpierw odwiedzimy pomieszczenie w (3) , gdzie jest umiejscowiona skrzynia, a w niej pierwsza część amuletu buntowników. Drogę do niej zagrodzi nam parę niegroźnych przeciwników. Kolejnym celem będzie druga skrzynia, tym razem w (4) . Tutaj też czeka nas potyczka; korzystając z lasera z każdej walki w świątyni da się wyjść praktycznie bez szwanku.
![]() | ![]() |
Następną komnatą do odwiedzenia będzie ta w (5) . To powtórka z rozrywki - przeciwnicy, skrzynia, a w niej przedostatnia do zdobycia część amuletu. Dostanie się do ostatniej sali (6) nie będzie już takie proste. Brat Janus zagrodzi nam wejście do niej i w zamian za klucz każe nam przynieść sobie dwa chitynowe pancerze i pięć przyprawianych kawałków mięsa cancerusa.
![]() | ![]() |
Chitynowy pancerz jest łatwy do zdobycia - można go złożyć za pomocą znalezionego wcześniej schematu lub zwyczajnie poszukać go. Aby stworzyć przyprawiane mięso cancerusa należy ukraść przepis barmanowi Williamsowi, przebywającemu w kolonii więziennej. Potrzebnymi składnikami będą: Porto, mięso cancerusa oraz przyprawy. Należy stworzyć pięć takich dań. Wszystkie rzeczy zwracamy Janusowi, który nareszcie przepuszcza nas do ostatniej komnaty (6) . Tutaj trzeba przedostać się przez mały budynek na pomost, gdzie przy użyciu lasera niszczymy dwie wieżyczki obronne. Przechodzimy przez most, po schodach schodzimy w dół, zabijamy gromadę bestii i ze skrzyni zabieramy ostatnią już część amuletu. Wracamy do głównej sali i rozmawiamy z Paulem. Otrzymujemy schemat, za pomocą którego składamy amulet buntowników.
![]() | ![]() |
0
- Neuro Hunter - poradnik do gry
- Neuro Hunter: Poradnik do gry
- Neuro Hunter: Porady ogólne
- Neuro Hunter: Rozgrywka
- Neuro Hunter: Bestiariusz
- Neuro Hunter: Bronie
- Neuro Hunter: Kolonia górnicza
- Neuro Hunter: Hełm dla strażnika
- Neuro Hunter: Grzyby dla Kathryn
- Neuro Hunter: Rejestracja w kolonii
- Neuro Hunter: Naprawa krótkofalówki
- Neuro Hunter: Anonimowa notatka
- Neuro Hunter: Pomoc dla kolonii
- Neuro Hunter: Dostęp do windy
- Neuro Hunter: Kolonia więzienna
- Neuro Hunter: Zamknięta śluza
- Neuro Hunter: Biedny Chuck
- Neuro Hunter: Zestaw narzędzi dla Manimiego
- Neuro Hunter: Drinki dla Williamsa
- Neuro Hunter: Diabelska sól
- Neuro Hunter: Kradzież raportu
- Neuro Hunter: Próbka dla Doca
- Neuro Hunter: Hełm dla Kathryn
- Neuro Hunter: Kolonia biologów
- Neuro Hunter: Jedzenie dla stworzenia Toadstoola
- Neuro Hunter: Jakinie
- Neuro Hunter: Roztwór kwasowy
- Neuro Hunter: Główny generator energii
- Neuro Hunter: Awaryjny system wentylacyjny
- Neuro Hunter: Ocalenie górników
- Neuro Hunter: Tajne informacje
- Neuro Hunter: Uwolnić więźniów
- Neuro Hunter: Amulet buntowników
- Neuro Hunter: Uwolnić więźniów 2
- Neuro Hunter: Spotkanie z Hackerem
- Neuro Hunter: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Tester28 Pretorianin
Bardzo fajna gra.Teraz stoję na głównym generatorze ;)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
![1 - [Misja 25] Amulet buntowników | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/519/199174281.jpg)
![2 - [Misja 25] Amulet buntowników | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/519/199174296.jpg)
![3 - [Misja 25] Amulet buntowników | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/519/199174312.jpg)
![4 - [Misja 25] Amulet buntowników | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/519/199174328.jpg)
![5 - [Misja 25] Amulet buntowników | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/519/199174343.jpg)
![Najpierw odwiedzimy pomieszczenie w (3) , gdzie jest umiejscowiona skrzynia, a w niej pierwsza część amuletu buntowników - [Misja 25] Amulet buntowników | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/519/199174359.jpg)
![6 - [Misja 25] Amulet buntowników | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/519/199174375.jpg)
![Następną komnatą do odwiedzenia będzie ta w (5) - [Misja 25] Amulet buntowników | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/519/199174390.jpg)
![7 - [Misja 25] Amulet buntowników | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/519/199174406.jpg)
![Chitynowy pancerz jest łatwy do zdobycia - można go złożyć za pomocą znalezionego wcześniej schematu lub zwyczajnie poszukać go - [Misja 25] Amulet buntowników | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/519/199174421.jpg)
![8 - [Misja 25] Amulet buntowników | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/519/199174437.jpg)
![9 - [Misja 25] Amulet buntowników | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/519/199174453.jpg)
