Neuro Hunter: Bronie
Aktualizacja:
Jak każdy widzi, Neuro Hunter ma sporo środków eksterminacji do wyboru. Tylko od gracza zależy, jakiej broni będzie używał. Są jednak pewne ograniczenia - nie będziemy mogli używać danego sprzętu, jeśli nie mamy odpowiednio wysoko rozwiniętej umiejętności "broń". To samo tyczy się celności - w przypadku oręża dalekosiężnego - im więcej punktów doświadczenia wpakujemy w "broń", tym nasza celność będzie lepsza. Trzeba również zwrócić uwagę na cios alternatywny (domyślnie - drugi przycisk myszy) - zadaje się nim większe obrażenia, ale cios ten jest dużo wolniejszy od uderzenia standardowego.
![]()
| Nóż - najsłabsza broń w całym świecie Huntera, dlatego też gracz jest zmuszony do używania noża tylko na początku gry. Jest szybki ale zadaje bardzo małe obrażenia. Amunicja: Niepotrzebna. |
![]()
| Nóż myśliwski - ulepszona wersja zwykłego noża, zadaje silniejsze ciosy. Amunicja: Niepotrzebna. |
![]()
| Nóż komandosa - najmocniejszy przedstawiciel rodziny noży w całej grze. Zadaje konkretne obrażenia, dlatego można go używać we wszystkich sytuacjach. Amunicja: Nie potrzebna. |
![]()
| Pręt - wykonany całkowicie z metalu, stanowi poważne zagrożenie dla wrogów z powodu dużej siły ciosu i szybkości, z jaką można nim uderzać. Amunicja: Niepotrzebna. |
Zostało jeszcze 67% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
- Neuro Hunter - poradnik do gry
- Neuro Hunter: Poradnik do gry
- Neuro Hunter: Porady ogólne
- Neuro Hunter: Rozgrywka
- Neuro Hunter: Bestiariusz
- Neuro Hunter: Bronie
- Neuro Hunter: Kolonia górnicza
- Neuro Hunter: Hełm dla strażnika
- Neuro Hunter: Grzyby dla Kathryn
- Neuro Hunter: Rejestracja w kolonii
- Neuro Hunter: Naprawa krótkofalówki
- Neuro Hunter: Anonimowa notatka
- Neuro Hunter: Pomoc dla kolonii
- Neuro Hunter: Dostęp do windy
- Neuro Hunter: Kolonia więzienna
- Neuro Hunter: Zamknięta śluza
- Neuro Hunter: Biedny Chuck
- Neuro Hunter: Zestaw narzędzi dla Manimiego
- Neuro Hunter: Drinki dla Williamsa
- Neuro Hunter: Diabelska sól
- Neuro Hunter: Kradzież raportu
- Neuro Hunter: Próbka dla Doca
- Neuro Hunter: Hełm dla Kathryn
- Neuro Hunter: Kolonia biologów
- Neuro Hunter: Jedzenie dla stworzenia Toadstoola
- Neuro Hunter: Jakinie
- Neuro Hunter: Roztwór kwasowy
- Neuro Hunter: Główny generator energii
- Neuro Hunter: Awaryjny system wentylacyjny
- Neuro Hunter: Ocalenie górników
- Neuro Hunter: Tajne informacje
- Neuro Hunter: Uwolnić więźniów
- Neuro Hunter: Amulet buntowników
- Neuro Hunter: Uwolnić więźniów 2
- Neuro Hunter: Spotkanie z Hackerem
- Neuro Hunter: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Tester28 Pretorianin
Bardzo fajna gra.Teraz stoję na głównym generatorze ;)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




