Myth 3: Misja 12 - Siege Of Llancarfan
Aktualizacja:
MISJA 12 - SIEGE OF LLANCARFAN
Wojska: 12 Warriors, 8 Heron Guards, 16 Archers, 6 Dwarves, 2 Warlocks
Przeciwnicy: Thrall, Soulless, Wight, Oghre, Trow Iron Warrior
Posiłki: nie ma
Cel: obroń miasto przed atakiem Moagima
Kolejna obronna misja. Nie jest trudna, ale ogromnie ważną sprawą jest tutaj odpowiednie rozmieszczenie wojsk. Obrazki nie są ustawione chronologicznie, a pokazują jedynie jak ma wyglądać rozstawienie wojsk na poszczególnych posterunkach, a jest ich cztery - główna brama, lewy mur, prawy mur i teren w środku.
![]() | Jak tylko uzyskasz kontrolę, musisz szybko wydać kilkanaście rozkazów. Po pierwsze, cofnij wojowników i razem z Heron Guardami ustaw ich w kwadrat. Magów daj na początek. Czterech wojowników wyślij na lewy mur, czterech na prawy (tam, gdzie na każdym stoją dwie pary łuczników i krasnolud), natomiast krasnali wyślij na lewy i prawy posterunek obok głównej bramy, na dół. Spójrz na główną bramę - na górze jest krasnal, na dole łucznicy. Zmień to ustawienie odwrotnie. Na dole po każdej stronie powinno być dwóch krasnali (jeden z góry, jeden z wojska przed bramą). Teraz szybko zajmij się jednostkami stojącymi obok lewej i prawej bramy. Trzech łuczników wyślij do każdej z czwórki stojącej na posterunkach obok głównej bramy, a jednym łucznikiem i krasnalem, którzy zostaną, także przejdź na drugą stronę, lecz skręć nimi w lewo / prawo i niech obserwują bramę, obok której stoją. Upewnij się, że wszystko zrobiłeś odpowiednio spoglądając na obrazki. Jeśli tak, to możesz zapisać grę i przygotować się na atak wroga. |
![]() | Pierwszy atak będzie w wykonaniu 22 Thralli, którzy uderzą na główną bramę. Łucznicy i krasnale bez trudu poślą ich do ziemi, jednak uważaj, aby krasnoludy nie dostały strzałami łuczników z góry - ustaw ich blisko ściany i niech tak rzucają. Jednocześnie z prawej lub lewej wyjdzie trójka Soullessów, a po chwili kolejna, z drugiej strony. Soullessy neich zabije krasnal stojący obok lewej / prawej bramy, z pomocą łuczników. Niech łucznicy stojący obok lewej i prawej bramy niech uważają - kręcić się będą tam jakieś Wighty, próbując wysadzić bramę - jedyne, na co zwracaj uwagę to strona, w jaką odwrócony jest łucznik (bo zajęty Thrallami atakującymi główną bramę może stać plecami do Wightów). |
![]() | Teraz przyjdzie pierwszy trudny orzech do zgryzienia - Trow Iron Warrior oraz sześciu ogrów przed nim. Czternastu twoich łuczników stojących obok głównej bramy może być zajętych Wightami i parami ogrów (te niszcz krasnalem) atakującymi lewą i prawą bramę, ale jak tylko będą mogli strzelać do Trowa - niech bez żadnej zwłoki zaczną! Tak samo krasnale - niech zaczną rzucać w Trowa jak tylko zasięg będzie im na to pozwalał. Gdy Trow będzie przechodził przez bramę, sprawdź, czy łucznicy obok lewej i prawej bramy patrzą w odpowiednią stronę, a potem szybko wróć do Trowa. Puść w ogrów przed Trowem dwie wielkie kule ognia. Przy odrobinie szczęścia nie będziesz musiał używać Heron Guardów, a Trow po prostu się rozpadnie. |
![]() | Wprost na lewy mur wyjdzie czterech Soullessów, zabij ich wojownikami z pomocą krasnala. Natomiast główną bramę ponownie zaatakuje 22 Thralli. Nie sprawią problemu. Zabijaj ogry i Wighty kręcące się koło bocznych bram i czekaj kolejny na atak. A ten będzie najtrudniejszy - ponownie Trow z 6 ogrami, plus ośmiu atakujących lewą lub prawą bramę. Ci ostatni dotrą pierwsi i prawdopodobnie zniszczą jedną z bocznych bram i przedostaną się - niech krasnal cały czas w nich rzuca, nawet jak już będą na górze, poślij wojowników do walki dopiero, gdy już nie będziesz mógł zrobić nic innego. Niech łucznicy i krasnale z głównej bramy cały czas atakują Trowa, zabij go i jego sługi w taki sam sposób, co poprzednio. Wróć na posterunki i czekaj na ostatni atak - 22 Thrall, które wyjdą z lewej, rozdzielą się, jedna grupa pójdzie w lewą bramę, druga w prawą. Nie będzie z nimi żadnego problemu - po ich unieszkodliwieniu misja zakończy się. |
- Myth III: Era Wilka - poradnik do gry
- Myth 3: Era Wilka - poradnik do gry
- Myth 3: Bohaterowie Ciemności
- Myth 3: Bohaterowie Światła
- Myth 3: Siły Ciemności
- Myth 3: Siły Światła
- Myth 3: Misja 1 - Defense Of Yursgrad
- Myth 3: Misja 2 - The Nest
- Myth 3: Misja 3 - Journey To Llancarfan
- Myth 3: Misja 4 - The Pack-Mage
- Myth 3: Misja 5 - Flight From The Dark
- Myth 3: Misja 6 - The Forgotten Lands
- Myth 3: Misja 7 - The Crypt Of Mazzarin
- Myth 3: Misja 8 - Battle To Myrgard
- Myth 3: Misja 9 - The Gates Of Myrgard
- Myth 3: Misja 10 - Imprisonment
- Myth 3: Misja 11 - The Eye Of Thalor
- Myth 3: Misja 12 - Siege Of Llancarfan
- Myth 3: Misja 13 - Rod Of The Callieach
- Myth 3: Misja 14 - Bonds Of The Oghre
- Myth 3: Misja 15 - Rebellion
- Myth 3: Misja 16 - Refugees
- Myth 3: Misja 17 - The Smith's Forge
- Myth 3: Misja 18 - The Spider God
- Myth 3: Misja 19 - Children Of Bahl'al
- Myth 3: Misja 20 - The Sunhammer
- Myth 3: Misja 21 - The Heartstone Of Nyx
- Myth 3: Misja 22 - Dream Duel
- Myth 3: Misja 23 - Fall Of The Crown
- Myth 3: Misja 24 - Vengeance
- Myth 3: Misja 25 - The Traitor
- Myth 3: Era Wilka - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




