Neuro Hunter: Awaryjny system wentylacyjny
Aktualizacja:
Część pierwsza: Aresztowanie
![]() |
Legenda:
1. Zasadzka. 2. Cela. 3. Biuro Gorana. |
Po wkroczeniu do kolonii zostajemy aresztowani (1) przez Julio Escadosa - wszystko to za sprawą zniszczenia generatora. Wraz z Ramem Hendriksonem oraz Goranem Borkovicem zostajemy osadzeni w celi w (2) . Rozmawiamy ze współwięźniami (od Borkovica dostajemy klucz do jego biura), następnie z Kate stojącą przed celą a później zagadujemy strażnika - prosimy go o przyprowadzenie Escadosa. Obiecujemy Juliowi naprawić system wentylacyjny, za co zostajemy wypuszczeni. Nasz ekwipunek znajdujemy w skrzyni tuż obok celi. Udajemy się do (3) , a ze znajdującego się tam terminala kopiujemy klucz do kolei. Idziemy do obozu więźniów.
![]() | ![]() |
Część druga: Dostać się do kolei
![]() |
Legenda:
1. Wejście do magazynu. 2. Winda. |
Aby przedostać się do kolei, należy przejść przez cały magazyn nr 22 (1) , a następnie dotrzeć do windy (2) . Przed wejściem koniecznie trzeba się upewnić, czy posiada się dużą liczbę amunicji do broni strzeleckich - na poziomie kolei będzie to jedyna potrzebna jak i skuteczna broń.
![]() | ![]() |
Część trzecia: Kolej
![]() |
Legenda:
1. Winda. 2. Terminal. 3. Terminal. 4. Terminal. 5. Terminal. 6. Specjalista. |
Na całym obszarze jest cała masa wieżyczek strażniczych - bez broni odległościowych się nie obejdzie. Ruszamy z windy w (1) w kierunku terminalu w (2) , tam bowiem musimy zagrać w cyber grę. Kolejnym krokiem będzie przejście przez halę - tutaj należy używać każdego napotkanego terminalu. Dochodzimy do terminala głównego (3) . Wygranie tamtejszej cyber bitwy pozwala na dezaktywację systemu obronnego.
![]() | ![]() |
Teraz możemy ruszać do terminalu w (4) - cyber gra, to samo na nas czeka w (5) . Ostatnim naszym posunięciem będzie dojście do (6) i rozmowa ze Specjalistą. Okaże się, że jedynym sposobem na uruchomienie systemu awaryjnego będzie zdobycie srebrnego płomienia (paliwa), który jest w posiadaniu górników. Chwilę po rozmowie i po odejściu od Specjalisty na naszą krótkofalówkę zadzwoni Hacker. Opuszczamy kolej i zmierzamy do kolonii górniczej.
![]() | ![]() |
Część czwarta: Srebrny płomień
![]() |
Legenda:
1. Ivan Mohorovic. |
Idziemy do Barstowe (obóz górników) na pogawędkę. Stwierdzi, że to biolodzy mają srebrny płomień i to do nich należy się po niego wybrać. Wobec tego, wracamy na poziom kolonii biologów. Udajemy się do Ivana Mohorovica (1) . Facet daje nam schemat oraz bakterie, po czym każe wziąć pojemnik na srebrny płomień z kontenera (pokój obok) i wrócić z powrotem do Barstowe. Tak też robimy.
![]() |
Legenda:
1. Barstowe. 2. Magazyn M-3. |
Aby stworzyć srebrny płomień, potrzebujemy pojemnika, bakterii i kamienia. Trzeci składnik możemy zdobyć w prosty sposób: Barstowe (1) da nam klucz do magazynu M-3 (2) . W jednym z kontenerów znajdziemy dwa kamienie. Wystarczy już tylko ze znalezionych komponentów stworzyć srebrny płomień i gotowe! Ażeby ukończyć tę misję, należy przejść się ponownie do poziomu kolei i przekazać Specjaliście paliwo. System awaryjny już działa! Po całej operacji zadzwoni Hacker i przekaże nam parę informacji. Na koniec zwracamy się jeszcze do Specjalisty- tym razem, prosząc go o klucz do laboratoriów.
![]() | ![]() |
0
- Neuro Hunter - poradnik do gry
- Neuro Hunter: Poradnik do gry
- Neuro Hunter: Porady ogólne
- Neuro Hunter: Rozgrywka
- Neuro Hunter: Bestiariusz
- Neuro Hunter: Bronie
- Neuro Hunter: Kolonia górnicza
- Neuro Hunter: Hełm dla strażnika
- Neuro Hunter: Grzyby dla Kathryn
- Neuro Hunter: Rejestracja w kolonii
- Neuro Hunter: Naprawa krótkofalówki
- Neuro Hunter: Anonimowa notatka
- Neuro Hunter: Pomoc dla kolonii
- Neuro Hunter: Dostęp do windy
- Neuro Hunter: Kolonia więzienna
- Neuro Hunter: Zamknięta śluza
- Neuro Hunter: Biedny Chuck
- Neuro Hunter: Zestaw narzędzi dla Manimiego
- Neuro Hunter: Drinki dla Williamsa
- Neuro Hunter: Diabelska sól
- Neuro Hunter: Kradzież raportu
- Neuro Hunter: Próbka dla Doca
- Neuro Hunter: Hełm dla Kathryn
- Neuro Hunter: Kolonia biologów
- Neuro Hunter: Jedzenie dla stworzenia Toadstoola
- Neuro Hunter: Jakinie
- Neuro Hunter: Roztwór kwasowy
- Neuro Hunter: Główny generator energii
- Neuro Hunter: Awaryjny system wentylacyjny
- Neuro Hunter: Ocalenie górników
- Neuro Hunter: Tajne informacje
- Neuro Hunter: Uwolnić więźniów
- Neuro Hunter: Amulet buntowników
- Neuro Hunter: Uwolnić więźniów 2
- Neuro Hunter: Spotkanie z Hackerem
- Neuro Hunter: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Tester28 Pretorianin
Bardzo fajna gra.Teraz stoję na głównym generatorze ;)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
![1 - [Misja 21] Awaryjny system wentylacyjny | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/519/198981890.jpg)
![2 - [Misja 21] Awaryjny system wentylacyjny | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/519/198981906.jpg)
![3 - [Misja 21] Awaryjny system wentylacyjny | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/519/198981921.jpg)
![4 - [Misja 21] Awaryjny system wentylacyjny | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/519/198981937.jpg)
![5 - [Misja 21] Awaryjny system wentylacyjny | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/519/198981953.jpg)
![6 - [Misja 21] Awaryjny system wentylacyjny | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/519/198981968.jpg)
![7 - [Misja 21] Awaryjny system wentylacyjny | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/519/198981984.jpg)
![8 - [Misja 21] Awaryjny system wentylacyjny | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/519/198982000.jpg)
![Teraz możemy ruszać do terminalu w (4) - cyber gra, to samo na nas czeka w (5) - [Misja 21] Awaryjny system wentylacyjny | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/519/198982015.jpg)
![9 - [Misja 21] Awaryjny system wentylacyjny | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/519/198982031.jpg)
![10 - [Misja 21] Awaryjny system wentylacyjny | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/519/198982046.jpg)
![11 - [Misja 21] Awaryjny system wentylacyjny | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/519/198982062.jpg)
![12 - [Misja 21] Awaryjny system wentylacyjny | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/519/198982078.jpg)
![13 - [Misja 21] Awaryjny system wentylacyjny | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/519/198982093.jpg)
![14 - [Misja 21] Awaryjny system wentylacyjny | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/519/198982109.jpg)
