Myth 3: Misja 7 - The Crypt Of Mazzarin
Aktualizacja:
MISJA 7 - THE CRYPT OF MAZZARIN
Wojska: 1 Connacht, 1 Damas, 1 Ravanna, 1 Myrdred
Przeciwnicy: Stygian Knight, Lyche, Whisp
Posiłki: nie ma
Cel: znajdź kryptę Mazzarina, żaden z bohaterów nie może zginąć
Na początku warto wiedzieć, że ciemne korytarze rozświetlane są przez łuczywa, a na te wystarczy kliknąć mając wybranego jakiegoś bohatera. Nie bój się, gdyż trzy licze przed tobą zaraz znikną. Idź do korytarza, w lewo, ominiesz wejście po prawej i zabijesz patrol czterech Stygian Knightów, potem się wrócisz. Znajdziesz się w pokoju z kulą.
![]() | Stań w rogu pomieszczenia trzema bohaterami, a czwartym podejdź i kliknij na kulę - w ten sposób otworzysz drzwi i będziesz otwierał następne. W rogu natomiast pojawi się licz, ale mając tak małe pole manewru i będąc otoczonym bohaterami, wróg nie zrobi ci nic złego. Teraz spójrz na mapkę. |
![]() | Liczby do trzeciej już zaliczyłeś (zielona liczba to twoje jednostki, czerwone - wroga, a niebieskie to kule otwierające drzwi). Idź do czwórki prostym korytarzem, będzie tam pięciu Stygian Knightów, które zabijesz czarem Myrdreda. Włącz kule o numerach pięć i sześć, idź do kuli numer siedem i ją także włącz. Z ósemki najpierw wyjdzie dwóch Stygian Knightów, potem dwa licze. Po kolei załatw wrogów i idź do kuli numer dziewięć, a na końcu do dziesiątki, po drodze zabijając drugi patrol Stygian Knightów. Będziesz mógł wejść do drugiej części podziemi. Idź jedyną możliwą drogą, czarem Myrdreda zabij kolejną piątkę Stygian Knightów, a Damasem lub Connachtem licza, który zacznie cię gonić. Zapalając po drodze łuczywa skieruj się do następnego pomieszczenia. |
![]() | Spotkasz nowych przeciwników - Whispy. Nie są one trudne do pokonania, wystarczy trzymać bohaterów razem. Zabij ich trójkę, potem kulą otwórz drzwi do kolejnego pokoju, w którym zapal łuczywo. |
![]() | Ujrzysz scenę walki - czterech Stygian Knightów kontra dwa licze. Nie zbliżaj się, aby rycerze nie odeszli od liczów, dopiero gdy ich zabiją, ty zajmij się nimi. To czysta formalność. Udaj się do następnego pomieszczenia. |
![]() | Zejdź szybko wojskiem na dół, załatw dwóch Stygian Knightów. Obok stoją dwie krótkie linie, które też po chwili zejdą. Największym problemem będzie kilkudziesięciu Stygian Knightów w kolejnej sali, ale gdy włączysz urządzenie, wystrzeli ono pocisk, który unicestwi wszystkich wrogów. Biegnij dalej korytarzem, do teleportu (zanim się przeniesiesz, możesz jeszcze zabić dwa licze, które zaczną cię gonić). Przeniesiesz się do oświetlonego na biało pokoju. |
![]() | Idź tak, jak pokazane to jest na rysunku. Do pokonania czeka większy Whisp, który normalnie nie potrafi atakować, lecz strzela za to piorunami. Musisz wybiec zza ściany i zmusić go do wycofania. Goń go zbrojnymi, a Myrdredem zachodź z naprzeciwka i blokuj go atakiem. Jeśli został ci czar, to także możesz go użyć. Po załatwieniu go biegnij do bramy do krypty. |
- Myth III: Era Wilka - poradnik do gry
- Myth 3: Era Wilka - poradnik do gry
- Myth 3: Bohaterowie Ciemności
- Myth 3: Bohaterowie Światła
- Myth 3: Siły Ciemności
- Myth 3: Siły Światła
- Myth 3: Misja 1 - Defense Of Yursgrad
- Myth 3: Misja 2 - The Nest
- Myth 3: Misja 3 - Journey To Llancarfan
- Myth 3: Misja 4 - The Pack-Mage
- Myth 3: Misja 5 - Flight From The Dark
- Myth 3: Misja 6 - The Forgotten Lands
- Myth 3: Misja 7 - The Crypt Of Mazzarin
- Myth 3: Misja 8 - Battle To Myrgard
- Myth 3: Misja 9 - The Gates Of Myrgard
- Myth 3: Misja 10 - Imprisonment
- Myth 3: Misja 11 - The Eye Of Thalor
- Myth 3: Misja 12 - Siege Of Llancarfan
- Myth 3: Misja 13 - Rod Of The Callieach
- Myth 3: Misja 14 - Bonds Of The Oghre
- Myth 3: Misja 15 - Rebellion
- Myth 3: Misja 16 - Refugees
- Myth 3: Misja 17 - The Smith's Forge
- Myth 3: Misja 18 - The Spider God
- Myth 3: Misja 19 - Children Of Bahl'al
- Myth 3: Misja 20 - The Sunhammer
- Myth 3: Misja 21 - The Heartstone Of Nyx
- Myth 3: Misja 22 - Dream Duel
- Myth 3: Misja 23 - Fall Of The Crown
- Myth 3: Misja 24 - Vengeance
- Myth 3: Misja 25 - The Traitor
- Myth 3: Era Wilka - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






