Myth 3: Misja 10 - Imprisonment
Aktualizacja:
MISJA 10 - IMPRISONMENT
Wojska: 1 Connacht, 10 Warriors, 12 Archers, 4 Dwarves
Przeciwnicy: Wight, Soulless, Myrkridian Warrior, Myrkridian Giant, Myrkridian Pack-Master
Posiłki: nie ma
Cel: dostań się do czarnej wieży, Connacht nie może zginąć
Znany z poprzednich części potężny artefakt Tain - więzień bez ścian - teraz będzie w twoim użyciu. Już na początku Connacht zaprezentuje jego działanie. Rozstaw wojsko w rogu mapy, w którym zaczynasz w następującym szyku - wszyscy za łucznikami stojącymi w półkolu (krasnoludy są na razie bezużyteczne, ponieważ pada deszcz), a tylko Connacht będzie biegał.
![]() | Biegnij w lewo, wciągnij jednego Myrkridian Warriora, potem szybko biegnij w prawo - przybiegnie siedmiu następnych. Tych, którzy nie zostali wciągnięci przez Tain niech zabiją łucznicy. Teraz skieruj się Connachtem nad rzekę, na południowy wschód. |
![]() | Na rzece stoi siedmiu Soullessów - wciągnij środkowego, resztę zabij łucznikami. Wróć się nimi na miejsce, a Connachtem kontynuuj wędrówkę drogą na południe. Wciągnij piątkę Myrkridii z lewej (nad rzeką) i jednocześnie trójkę, która wybiegnie na drogę. Jak zwykle, jeśli jakieś przebiegną, to padną pod strzałami łuczników. Idź na południe, do wzgórza. |
![]() | Na wzgórzu lewituje trzech Soullessów, za nimi jest pięć Myrkridian Warriorów, najpierw zajmij się Soullessami, potem Myrkridiami - uważaj, aby cię nie zaatakowali, musisz zdążyć wciągnąć wszystkich. Teraz biegnij trochę na wschód, a potem na północ. |
Zostało jeszcze 57% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Myth III: Era Wilka - poradnik do gry
- Myth 3: Era Wilka - poradnik do gry
- Myth 3: Bohaterowie Ciemności
- Myth 3: Bohaterowie Światła
- Myth 3: Siły Ciemności
- Myth 3: Siły Światła
- Myth 3: Misja 1 - Defense Of Yursgrad
- Myth 3: Misja 2 - The Nest
- Myth 3: Misja 3 - Journey To Llancarfan
- Myth 3: Misja 4 - The Pack-Mage
- Myth 3: Misja 5 - Flight From The Dark
- Myth 3: Misja 6 - The Forgotten Lands
- Myth 3: Misja 7 - The Crypt Of Mazzarin
- Myth 3: Misja 8 - Battle To Myrgard
- Myth 3: Misja 9 - The Gates Of Myrgard
- Myth 3: Misja 10 - Imprisonment
- Myth 3: Misja 11 - The Eye Of Thalor
- Myth 3: Misja 12 - Siege Of Llancarfan
- Myth 3: Misja 13 - Rod Of The Callieach
- Myth 3: Misja 14 - Bonds Of The Oghre
- Myth 3: Misja 15 - Rebellion
- Myth 3: Misja 16 - Refugees
- Myth 3: Misja 17 - The Smith's Forge
- Myth 3: Misja 18 - The Spider God
- Myth 3: Misja 19 - Children Of Bahl'al
- Myth 3: Misja 20 - The Sunhammer
- Myth 3: Misja 21 - The Heartstone Of Nyx
- Myth 3: Misja 22 - Dream Duel
- Myth 3: Misja 23 - Fall Of The Crown
- Myth 3: Misja 24 - Vengeance
- Myth 3: Misja 25 - The Traitor
- Myth 3: Era Wilka - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.



