Myth 3: Misja 13 - Rod Of The Callieach
Aktualizacja:
MISJA 13 - ROD OF THE CALLIEACH
Wojska: 1 Sardonac, 7 Heron Guard Heroes, 6 Archer Heroes, 3 Dwarven Heroes
Przeciwnicy: Thrall, Soulless, Oghre, Tron Iron Warrior, Moagim
Posiłki: nie ma
Cel: znajdź i zniszcz Naszyjnik Callieacha
Niech nie zmylą cię pozory niemożliwości tej misji - tak naprawdę nie jest ona trudna. Oprócz bohaterów - łuczników, krasnali i Heron Guardów, do dyspozycji masz także Sardonaca, jednego z Avatarów, który aż sześć razy może użyć czaru Dispersal Dream. Jak zwykle, zaklęcia używaj rozważnie.
![]() | Zacznie się od razu od walki. Teleport, którym się tu dostałeś, atakują dwie trójki Thralli (jedna zostanie zniszczona przez krasnali), obok stoją dwa ogry - nie możesz pozwolić im uciec. Dlatego też Heron Guardów poślij na Thralle, a ogień łuczników i krasnali skieruj jak najszybciej na ogry. Powinno ci się udać zabić ich bez trudu. Skieruj się na północ. |
![]() | Jedna z armii liczących 4 Soullessy i 20 Thralli ucieknie ci, ale nie martw się - zaraz z lewej wyjdzie druga. Najpierw uderz łucznikami w Soullessy i je wszystkie zabij, potem krasnalami rozpraw się z Thrallami - pomimo deszczu powinieneś sobie poradzić. Po chwili przyjdzie druga armia - zniszcz ją takim samym sposobem. Dalej na północy dwóch Trowów pracuje z kilkoma ogrami - nie ma co ich atakować. Idź na zachód, omiń most i do uformowanej ze skal bramy, na której stoją Soullessy. |
![]() | Soullessy - po cztery z każdej strony, wykończ obie grupy łucznikami, uderzając to z lewej, to z prawej. W środku dokona się przegrupowanie - 16 Thralli zmieni szyk, a za nimi pojawi się jeden Trow Iron Warrior. Zniszcz Thralle czarem Sardonaca, potem puść jeszcze jeden w Trowa i wycofaj się za linię krasnali i łuczników. Bohaterowie, strzelając z większą szybkością, niż ich zwykli koledzy, powinni zdjąć Trowa, zanim ten zdąży dojść do twoich wojsk. Idź tam, gdzie jeszcze przed chwilą stał wróg, zauważysz kolejną grupę Thralli - zwab ją pod koktajle krasnali i strzały łuczników, po jej zabiciu skieruj się na zachód, a potem na północ. |
![]() | Kolejna zapora to dwa patrole ogrów, jeden liczący czterech osobników, drugi sześciu. Ponieważ ogry dziwnie uciekają przed tobą, za pomocą tradycyjnego ustawienia krasnali i łuczników rozprawisz się z nimi bez problemu. Niektórzy mogą ci uciec - dobijesz ich później, na razie skieruj się na północ i na wschód. |
![]() | Na drodze stanie kolejna arami wroga - 4 Soullessy i 20 Thralli. Nie muszę chyba mówić, jak masz ich załatwić. Gdy już wszyscy będą w częściach, idź dalej na wschód (po drodze zabij te ogry, które uciekły), potem na północ i na zachód - kolejne 4 Soullessy i 20 Thralli będzie prosiło się o śmierć. |
![]() | Gdy zabijesz Soullessy i Thralle, rozstaw na drodze pole minowe w sposób pokazany na rysunku, ustaw też w odpowiedni sposób wojsko, a tylko Sardonacem idź dalej. Wyjdzie dwóch Trow Iron Warriorów - uciekając przed nimi puść na nich dwa razy Dispersal Dream, potem naprowadź na pole minowe i rzuć koktajlami krasnoludów w odpowiednim momencie (uważaj, by w deszczu nie zgasły). Cały czas strzelaj łucznikami - oba Trowy powinny rozpaść się na kawałki, zanim zrobią ci coś złego. Idź całym wojskiem do zapory, obok której leżą ciała, lecz przejdź tylko Sardonacem. Skieruj się na północ, do Naszyjnika Callieacha, który zostanie zniszczony przez czary Sardonaca. |
- Myth III: Era Wilka - poradnik do gry
- Myth 3: Era Wilka - poradnik do gry
- Myth 3: Bohaterowie Ciemności
- Myth 3: Bohaterowie Światła
- Myth 3: Siły Ciemności
- Myth 3: Siły Światła
- Myth 3: Misja 1 - Defense Of Yursgrad
- Myth 3: Misja 2 - The Nest
- Myth 3: Misja 3 - Journey To Llancarfan
- Myth 3: Misja 4 - The Pack-Mage
- Myth 3: Misja 5 - Flight From The Dark
- Myth 3: Misja 6 - The Forgotten Lands
- Myth 3: Misja 7 - The Crypt Of Mazzarin
- Myth 3: Misja 8 - Battle To Myrgard
- Myth 3: Misja 9 - The Gates Of Myrgard
- Myth 3: Misja 10 - Imprisonment
- Myth 3: Misja 11 - The Eye Of Thalor
- Myth 3: Misja 12 - Siege Of Llancarfan
- Myth 3: Misja 13 - Rod Of The Callieach
- Myth 3: Misja 14 - Bonds Of The Oghre
- Myth 3: Misja 15 - Rebellion
- Myth 3: Misja 16 - Refugees
- Myth 3: Misja 17 - The Smith's Forge
- Myth 3: Misja 18 - The Spider God
- Myth 3: Misja 19 - Children Of Bahl'al
- Myth 3: Misja 20 - The Sunhammer
- Myth 3: Misja 21 - The Heartstone Of Nyx
- Myth 3: Misja 22 - Dream Duel
- Myth 3: Misja 23 - Fall Of The Crown
- Myth 3: Misja 24 - Vengeance
- Myth 3: Misja 25 - The Traitor
- Myth 3: Era Wilka - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






