Neuro Hunter: Bestiariusz
Aktualizacja:
Podstawową zasadą walki z potworami jest nie atakowanie całych ich grup- należy po kolei każdego przeciwnika odciągać w ustronne miejsce i tam go patroszyć. Walcząc z dwoma wrogami naraz marnujemy tylko specyfiki lekarskie i żywnościowe. Każdemu przeciwnikowi można nie dać się trafić- wystarczy dużo biegać i kręcić się wokół niego, jednocześnie wykonując uderzenia. Taka strategia pozwala na zabicie dosłownie każdego.
![]()
| Biomutant to bestia słaba, potrafi jednak walczyć na odległość plując trującym kwasem. Pociski łatwo ominąć - wystarczy po prostu chodzić zygzakiem. Do walki wręcz używa szponów, które nie zadają jednak kolosalnych obrażeń. Typowe mięso armatnie. |
![]()
| Cancerus jest niewielkim, skocznym stworzeniem. Nie atakuje z dystansu. Obrażenia zadawane przez tą bestię są niewielkie, lecz zazwyczaj występuje ona w grupach liczących do czterech/pięciu osobników. Typowe mięso armatnie. |
![]() | Pliers to pająk - zadaje dosyć poważne obrażenia, więc nim przejdziemy z nim do walki w zwarciu atakujemy go z dystansu, np. z kuszy. Niekiedy występuje w stadzie. |
![]()
| Intruder sam w sobie nie jest groźnym przeciwnikiem- jego atutem może być jednak czasem atak z zaskoczenia - potrafi nagle skoczyć na ofiarę z sufitu. Na jego niekorzyść świadczy fakt, że potwór ten walczy tylko wręcz. |
![]()
| Gniazdo os to siedziba, jak sama nazwa wskazuje, os. Nie tracąc ani jednego punktu wytrzymałości gniazdo można usunąć przy pomocy każdej broni dystansowej. W zwarciu również nie jest w stanie nikomu poważnie zaszkodzić. |
![]()
| Wyłupiastooki ma humanoidalne kształty, długie jeansy, gołą klatę i wiele par oczu. Oprócz tego potrafi biegać i szybko przemieszczać się w stronę potencjalnej ofiary. Atakuje pięściami. Gdy trafi, zadaje średnie obrażenia. Najpierw należy ostrzelać go z daleka, gdy podbiegnie trzeba wyciągnąć porządny nóż bądź inną, lepszą broń. |
![]()
| Mutamudacus to kolczasty gad. Mimo sporych rozmiarów, nie jest bardzo trudnym przeciwnikiem. Istnieją dwie jego odmiany- pierwsza - walcząca na odległość i druga- bijąca się w zwarciu przy pomocy rogów. |
![]()
| Expectorater zadaje obrażenia małe lecz z dużą częstotliwością, przez co jest wyjątkowo zajadłym oponentem. Na dodatek, natura obdarzyła go dużą ilością punktów wytrzymałości. Pluje trującym kwasem, a po zbliżeniu się do niego robi użytek ze swoich rogów. |
![]()
| Bliper to bestia o sporych rozmiarach, dlatego też zadaje duże obrażenia. Atakujemy z dystansu - kiedy potwór podbiega, cofamy się. Gdy natomiast atakuje, robimy unik, wykonując krok w bok. Można również próbować walczyć wprost, jednak wtedy trzeba liczyć się z poniesionymi stratami w punktach wytrzymałości. |
![]()
| Rezector to zdecydowanie mocny przeciwnik. Strategia walki: najpierw ostrzelać, potem zastosować ciężki sprzęt, np. piłę bądź "Młota". Przed atakiem na niego upewnić się, że w pobliżu nie ma jego pobratymców. Walka z dwoma naraz nie jest łatwa ani tym bardziej przyjemna. |
![]()
| Hybryda człowieka i pająka dzieli się na dwa typy: odmianę czerwoną (wojownik- walczy wręcz) oraz odmianę szarą (strzelec- atakuje z dystansu). Pod wpływem "Młota" potwory te padają jak muchy- trzeba jednak wiedzieć, że zawsze występują stadnie, w grupach od czterech osobników. |
![]()
| Zjawa nie jest przeciwnikiem - nie jest nawet w stanie zadawać żadnych realnych obrażeń. Mimo to, zjawa potrafi nieźle zdenerwować - bliskie spotkanie z nią oślepia każdego na około trzy sekundy. Nie podchodzić za blisko to duch da nam spokój - to jedyna metoda. |
![]()
| Wieżyczka strażnicza to bardzo specyficzny przeciwnik - nie stanowi dużego zagrożenia, o ile nie podejdzie się bliżej niż na około trzy metry. Wtedy wieżyczka poraża ofiarę prądem, wywołując naprawdę duże obrażenia. Eliminować wyłącznie z daleka - trzy strzały z kuszy to naprawdę skuteczny środek. |
![]() | Odrodzony jest trzonem armii Hackera - uważam jednak, iż nie jest to przeciwnik zbyt krzepki. Po pierwsze - jest wolny, po drugie - łatwo unikać jego ciosów. Odrodzeni są wrażliwi jedynie na broń plazmową, a ich jedynym słabym punktem jest centralne miejsce na klatce piersiowej, przypominające zawór. |
0
- Neuro Hunter - poradnik do gry
- Neuro Hunter: Poradnik do gry
- Neuro Hunter: Porady ogólne
- Neuro Hunter: Rozgrywka
- Neuro Hunter: Bestiariusz
- Neuro Hunter: Bronie
- Neuro Hunter: Kolonia górnicza
- Neuro Hunter: Hełm dla strażnika
- Neuro Hunter: Grzyby dla Kathryn
- Neuro Hunter: Rejestracja w kolonii
- Neuro Hunter: Naprawa krótkofalówki
- Neuro Hunter: Anonimowa notatka
- Neuro Hunter: Pomoc dla kolonii
- Neuro Hunter: Dostęp do windy
- Neuro Hunter: Kolonia więzienna
- Neuro Hunter: Zamknięta śluza
- Neuro Hunter: Biedny Chuck
- Neuro Hunter: Zestaw narzędzi dla Manimiego
- Neuro Hunter: Drinki dla Williamsa
- Neuro Hunter: Diabelska sól
- Neuro Hunter: Kradzież raportu
- Neuro Hunter: Próbka dla Doca
- Neuro Hunter: Hełm dla Kathryn
- Neuro Hunter: Kolonia biologów
- Neuro Hunter: Jedzenie dla stworzenia Toadstoola
- Neuro Hunter: Jakinie
- Neuro Hunter: Roztwór kwasowy
- Neuro Hunter: Główny generator energii
- Neuro Hunter: Awaryjny system wentylacyjny
- Neuro Hunter: Ocalenie górników
- Neuro Hunter: Tajne informacje
- Neuro Hunter: Uwolnić więźniów
- Neuro Hunter: Amulet buntowników
- Neuro Hunter: Uwolnić więźniów 2
- Neuro Hunter: Spotkanie z Hackerem
- Neuro Hunter: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Tester28 Pretorianin
Bardzo fajna gra.Teraz stoję na głównym generatorze ;)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.














