Neuro Hunter: Uwolnić więźniów 2
Aktualizacja:
![]() |
Legenda:
1. Julio Escados. 2. Cela. 3. Terminal. 4. Winda. |
Ze świeżo stworzonym amuletem idziemy do Julia (1) , który zgadza się na uwolnienie więźniów. Udajemy się do celi (2) , gdzie informujemy Rama i Gorana o ich odzyskanej wolności. Za chwilę odbędzie się spotkanie Hendriksona, Borkovica i Wrighta (1) . Z każdym z nich trzeba będzie porozmawiać - od Stana otrzymamy klucz do windy (4) , prowadzącej do siedziby samego Hackera.
![]() | ![]() |
Po skończeniu spotkania i po odejściu w stronę cel, zaczepi nas Kathryn, po czym otrzymamy telefon od Agencji Bezpieczeństwa, która w ramach pomocy prześle do terminalu w biurze Borkovica (3) schemat potrzebny do stworzenia broni plazmowej (trzeba ją zrobić). Potrzebne komponenty są w większości w laboratorium wojskowym - trzeba tylko mieć oczy dookoła głowy i zaglądać do skrzyń itp. Po otrzymaniu broni, wchodzimy do windy (4) .
![]() | ![]() |
0
- Neuro Hunter - poradnik do gry
- Neuro Hunter: Poradnik do gry
- Neuro Hunter: Porady ogólne
- Neuro Hunter: Rozgrywka
- Neuro Hunter: Bestiariusz
- Neuro Hunter: Bronie
- Neuro Hunter: Kolonia górnicza
- Neuro Hunter: Hełm dla strażnika
- Neuro Hunter: Grzyby dla Kathryn
- Neuro Hunter: Rejestracja w kolonii
- Neuro Hunter: Naprawa krótkofalówki
- Neuro Hunter: Anonimowa notatka
- Neuro Hunter: Pomoc dla kolonii
- Neuro Hunter: Dostęp do windy
- Neuro Hunter: Kolonia więzienna
- Neuro Hunter: Zamknięta śluza
- Neuro Hunter: Biedny Chuck
- Neuro Hunter: Zestaw narzędzi dla Manimiego
- Neuro Hunter: Drinki dla Williamsa
- Neuro Hunter: Diabelska sól
- Neuro Hunter: Kradzież raportu
- Neuro Hunter: Próbka dla Doca
- Neuro Hunter: Hełm dla Kathryn
- Neuro Hunter: Kolonia biologów
- Neuro Hunter: Jedzenie dla stworzenia Toadstoola
- Neuro Hunter: Jakinie
- Neuro Hunter: Roztwór kwasowy
- Neuro Hunter: Główny generator energii
- Neuro Hunter: Awaryjny system wentylacyjny
- Neuro Hunter: Ocalenie górników
- Neuro Hunter: Tajne informacje
- Neuro Hunter: Uwolnić więźniów
- Neuro Hunter: Amulet buntowników
- Neuro Hunter: Uwolnić więźniów 2
- Neuro Hunter: Spotkanie z Hackerem
- Neuro Hunter: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Tester28 Pretorianin
Bardzo fajna gra.Teraz stoję na głównym generatorze ;)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
![1 - [Misja 26] Uwolnić więźniów 2 | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/519/199213640.jpg)
![2 - [Misja 26] Uwolnić więźniów 2 | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/519/199213656.jpg)
![Po skończeniu spotkania i po odejściu w stronę cel, zaczepi nas Kathryn, po czym otrzymamy telefon od Agencji Bezpieczeństwa, która w ramach pomocy prześle do terminalu w biurze Borkovica (3) schemat potrzebny do stworzenia broni plazmowej (trzeba ją zrobić) - [Misja 26] Uwolnić więźniów 2 | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/519/199213671.jpg)
![3 - [Misja 26] Uwolnić więźniów 2 | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/519/199213687.jpg)
![4 - [Misja 26] Uwolnić więźniów 2 | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/519/199213703.jpg)
