Myth 3: Bohaterowie Światła
Aktualizacja:
![]() | CONNACHTGłówny bohater gry, występuje w aż dziesięciu misjach. W pierwszej i drugiej części znany jako Balor. Jest bardzo silny i wytrzymały - jednym ciosem zabija Soullessa, jego szybkości też nic nie można zarzucić. Dodatkowo, podnosi on morale swych wojsk, jeśli walczy razem z nimi. Oprócz tego w niektórych misjach będziesz mógł użyć potężnych artefaktów. Tain wciąga wrogów, bez trudu zabijając natychmiastowo patrole Myrkridii - możesz używać go bez ograniczeń, choć uważaj, aby wrogowie nie podbiegli w czasie, gdy Connacht chowa artefakt. SunHammer sprawia, iż z nieba spada snop światła, który zamienia Trowy w kamień. Choć ma on sześć ładunków, pięć przeznaczonych będzie na świątynie - tylko jeden będziesz miał do swojej dyspozycji. |
![]() | DAMASNajszybszy z bohaterów, dość silny i wytrzymały. Używaj go do polowania na wrogie Soullessy, a także w jednej z misji do wbiegnięcia w sam środek wrogich wojsk, aby rozbić je na dwie części, przez co druga grupa będzie miała ułatwione zadanie. Damas potrafi też leczyć (Healing) i to sześć razy. Później znany będzie jako Soulblighter. Występuje w pięciu misjach. |
![]() | MYRDREDTo utalentowany i świetny czarownik. Jego zwykły atak jest najlepszy w grze - otóż unieruchamia on wrogą jednostką i powoli wysysa z niej energię życiową. Niestety, mana szybko się wyczerpuje. Zablokowanie jest najlepsze na najbardziej niebezpieczne jednostki, np. Trowy - zablokowany delikwent nie będzie raniony tylko przez Myrdreda, lecz także przez łuczników i zbrojnych. Czym byłby mag bez swych zaklęć? Myrdred posiada dwa ich rodzaje. Pierwszy, Dispersal Dream to świetny na duże grupy wojsk czar. Za pomocą reakcji łańcuchowej potrafi zniszczyć nieskończoną ilość wrogich oddziałów - muszą one tylko stać blisko siebie. Nie zbliżaj się wtedy do nich, gdyż i twoi ludzie zginą. Zaklęcie to używaj przede wszystkim jednak na pojedynczych wrogów - np. Trowy lub bohaterów ciemności (Bahl'al). Drugi czar to Release Dream, działa on tylko na ogry, przejmując je, dzięki czemu zdobędziesz nowych sprzymierzeńców do walki z Trowami. Używaj na ogra w środku grupy, to cała będzie twoja. Czar korzysta z many, która regeneruje się, lecz powoli. Najgorzej będzie z konfrontacji z magami Trowów, które ponownie przejmują ogry na swoją stronę. Zdolności tej mogą jednak użyć oni tylko raz, ty nie masz takich ograniczeń - po prostu przejmij ogry z powrotem, jeśli oczywiście starczy ci many. W pierwszej i drugiej części gry Myrdred znany jest jako The Deceiver. Występuje w pięciu misjach. |
![]() | RAVANNAPrzywódczyni plemienia wojowników Myrmidonów, w pierwszej oraz drugiej części znana jako Shiver. Jest szybka, atakuje tak samo szybko i z niezłą skutecznością. Jednak inni bohaterowie są od niej lepsi. W jednej z misji do niej będą schodzili się wieśniacy, których trzeba będzie uratować. Występuje w trzech misjach. |
![]() | SARDONACJeden z Awatarów. Jest wytrzymały i nieźle macha mieczem, ale nie używaj go w ogóle do walki. Potrafi aż sześć rany użyć czaru Dispersal Dream. Rozważnie korzystaj z tego zaklęcia, zostaw sobie dwa ładunki na później, kiedy walczył będziesz z parą żelaznych Trowów. Sardonac występuje tylko w jednej misji. |
![]() | TRAVALKrasnolud ten jest szefem kuźni. Nie jest zbyt silny ani wytrzymały, lecz potrafi używać Taina. Używając go uważaj na własne jednostki, aby ich nie wciągnąć. Traval nie będzie robił wiele - więcej uczynią jego brodaci koledzy. Występuje tylko w jednej misji. |
0
- Myth III: Era Wilka - poradnik do gry
- Myth 3: Era Wilka - poradnik do gry
- Myth 3: Bohaterowie Ciemności
- Myth 3: Bohaterowie Światła
- Myth 3: Siły Ciemności
- Myth 3: Siły Światła
- Myth 3: Misja 1 - Defense Of Yursgrad
- Myth 3: Misja 2 - The Nest
- Myth 3: Misja 3 - Journey To Llancarfan
- Myth 3: Misja 4 - The Pack-Mage
- Myth 3: Misja 5 - Flight From The Dark
- Myth 3: Misja 6 - The Forgotten Lands
- Myth 3: Misja 7 - The Crypt Of Mazzarin
- Myth 3: Misja 8 - Battle To Myrgard
- Myth 3: Misja 9 - The Gates Of Myrgard
- Myth 3: Misja 10 - Imprisonment
- Myth 3: Misja 11 - The Eye Of Thalor
- Myth 3: Misja 12 - Siege Of Llancarfan
- Myth 3: Misja 13 - Rod Of The Callieach
- Myth 3: Misja 14 - Bonds Of The Oghre
- Myth 3: Misja 15 - Rebellion
- Myth 3: Misja 16 - Refugees
- Myth 3: Misja 17 - The Smith's Forge
- Myth 3: Misja 18 - The Spider God
- Myth 3: Misja 19 - Children Of Bahl'al
- Myth 3: Misja 20 - The Sunhammer
- Myth 3: Misja 21 - The Heartstone Of Nyx
- Myth 3: Misja 22 - Dream Duel
- Myth 3: Misja 23 - Fall Of The Crown
- Myth 3: Misja 24 - Vengeance
- Myth 3: Misja 25 - The Traitor
- Myth 3: Era Wilka - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.