Neuro Hunter: Zamknięta śluza
Aktualizacja:
![]() |
Legenda:
1. Winda. 2. Strażnik Raven. 3. Bronsky. 4. Śluza. 5. Cyber kabina "A". |
Idziemy ścieżką prowadząca z (1) do (2) . Należy unikać ognia z wieżyczek i w miarę możliwości wyeliminować buszujące tu monstra. W (2) czekać na nas będzie strażnik - Raven. Nakaże on nam udać się do Bronsky'ego (3) na rozmowę. Tak też robimy.
![]() | ![]() |
Bronsky jest tutaj szefem - stoi na podwyższeniu w wielkiej hali (3) . Postawi sprawę jasno - albo otworzymy śluzę (4) , albo możemy pożegnać się z życiem. Facet da nowe jednostki do cyber bitwy oraz klucz do cyber kabiny "A", znajdującej się w (5) , gdzie też się bezzwłocznie udajemy. Najpierw wybijamy co do nogi każdego potwora znajdującego się w jaskini, żeby później spokojnie włamać się do terminala w kabinie, gdzie staczamy naszą pierwszą cyber bitwę. Jeśli ją wygramy, to podchodzimy do śluzy (4) i ją otwieramy. Wracamy do Bronsky'ego po nagrodę - pozwolenie na życie oraz licencje na wejście do pokoju obserwacyjnego.
![]() | ![]() |
0
- Neuro Hunter - poradnik do gry
- Neuro Hunter: Poradnik do gry
- Neuro Hunter: Porady ogólne
- Neuro Hunter: Rozgrywka
- Neuro Hunter: Bestiariusz
- Neuro Hunter: Bronie
- Neuro Hunter: Kolonia górnicza
- Neuro Hunter: Hełm dla strażnika
- Neuro Hunter: Grzyby dla Kathryn
- Neuro Hunter: Rejestracja w kolonii
- Neuro Hunter: Naprawa krótkofalówki
- Neuro Hunter: Anonimowa notatka
- Neuro Hunter: Pomoc dla kolonii
- Neuro Hunter: Dostęp do windy
- Neuro Hunter: Kolonia więzienna
- Neuro Hunter: Zamknięta śluza
- Neuro Hunter: Biedny Chuck
- Neuro Hunter: Zestaw narzędzi dla Manimiego
- Neuro Hunter: Drinki dla Williamsa
- Neuro Hunter: Diabelska sól
- Neuro Hunter: Kradzież raportu
- Neuro Hunter: Próbka dla Doca
- Neuro Hunter: Hełm dla Kathryn
- Neuro Hunter: Kolonia biologów
- Neuro Hunter: Jedzenie dla stworzenia Toadstoola
- Neuro Hunter: Jakinie
- Neuro Hunter: Roztwór kwasowy
- Neuro Hunter: Główny generator energii
- Neuro Hunter: Awaryjny system wentylacyjny
- Neuro Hunter: Ocalenie górników
- Neuro Hunter: Tajne informacje
- Neuro Hunter: Uwolnić więźniów
- Neuro Hunter: Amulet buntowników
- Neuro Hunter: Uwolnić więźniów 2
- Neuro Hunter: Spotkanie z Hackerem
- Neuro Hunter: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Tester28 Pretorianin
Bardzo fajna gra.Teraz stoję na głównym generatorze ;)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
![1 - [Misja 08] Zamknięta śluza | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/519/198379937.jpg)
![2 - [Misja 08] Zamknięta śluza | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/519/198379953.jpg)
![Bronsky jest tutaj szefem - stoi na podwyższeniu w wielkiej hali (3) - [Misja 08] Zamknięta śluza | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/519/198379968.jpg)
![3 - [Misja 08] Zamknięta śluza | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/519/198379984.jpg)
![4 - [Misja 08] Zamknięta śluza | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/519/198380000.jpg)
