Neuro Hunter: Jakinie

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
1 - [Misja 18] Jakinie | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry

 

Legenda:

 

1. Toadstool.

2. Marks.

3. Wejście do jaskiń.

Od Toadstoola (1) dowiadujemy się, że tajemnicza winda (3) prowadzi do jaskiń pełnych mutantów. Klucz do niej ma Marks (2) - strażnik nie da nam go dobrowolnie, dlatego należy go wykraść (wymagany poziom programowania: 3). Z kluczem możemy już wejść do windy (3) - uwaga! - tuż obok jest wieżyczka strażnicza. Same jaskinie to poziom mający na celu zwiększenie poziomu doświadczenia gracza - możemy powybijać buszujące tu monstra bądź nie. Zadanie zaliczymy, jeśli choć na chwilę wyjdziemy z windy do jaskiń.

2 - [Misja 18] Jakinie | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry
3 - [Misja 18] Jakinie | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry

 

Podobało się?

0

Neuro Hunter

2 września 2005

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2008-10-11
17:09

Tester28 Pretorianin

Tester28

Bardzo fajna gra.Teraz stoję na głównym generatorze ;)

Komentarz: Tester28

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl