Neuro Hunter: Kolonia biologów
Aktualizacja:
Misja ta jest dość złożona, więc opiszę ją dokładnie krok po kroku. Polega na otworzeniu windy prowadzącej do kolonii biologów znajdującej się w pokoju lekarskim.
Część pierwsza: Otworzyć windę do lokacji generatora
![]() |
Legenda:
1. Winda do generatora. 2. Pokój Bronsky'ego. |
Doc dał nam klucz do pokoju lecznicy po wykonaniu misji 14 - teraz wystarczy ponownie zakraść się do kwatery Bronsky'ego (2) i wziąć ze skrzyni klucz do windy, oznaczonej P01. Sama winda znajduje się na tyłach szpitala - w pokoju lecznicy (1) .
![]() | ![]() |
Część druga: Skontaktować się z korporacją
![]() |
Legenda:
1. Winda. 2. Bloki skalne. |
Wychodzimy z windy (1) i uwaga - tu czeka nas spora bitwa - dwa biomutanty, nieopodal dwaj wyłupiastoocy, jeszcze dalej cancerusi oraz jeden bliper. Eksterminacja tych dwóch ostatnich nie będzie konieczna, bowiem musimy się przedostać jedynie do (2) . Tam, przy blokach skalnych, nawiążemy przez krótkofalówkę kontakt z korporacją - dowiemy się, że naszym kolejnym celem będzie rozmowa z Toadstoolem. Przez windę zjeżdżamy z powrotem do kolonii więźniów.
![]() | ![]() |
Część trzecia: Toadstool
![]() |
Legenda:
1. Winda do kolonii karnej. 2. Toadstool. 3. Kathryn. 4. Winda do laboratoriów wojskowych. |
W celu skontaktowania się z Toadstoolem udajemy się do kolonii górniczej. Z (1) ruszamy prosto do (2) , kryjówki Toadstoola. Facet opowie nam co nieco o sobie i da klucz do laboratoriów wojskowych (4) . Oprócz tego, napomknie też o poziomie jaskiń, znajdujących się niżej, pod ziemią. Wchodzimy do windy (4) , wcześniej jednak rozmawiamy z Kathryn (3) .
![]() | ![]() |
Część czwarta: Laboratoria wojskowe
![]() |
Legenda:
1. Winda. 2. Cyber bitwa. 3. Terminal. |
Celem tej misji jest przebrnięcie z windy (1) przez hordy potworów do pomieszczenia (2) . Największą bolączką będą Rezectorzy - humanoidalne bestie, szybkie i bezwzględne. Tu trzeba mieć oczy dookoła głowy oraz dobrą broń - na tym poziomie będzie można znaleźć karabin. Po dojściu do (2) wygrywamy tam cyber bitwę (tym samym dezaktywując wieżyczki obronne), po czym udajemy się wprost do terminala (3) . Stamtąd kopiujemy klucz do kolonii biologów i opuszczamy laboratoria wojskowe.
![]() | ![]() |
Część piąta: Dostęp do kolonii biologów
![]() |
Legenda:
1. Cyber bitwa. 2. Strażnik. |
Przez lecznicę w kolonii więźniów możemy już się przedostać windą do obozu biologów. Najpierw jednak trzeba będzie stoczyć cyber bitwę w kabinie w (1) , tuż po wyjściu z windy. Pozwoli to na dezaktywację wieżyczek strażniczych. Po wygraniu bitwy wkraczamy do pomieszczenia (2) , gdzie czeka nas rozmowa ze strażnikiem.
![]() | ![]() |
Część szósta: Próbka biomutanta ponownie
![]() |
Legenda:
1. Strażnik. 2. Ram Hendrikson. |
Podczas rozmowy ze strażnikiem (1) oznajmiamy, że zostaliśmy przysłani do Rama Hendriksona, aby przekazać mu próbkę biomutanta od Doc'a. Ram przyjdzie po nas i w zamian za próbkę zaakceptuje nas jako nowego członka kolonii - od teraz Ram'a będziemy mogli spotkać w (2) .
![]() | ![]() |
0
- Neuro Hunter - poradnik do gry
- Neuro Hunter: Poradnik do gry
- Neuro Hunter: Porady ogólne
- Neuro Hunter: Rozgrywka
- Neuro Hunter: Bestiariusz
- Neuro Hunter: Bronie
- Neuro Hunter: Kolonia górnicza
- Neuro Hunter: Hełm dla strażnika
- Neuro Hunter: Grzyby dla Kathryn
- Neuro Hunter: Rejestracja w kolonii
- Neuro Hunter: Naprawa krótkofalówki
- Neuro Hunter: Anonimowa notatka
- Neuro Hunter: Pomoc dla kolonii
- Neuro Hunter: Dostęp do windy
- Neuro Hunter: Kolonia więzienna
- Neuro Hunter: Zamknięta śluza
- Neuro Hunter: Biedny Chuck
- Neuro Hunter: Zestaw narzędzi dla Manimiego
- Neuro Hunter: Drinki dla Williamsa
- Neuro Hunter: Diabelska sól
- Neuro Hunter: Kradzież raportu
- Neuro Hunter: Próbka dla Doca
- Neuro Hunter: Hełm dla Kathryn
- Neuro Hunter: Kolonia biologów
- Neuro Hunter: Jedzenie dla stworzenia Toadstoola
- Neuro Hunter: Jakinie
- Neuro Hunter: Roztwór kwasowy
- Neuro Hunter: Główny generator energii
- Neuro Hunter: Awaryjny system wentylacyjny
- Neuro Hunter: Ocalenie górników
- Neuro Hunter: Tajne informacje
- Neuro Hunter: Uwolnić więźniów
- Neuro Hunter: Amulet buntowników
- Neuro Hunter: Uwolnić więźniów 2
- Neuro Hunter: Spotkanie z Hackerem
- Neuro Hunter: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Tester28 Pretorianin
Bardzo fajna gra.Teraz stoję na głównym generatorze ;)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
![1 - [Misja 16] Kolonia biologów | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/519/198723468.jpg)
![2 - [Misja 16] Kolonia biologów | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/519/198723484.jpg)
![3 - [Misja 16] Kolonia biologów | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/519/198723500.jpg)
![4 - [Misja 16] Kolonia biologów | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/519/198723515.jpg)
![5 - [Misja 16] Kolonia biologów | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/519/198723531.jpg)
![6 - [Misja 16] Kolonia biologów | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/519/198723546.jpg)
![7 - [Misja 16] Kolonia biologów | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/519/198723562.jpg)
![8 - [Misja 16] Kolonia biologów | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/519/198723578.jpg)
![9 - [Misja 16] Kolonia biologów | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/519/198723593.jpg)
![10 - [Misja 16] Kolonia biologów | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/519/198723609.jpg)
![11 - [Misja 16] Kolonia biologów | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/519/198723625.jpg)
![12 - [Misja 16] Kolonia biologów | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/519/198723640.jpg)
![13 - [Misja 16] Kolonia biologów | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/519/198723656.jpg)
![14 - [Misja 16] Kolonia biologów | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/519/198723671.jpg)
![15 - [Misja 16] Kolonia biologów | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/519/198723687.jpg)
![16 - [Misja 16] Kolonia biologów | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/519/198723703.jpg)
![17 - [Misja 16] Kolonia biologów | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/519/198723718.jpg)
![18 - [Misja 16] Kolonia biologów | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/519/198723734.jpg)
